Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



14 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 06 dec 2016, 01:30 
Joker

Berichten: 7
Beste boardgamefanaten!

Ik speel nogal eens bordspellen met vrienden van mij, maar die kunnen maar eens in de zoveel tijd. Ik zou graag wat vaker willen spelen!

Daarom ben ik op zoek naar mensen die graag regelmatig bordspellen willen spelen in de omgeving Eindhoven / Noord-Brabant.

Ik vind het niet erg om wat te rijden. Ook ben ik heel flexibel met bordspellen. Ik vind het leuk om de wat complexere eurogames te spelen bijvoorbeeld, maar ik vind het ook prima om een casual bordspel te doen. Het liefste doe ik van alles wat. Dus iedereen is welkom! Ik kan hosten in m'n woning in het centrum van Eindhoven, maar ik vind het ook prima om naar je toe te komen. Een vriend van mij kan ook best vaak, dus met jou erbij zijn we met z'n 3en en kunnen we eigenlijk al van start. Maar the more, the merrier natuurlijk.

Als je interesse hebt, PM me dan vooral!


Zelf bezit ik de volgende bordspellen. Ik ben flink geinspireerd door Table Top :) dat valt je waarschijnlijk wel op! De meeste spellen bevatten de gangbare uitbreidingen:

Puerto Rico, Agricola, 7 Wonders, Fortune & Glory, Betrayal on House on Haunted Hill, Takenoko, Tokaido, Super Motherload, Kingdom Builder, Tsuro, Resistance, Cards Against Humanity, Bang!, Spyfall, Boss Monster 1 / 2, Guillotine, Small World, Roll for the Galaxy, Five Tribes, Castle of Mad Ludwig, Pronken met Andermans Veren, Suburbia, Once Upon a Time, Carcassone, Brugge, Hansa Teutonica, Welcome to the Dungeon, Love Letter, Sushi Go, Council of Verona, Sherrif of Nottingham, Dixit, Castle Panic, Game of Thrones, Dominion, Dead of Winter (Crossroads), Get Bit, Codenames, Tiny Epic Galaxies, King of New York, Fury of Dracula, Hare and Tortoise, Saga, Qwirkle, Coup, Munchkin, Spank the Monkey. Dus 47 games. Natuurlijk heb ik ook Catan, Monopoly, Levensweg, Risk etc. :) De klassiekers.

De volgende game die ik wil gaan kopen is Terraforming Mars :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 07 dec 2016, 16:47 
9. It's a Wonderful World (2019)
Avatar gebruiker

Berichten: 2901
Woonplaats: Noord-Brabant
Ik kom uit omgeving Uden. Als dat dichtbij genoeg voor je is kunnen we wellicht afspreken.

Echter de grootste kans om meer spelers te vinden is om naar Roll the Dice in Veldhoven te gaan. Ik zit ook bij die club en heb zo mensen leren kennen waar ik ook buiten de clubavond/middag mee afspreek. Daarnaast is er een gesloten fb-groep van spelers rondom Eindhoven die oproepjes doen om bij elkaar af te spreken (fb-groep is ontstaan door enkele leden van Roll the Dice).

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 09 dec 2016, 22:25 
Joker

Berichten: 7
Hey WTULTC,

Leuk dat je reageert! Ik zal je een PM sturen zodat we een afspraak kunnen maken.

Mbt je twee tips, ik zal daar eens naar kijken! Zijn goeie plekken inderdaad om nieuwe mensen te leren kennen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 02 feb 2017, 18:11 
PIONier

Berichten: 2
Hey hey,

Ik kom uit Eindhoven en ben ook op zoek naar spelers ;)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 03 feb 2017, 19:53 
Munchkin
Avatar gebruiker

Berichten: 1613
Woonplaats: Weert
Check ook eens de Facebookgroep "Boardgamegeeks Eindhoven e.o.".

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 03 apr 2017, 22:13 
Sojaboon

Berichten: 21
In Waalre is ook een bordspellenvereniging, Sessa (www.sessa.nl), die iedere vrijdagavond vanaf 19:45 een spellenavond heeft. Daar ben je ook altijd welkom om eens binnen te lopen.

