Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




9 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 15 maart 2018, 21:54 
Keep Exploring Games
Avatar gebruiker

Berichten: 2230
Woonplaats: Stad aan t Haringvliet
Lang verhaal kort: Queen heeft een verschrikkelijk track record met Kickstarters en ik back daarom al jaren geen Queen Games meer op Kickstarter.

Maar Shogun staat al een tijdje op m'n radar en nu hebben ze een versie met 400+ houten onderdelen. En Fresco. En een early bird van €100 voor die twee big boxes. Dat is best een goede prijs. Hmm... Wat denken jullie?

https://www.kickstarter.com/projects/10 ... escription

_________________
Keep Exploring Games


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 15 maart 2018, 22:19 
Avatar gebruiker

Berichten: 2096
Woonplaats: Eindhoven
Ik denk dat ze op Spiel voor vergelijkbare prijzen zullen liggen. Ik vraag me ook af of je van allebei de spellen die Big Box echt wil hebben, maar die inschatting is natuurlijk aan ieder voor zich (met de kennis van nu had ik graag de Kingdom Builder Big Box gehad, nu mis ik alleen nog de laatste uitbreiding).


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 16 maart 2018, 12:46 
#homoludens
Avatar gebruiker

Berichten: 948
Woonplaats: Meijel
Jerome schreef:
Ik denk dat ze op Spiel voor vergelijkbare prijzen zullen liggen. Ik vraag me ook af of je van allebei de spellen die Big Box echt wil hebben, maar die inschatting is natuurlijk aan ieder voor zich (met de kennis van nu had ik graag de Kingdom Builder Big Box gehad, nu mis ik alleen nog de laatste uitbreiding).


Ik kan in deze alleen maar zeggen dat de BigBox van Fresco een echte aanrader is!!

Zonder uitbreidingen een van de betere familiespelen, en met uitbreidingen een werkelijke topper voor de veelspelers.

En zullen wss in Essen liggen voor ongeveer dezelfde prijs.
Ik heb altijd het idee dat de kickstarters voor Queen games een middel is om een nieuwe productie run in 1 batch naar de USA te versturen, en daarom voor Europa wat minder interessant is om te backen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 16 maart 2018, 12:50 
Stamhoofd

Berichten: 578
Woonplaats: Makkum
Bongo schreef:
Jerome schreef:
Ik denk dat ze op Spiel voor vergelijkbare prijzen zullen liggen. Ik vraag me ook af of je van allebei de spellen die Big Box echt wil hebben, maar die inschatting is natuurlijk aan ieder voor zich (met de kennis van nu had ik graag de Kingdom Builder Big Box gehad, nu mis ik alleen nog de laatste uitbreiding).


Ik kan in deze alleen maar zeggen dat de BigBox van Fresco een echte aanrader is!!

Zonder uitbreidingen een van de betere familiespelen, en met uitbreidingen een werkelijke topper voor de veelspelers.

En zullen wss in Essen liggen voor ongeveer dezelfde prijs.
Ik heb altijd het idee dat de kickstarters voor Queen games een middel is om een nieuwe productie run in 1 batch naar de USA te versturen, en daarom voor Europa wat minder interessant is om te backen.

maakt de big box het spel met 2 ook beter? Nu is het met dummyspeler toch?

ontopic: ik denk ook dat de prijzen op bijv. een Essen niet veel duurder zullen zijn.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 16 maart 2018, 12:56 
#homoludens
Avatar gebruiker

Berichten: 948
Woonplaats: Meijel
Joel22 schreef:
maakt de big box het spel met 2 ook beter? Nu is het met dummyspeler toch?

ontopic: ik denk ook dat de prijzen op bijv. een Essen niet veel duurder zullen zijn.


Dat denk ik wel... heb nog nooit Fresco met 2 gespeeld.
Weet niet of dat leuk is met een dummy speler, maar indien leuk dan zijn die uitbreidingen zeker ook dan een toegevoegde waarde!

Met 2 kies ik liever een spel wat ook gemaakt is voor 2 spelers.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 16 maart 2018, 13:37 
8. 8 Masters' Revenge (2013)

Berichten: 683
Woonplaats: Meijel
Fresco met uitbreidingen is voor 2 spelers nog steeds met dummy speler.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 16 maart 2018, 15:08 
Keep Exploring Games
Avatar gebruiker

Berichten: 2230
Woonplaats: Stad aan t Haringvliet
Shogun Big Box was vorig jaar op Essen een stuk duurder, 70 euro geloof ik. En ik heb ook niet het idee dat die houten onderdelen ín de Big Box zitten.

_________________
Keep Exploring Games


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 16 maart 2018, 15:19 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1066
Woonplaats: Nijmegen
Jammer van die €12,- verzenden, wil nog wel graag mijn oude niet volledige set upgrade!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 16 maart 2018, 15:56 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 858
Woonplaats: Rotterdam
Fresco is een top spel en de Big Box heeft zeker wat leuke toevoegingen! Ik heb toen meegedaan met de eerste KS voor de Fresco Big Box, maar doe nooit meer een KS van Queen Games! Als ik een spel van Queen echt wil hebben, koop ik die wel op Spiel of via Amazon ofzo. Via de Fresco KS had ik ook de Big Box van Alhambra erbij genomen en ben uiteindelijk bijna 3 jaar (!!) bezig geweest voor ik het juiste exemplaar daarvan binnen had.

_________________
"I am a tattooed sexy dancing monkey"


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
9 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Shogun en Fresco Big Boxes  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Fresco, Shogun



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®