Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Onze columnisten geven in deze rubriek hun persoonlijke kijk op de spellenwereld.

Ben je het met hen wel of niet eens? We horen graag jouw reactie, zolang deze rekening houdt met de nettiquette.



21 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 20 okt 2018, 09:11 
Standaard moderator

Berichten: 779
Woonplaats: Leiden
Leuk, een cliff hanger. Antwoord te vinden op stand 5-A121 in Essen☺ ?

_________________
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 20 okt 2018, 09:40 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6692
Woonplaats: Leusden
Tamara_Bakker schreef:
Leuk, een cliff hanger. Antwoord te vinden op stand 5-A121 in Essen☺ ?


Of kijk eens of je bij hun internationale partners al iets met een T vindt.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: za 20 okt 2018, 10:54 
Locomotief

Berichten: 37
Tamara_Bakker schreef:
Leuk, een cliff hanger. Antwoord te vinden op stand 5-A121 in Essen☺ ?


Het antwoord komt al vroeger :) Op Essen promoten we alleen onze eigen titels.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 20 okt 2018, 18:40 
Standaard moderator

Berichten: 779
Woonplaats: Leiden
Erwin schreef:
Tamara_Bakker schreef:
Leuk, een cliff hanger. Antwoord te vinden op stand 5-A121 in Essen☺ ?


Of kijk eens of je bij hun internationale partners al iets met een T vindt.


Iets met lelijke Noorse wezentjes?

_________________
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 20 okt 2018, 19:04 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 541
Woonplaats: Den Haag
nieuws-en-geruchten/topic24078.html

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 01 nov 2018, 15:23 
Caballero
Avatar gebruiker

Berichten: 758
Woonplaats: Haasrode (B)
Dit verhaal is zo herkenbaar. Die titel boven dit forum had evengoed op mij kunnen slaan :shock:

Waar is inderdaad de tijd dat ik nog op parking 2 stond om de ingang aan die zijde te nemen. Een overvolle bus op om tot aan de ingang te rijden en dan mee aanschuiven.
Toen ook al volle gangen met grote groepen die op de grond zaten om Weerwolven te spelen. En dan al die verklede mensen... (die zijn er nu echt niet veel meer) Wat keek ik mijn ogen uit toen.
Geen enkele adrenalinestoot was heviger dan de eerste keer rondlopen op de dag voor de beurs om alles op te zetten toen ik zou gaan demoën voor een kleine beginnende firma. Wat een paletten dat er daar werden binnen gesleurd, dat ging mijn petje echt wel te boven. Gaan al die spellen verkocht worden dacht ik toen. Ik voelde me een kind in een snoepwinkel. Ik zie me nog lopen op die eerste drukke dagen met karretjes vol met spellen die naar de stand of naar de wagen moesten. En ondertussen maar roepen "Chaud/warm" :lol:
Maar die belevenissen alleen beleven zou maar triestig zijn. Dus kon ik er des te meer van genieten dat we daar met meerdere mensen waren die hetzelfde voelden. Naar elkaar kijken en toch bij elkaar dat bloed voelen stromen.... En lachen dat we deden. Een potje Luchador zorgde ervoor dat heel wat mensen naar onze tafel keken om te zien of daar een paar zotten aan tafel zaten.

But times go by..
Drukke agenda's, afstand, kinderen en zo veel anderen redenen zorgen ervoor dat je de anderen uit de groep minder gaat beginnen zien. En zie je elkaar weer op de weg naar Essen en zeg je dag op zondagavond.
En voor je het weet sta je dan als een gebruikte vuilzak buiten tegen een paal tijdens een ijskoude november bui. :cry:
Ook nu ga ik nog naar Essen voor demo's maar dan bij een veel grotere firma. De adrenaline om al die paletten binnen te zien rijden is heel wat minder. Het beleven van de sfeer even groot. Ik heb nu andere mensen rond mij waarvan ik ook zeer blij ben dat ik ze heb leren kennen. En ook nu lachen we heel wat af. Maar het is niet meer hetzelfde. Ze zeggen altijd dat je vooruit moet kijken en het verleden achter je moet laten. Maar ik hield toch van de tijd dat het allemaal kon als vrienden en niet als werkgever/werknemer.

Zoals Tom al aanhaalt: Essen ain't what it used to be (for me)

_________________
derodehazen.be
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
21 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - De kolomnisten van de Lage Landen  
 Feed - Onderwerp - Essen ain’t what it used to be (for me)  

Gebruikers die deze topic waarderen

BaSL, Kire

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags

De kolomnisten van de Lage Landen, Essen, Spiel 2018, column



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®