Wij spelen met name de wat serieuzere euro's, maar kijk maar eens naar de spellenlijst op de website voor een idee van wat er zowel gespeeld wordt.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 04 apr 2017, 16:48 
Avatar gebruiker
Hah, goed topic! Ik verhuis over twee maanden naar Eindhoven en zoek dan ook naar regelmatige spelers :) Ik ga eens die facebookgroep bekijken


Omhoog
     
 
BerichtGeplaatst: zo 09 apr 2017, 13:43 
Meeple
Avatar gebruiker

Berichten: 13
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Als reizen geen probleem is, kijk eens naar Imperium. We zitten op loopafstand (500 meter) van het centraal station te 's-Hertogenbosch en bieden gratis parkeerplaatsen. Er wordt gespeeld elke:
  • donderdagavond vanaf 19.00 uur
  • vrijdagavond vanaf 19.00 uur
  • zondag vanaf 13.00 uur


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 29 aug 2017, 09:44 
PIONier

Berichten: 2
Ik ben net in Eindhoven komen wonen en zoek ook spelers.
Tot nu toe heb ik altijd spellen als Catan, Carcassonne, Risk, Stenen Tijdperk etc. gespeeld, maar sta ook open voor andere spellen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 29 aug 2017, 09:53 
Avatar gebruiker
Ik woon inmiddels in Eindhoven en heb volgens BGG zo'n 250 spellen klaar staan voor wie eens wat wil spelen :) In de toekomst zoek ik ook mensen voor Twilight Imperium 4!


Omhoog
     
 
BerichtGeplaatst: di 29 aug 2017, 13:41 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Ik woon ook omgeving Eindhoven (Bladel), als ik terug ben van vakantie kom ik wellicht ook een keertje spelen bij RtD! Mede op uitnodiging van WTULTC ;)

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 23 feb 2018, 11:20 
Uno

Berichten: 1
Woonplaats: Geldrop
Dag allemaal,

Ik ben benieuwd in hoeverre dit nog een beetje van de grond is gekomen? :)

Ik woon zelf in Geldrop en mijn vaste groep is de laatste tijd minder actief door de geboorte van diverse kinderen etc. Het lijkt me dus wel leuk om andere mensen te leren kennen die geinteresseerd zijn om geregeld af te spreken.

Ik heb zelf ook een behoorlijke collectie spellen, en ben vooral op zoek naar mensen die het leuk vinden om wat zwaardere spellen te spelen. Denk aan Gloomhaven, Battlestar, Great Western Trail, Eclipse/TI, Terra Mystica, Armada, Cosmic encounter, Scythe, Concordia, Inis etc. Uiteraard ben ik ook wel in voor lichtere spellen/party games, maar de voorkeur gaat uit naar wat complexere content.

Ik zit niet meer op facebook, dus het is wat lastig om die groep uit Eindhoven te bekijken, maar als er nog mensen geinteresseerd zijn, hoor ik het graag.

Gr. Marco


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 10 maart 2018, 02:28 
Joker

Berichten: 7
Hey Marco,

Nou over de maanden heen heb ik wel een aantal mensen gevonden voor boardgames. We ontmoeten enkele keren per maand op vrijdag of zaterdag. Maar meer mensen zijn altijd welkom! Constante factoren zijn vooral gewenst, in mijn groep kunnen er ook nogal eens mensen niet We spelen eigenlijk ook hoofdzakelijk complexere spellen. Mijn spellenlijst die ik oorspronkelijk had gepost is wel wat verandert en andere mensen hebben ook wat spellen ingebracht. Dus wat dat betreft zitten we op 1 lijn :) Als je interesse hebt dan ben je van harte welkom!

Groetjes,

Johan

PS - De Facebookgroep van Eindhoven waar mensen het over hebben is niet echt actief, ik heb vooral buiten die groep moeten zoeken.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 25 maart 2018, 21:14 
Avatar gebruiker
Hoi Johan,

Ik vroeg me af of je nog steeds op zoek bent naar spelers?

Ben ook woonachtig in Eindhoven en zoek een gezellige groep in deze omgeving. Ik speel graag de wat complexere bordspellen, echter weet ik mijn vrouw en anderen in mijn omgeving maar niet te kunnen enthousiasmeren hiervoor. Heb overigens een brede interesse, speel nog net zo graag de ouderwetse Catan. Enkele andere spellen in mijn kast zijn o.a. Gaia project, A Feast for Odin, Memoir 44, Pandemic, Ghost Stories.

Mocht je dus nog mensen zoeken dan sluit ik graag een keertje aan.

Gr Wout


Omhoog
     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
14 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Spelers omgeving Eindhoven / Noord-Brabant gezocht  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®