Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.



22 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 20 jan 2018, 22:30 
Joker

Berichten: 8
Woonplaats: Omgeving Breda
Indien je nog mensen zoekt om mee te spelen... :wave: :lol:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 23 feb 2018, 12:42 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 144
Woonplaats: Almere
Mocht iemand geinteresseerd zijn, morgen en verschillende dagen in de toekomst (Zaterdagen en misschien soms Dinsdagen overdag) spelen wij KDM en verwelkomen wij mensen om mee te spelen. We zijn in Lantern Year 5 van een standaard People of the Lantern Campaign in de 1.5 KDM core doos, in Maart/April worden de oude uitbreidingen verwacht en starten wij waarschijnlijk een nieuwe campaign.
Er wordt Engels gesproken aangezien niet iedereen uit Nederland komt oorspronkelijk.
Misschien leuk voor mensen die een keer dit spel willen uitproberen.

(plan is om Oktober 2020 wanneer ik de fysieke winkel wil openen ook regelmatig KDM avonden te organiseren, maar het spel is in principe beperkt tot 4 personen)

PM mij voor meer details als je geinteresseerd bent.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 23 feb 2018, 13:05 
Matroos

Berichten: 47
Omdat iemand “Nope” zegt, bestel je het niet. Jij bent makkelijk te beïnvloeden. Sneu.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 23 feb 2018, 14:47 
Just my luck
Avatar gebruiker

Berichten: 1063
Woonplaats: Groningen
FantasySpellenAvond schreef:
Omdat iemand “Nope” zegt, bestel je het niet. Jij bent makkelijk te beïnvloeden. Sneu.


maartend schreef:
arjen88 schreef:
Wow gaaf. Is het spel dit echt waard ?

Nope
arjen88 schreef:
Toch in de buidel getast. De basis komt vandaag binnen ! Nog tips voor het in elkaar zetten van de miniaturen. Verven gaat me nog boven de pet, is het mooi om alleen quickshade to te passen op de miniaturen ? Ben benieuwd.


Wat was precies je punt? En waarom zo afgeven op iemand?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 23 feb 2018, 18:34 
Grote Dienaar

Berichten: 102
Bruno schreef:
FantasySpellenAvond schreef:
Omdat iemand “Nope” zegt, bestel je het niet. Jij bent makkelijk te beïnvloeden. Sneu.


maartend schreef:
arjen88 schreef:
Wow gaaf. Is het spel dit echt waard ?

Nope
arjen88 schreef:
Toch in de buidel getast. De basis komt vandaag binnen ! Nog tips voor het in elkaar zetten van de miniaturen. Verven gaat me nog boven de pet, is het mooi om alleen quickshade to te passen op de miniaturen ? Ben benieuwd.


Wat was precies je punt? En waarom zo afgeven op iemand?


Afgeven op iemand? afgaan op iemand dat begrijp ik maar afgeven niet echt. Ik neem aan dat je afgaan bedoeld. Ik ben pas sinds kort geinteresseerd in bordspellen en 1 kast was in korte tijd niet meer genoeg. In die tijd bekeek ik veel filmpjes op internet en was ik nog op zoek naar een structurele spellengroep. Na 2 mooie groepen gevonden te hebben leerde ik de interesse van de groep een beetje kennen. Ik ben toen gaan vertellen over KDM en zij vonden het heel interessant en wilde graag de kosten delen. Dat is uiteindelijk de reden geweest dat ik het spel toch heb aangeschaft.

Tot op heden tot jaar 9 gespeeld, uniek spel, enige nadeel is de set up tijd.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 23 feb 2018, 18:54 
Just my luck
Avatar gebruiker

Berichten: 1063
Woonplaats: Groningen
arjen88 schreef:
Afgeven op iemand? afgaan op iemand dat begrijp ik maar afgeven niet echt. Ik neem aan dat je afgaan bedoeld. Ik ben pas sinds kort geinteresseerd in bordspellen en 1 kast was in korte tijd niet meer genoeg. In die tijd bekeek ik veel filmpjes op internet en was ik nog op zoek naar een structurele spellengroep. Na 2 mooie groepen gevonden te hebben leerde ik de interesse van de groep een beetje kennen. Ik ben toen gaan vertellen over KDM en zij vonden het heel interessant en wilde graag de kosten delen. Dat is uiteindelijk de reden geweest dat ik het spel toch heb aangeschaft.

Tot op heden tot jaar 9 gespeeld, uniek spel, enige nadeel is de set up tijd.

Ik vermoed wat miscommunicatie; Het was geen reactie op jou, maar op FantasySpellenAvond. Hij/zij noemde je sneu. Niet de meest sympathieke reactie vond ik en al helemaal niet van toepassing omdat je het spel wel degelijk hebt aangeschaft. Maar goed, ik had beter helemaal niet in het toetsenbord kunnen klimmen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 24 feb 2018, 11:10 
Grote Dienaar

Berichten: 102
Bruno schreef:
arjen88 schreef:
Afgeven op iemand? afgaan op iemand dat begrijp ik maar afgeven niet echt. Ik neem aan dat je afgaan bedoeld. Ik ben pas sinds kort geinteresseerd in bordspellen en 1 kast was in korte tijd niet meer genoeg. In die tijd bekeek ik veel filmpjes op internet en was ik nog op zoek naar een structurele spellengroep. Na 2 mooie groepen gevonden te hebben leerde ik de interesse van de groep een beetje kennen. Ik ben toen gaan vertellen over KDM en zij vonden het heel interessant en wilde graag de kosten delen. Dat is uiteindelijk de reden geweest dat ik het spel toch heb aangeschaft.

Tot op heden tot jaar 9 gespeeld, uniek spel, enige nadeel is de set up tijd.

Ik vermoed wat miscommunicatie; Het was geen reactie op jou, maar op FantasySpellenAvond. Hij/zij noemde je sneu. Niet de meest sympathieke reactie vond ik en al helemaal niet van toepassing omdat je het spel wel degelijk hebt aangeschaft. Maar goed, ik had beter helemaal niet in het toetsenbord kunnen klimmen.


Iedereen zijn eigen mening, inderdaad miscommunicatie wat betreft de communicatie tussen jou en mij. Mijn mening is enigsinds gewijzigd omtrent de aanschaf, prima wat mij betreft, blij dat mensen mij kunnen overtuigen om het toch te doen.

Have fun!


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
22 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Winkelstraat  
 Feed - Onderwerp - Kingdom Death: monsters 1.5 Preorder  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Kingdom Death: Monsters 1.5



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®