Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




47 berichten | Pagina 4 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 15 nov 2018, 01:10 
Completionist
Avatar gebruiker

Berichten: 2219
Woonplaats: Den Haag
Wat was het leuk om zondag speluitleg te geven op het Spellenspektakel. Van start tot eind heb ik non-stop met bezoekers doorgenomen hoe ze Cacao en Bang! Het Dobbelspel kunnen spelen en in veel gevallen meegekeken hoe mensen beide spellen snel zelfstandig konden spelen. Omdat het druk was, maar vooral omdat ik er plezier in had, heb ik zo veel mogelijk getracht tafels volledig te vullen en gemerkt dat de ene bezoeker daar gemakkelijker mee instemt dan de ander. Als mensen die elkaar tot dan toe nog nooit ontmoet hadden samen gieren van het lachen als ze met een grote groep Bang! Het Dobbelspel spelen, dan neem ik de hese stem aan het eind van de dag voor lief en is het genieten van de verbinding die onze prachtige hobby kan bewerkstelligen. Zien dat mensen na de demo in de rij gaan staan om het spel te kopen en dat na de aankoop nog even enthousiast komen vertellen is bezine in de motor om het een hele dag met een brede glimlach vol te houden.

Leuk om Robèr weer eens te zien, Erwin, Patrick en Nona voor het eerst te ontmoeten, deze ervaring met Hilbert te delen en Bart de hand te schudden die speciaal daarvoor naar de WGG stand gekomen was. Een rondje lopen over de beursvloer is er bij in geschoten; dat komt volgend jaar wel weer. Met enorm veel voldoening gaat SpSp 2018 mijn herinnering in!

Afbeelding

_________________
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: do 15 nov 2018, 14:35 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1246
Woonplaats: Woerden
Verslag uit de UK

_________________
Mijn geleuter!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
47 berichten | Pagina 4 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellenspektakel  
 Feed - Onderwerp - Spellenspektakel 2018  

Gebruikers die deze topic waarderen

Oxyligen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

SpSp 2018, SpellenSpektakel 2018, spellenbeurs, spellenbeurzen



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®