Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 27 okt 2017, 01:07 
PIONier

Berichten: 2
Zoek me 2de groep te starten als speler/DM. Liefst zit ik voor het scherm als speler. Ma heb al lang interese om te DM'en ma beetje drempelvrees daarin eerlijk. Alleszins kan ik de groep hosten bij me thuis, plek genoeg. kan wss ook buiten mij wss ook nog een paar players die zouden willen mee doen.
Heb ervaring om bv new players te assisteren om DM's job draagelijker te maken, mits ik het zelf ni ben uiteraard.
Liefst 5th E,
Diegene met interesse geef me een seintje


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 09 nov 2017, 17:39 
Uno

Berichten: 1
Hi Kirrtarck,

Ik ben zelf van Hamme en ik speel al ff d&d 5e. Ik zoek zelf ook een tweede groepje maar dan dichterbij in de buurt. Dus mocht je nog steeds willen dm'en wil ik gerust meedoen, mits goede afspraken welke avond en frequentie etc.

Pm maar indien je nog spelers zoekt!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 11 nov 2017, 18:14 
Uno

Berichten: 1
Hey alletwee

Een vriend en ik zouden beiden graag D&D voor de eerste keer proberen. We hebben er nog geen ervaring mee, maar zijn wel enorm in het genre geïnteresseerd en er van overtuigd dat we er snel mee weg zullen zijn. Ik woon in Grembergen en hij in Baasrode.

Hebben jullie nog plaats voor nieuwkomers? Of tips waar we eventueel aan onze eerste trekken kunnen komen?

Thanks
Jester


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 30 jan 2018, 14:47 
Uno

Berichten: 1
Ik heb ook interesse in D&D, heb er totaal geen ervaring mee. Zou het graag eens meemaken en had het een jaar geleden ook al eens opgezocht maar vond niemand in de omgeving. Dus als er hier iemand een groep wil starten, of ik kan al eens kijken hoe zo'n spel verloopt of gewoon aansluiten zou dat natuurlijk super zijn!

Overigens, hoewel ik nieuw zou zijn in D&D heb ik wel nog Magic, Warhammer 40k en tal van boardgames gespeeld, naast MMORPG's op de PC natuurlijk.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - D@D Groep gezocht regio dendermonde  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®