Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




51 berichten | Pagina 1 van 4 | Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Tainted Grail
BerichtGeplaatst: ma 17 dec 2018, 16:17 

Berichten: 756
Woonplaats: Utrecht - NL
Tot mijn verbazing zie ik dat er hier nog geen topic over Tainted Grail is, lijkt me toch een van de bestlopende kickstarters van dit moment.

Episch avontuur waarin je al dan niet met anderen (er is een solo mogelijkheid) een 'B-held' speelt in een middeleeuwse wereld, losjes gebaseerd op de legendes van Arthur, maar dan eerder gericht op de oorspronkelijke mythes en verhalen dan de latere, en aangevuld met andere storytelling elementen. Wordt gemaakt door Awaken Realms, die je wellicht kent van This War of Mine, Lords of Hellas en Nemesis, allemaal behoorlijk succesvolle kickstarters, die er ook allemaal erg goed uitzien.

Deze pledge schiet ook weer als een malle door alle strechgoals heen, het ziet er ongelofelijk mooi uit, het lijkt een unieke game te worden. Kortom, ik heb 'm gebacked.

Als het goed is komt er binnenkort ook een grouppledge beschikbaar voor 6 exemplaren. Wil ook best kijken of dat een optie is (ik neem er dan al 2, dus nog 4 plaatsen beschikbaar), maar dan wel voor de 'excalibur' pledge (dus 40 pond extra voor 20 mooi uitgevoerde monsters) en de 'wash' versie (dus met alle poppetjes 'eenvoudig' geschilderd) en 2-way verzending. Dat is me allemaal bij Nemesis goed bevallen namelijk.

[img]https://ksr-ugc.imgix.net/assets/023/480/231/638dabea3fc59d14ed9b2b7ff2f976bc_original.jpg?ixlib=rb-1.1.0&w=680&fit=max&v=1544028031&auto=format&gif-q=50&q=92&s=d6c58840d26d127f0ea35ee058e1770a][/img]

Nou, geen idee hoe ik de plaatjes link werkend krijg.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Tainted Grail
BerichtGeplaatst: ma 17 dec 2018, 16:47 
Avatar gebruiker

Berichten: 265
Woonplaats: Sassenheim
Weet je al iets van een prijs en hoeveel het dan zou schelen? Ik heb al een pledge lopen, zou dan mssn wel met je mee willen doen als het genoeg euro's scheelt.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Tainted Grail
BerichtGeplaatst: ma 17 dec 2018, 17:08 
Caballero

Berichten: 737
Woonplaats: Amersfoort
Ik heb eventueel ook interesse.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Tainted Grail
BerichtGeplaatst: ma 17 dec 2018, 17:24 

Berichten: 756
Woonplaats: Utrecht - NL
Zou volgens hun opmerkingen in het forum 10% schelen. Weet niet of dat ook voor de 'wash' geld, maar op 110 pond / 122 euro scheelt dat sowieso 12 euro.

Ben met name benieuwd wat het qua shipping scheelt, want bij Nemesis maakte dat voor 1 of 2 exemplaren verdomd weinig uit, en als je dan binnen NL weer voor 5-7 euro door moet sturen...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Tainted Grail
BerichtGeplaatst: ma 17 dec 2018, 17:26 
Avatar gebruiker

Berichten: 265
Woonplaats: Sassenheim
MikeBzonderpuntje schreef:
en als je dan binnen NL weer voor 5-7 euro door moet sturen...


En dan evt 2 waves Ik volg de thread en ben benieuwd wat het gaat schelen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Tainted Grail
BerichtGeplaatst: di 18 dec 2018, 15:48 
7. Santorini (2016)

Berichten: 101
MikeBzonderpuntje schreef:
Zou volgens hun opmerkingen in het forum 10% schelen. Weet niet of dat ook voor de 'wash' geld, maar op 110 pond / 122 euro scheelt dat sowieso 12 euro.

Ben met name benieuwd wat het qua shipping scheelt, want bij Nemesis maakte dat voor 1 of 2 exemplaren verdomd weinig uit, en als je dan binnen NL weer voor 5-7 euro door moet sturen...


Hi Mike,

Nemesis pledge via jou is me goed bevallen en ben zeker geinteresseerd voor een group pledge voor deze. Ik vind alleen de wash bij Tainted Grail niet iets toevoegen in tegenstelling tot de sundrop bij Nemesis.

Gr


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Tainted Grail
BerichtGeplaatst: di 18 dec 2018, 17:58 
Just my luck
Avatar gebruiker

Berichten: 1063
Woonplaats: Groningen
Awaken Realms. Die doen toch zoveel projecten tegelijk dat er geen eentje afkomt? Lords of Hellas is straks ook meer dan een jaar over tijd. Sterker nog, daar moesten ze maanden na het aflopen van de Kickstarter nog eens gaan bedenken wat voor spelregels ze bij de uitbreidingen zouden gaan doen.

Niet dat ik wil zeggen dat dat hier ook gebeurt, maar wees gewaarschuwd. Warrige communicatie, veel beloftes en nooit een deadline halen lijkt meerdere van hun Kickstarters te treffen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Tainted Grail
BerichtGeplaatst: di 18 dec 2018, 18:22 

Berichten: 756
Woonplaats: Utrecht - NL
Bruno schreef:
Awaken Realms. Die doen toch zoveel projecten tegelijk dat er geen eentje afkomt?

Als overdrijven een bordspel zou zijn zou jij elke keer winnen.

Ik heb Lords of Hellas gewoon in huis, net zoals This war of mine en Nemesis. Hun projecten lopen inderdaad uit, door de vele extra's die je erbij krijgt. Je krijgt wel waar voor je geld bij Awaken Realms.

Bij Kickstarter ben ik er inmiddels aan gewend dat projecten makkelijk 2 of 3 maanden uitlopen, dus daar houdt ik qua verwachtingen rekening mee.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Tainted Grail
BerichtGeplaatst: di 18 dec 2018, 19:44 
Meeple

Berichten: 11
Woonplaats: Zutphen
Hoi Mike,

Een interessante kickstarter. Als het mogelijk is wil ik graag opnieuw met je meebacken voor de excalibur-versie.
Stuur maar een pb mbt de kosten en verdere info.

En wat betreft de vertragingen die bij kickstarters veelvuldig voorkomen heb je gelijk, gewoon erop rekenen dat het iets later kan worden. Het is per slot van rekening de eerste productierun waarbij altijd iets mis kan lopen.

Groet Gerard

_________________
[Img]http://Www.bordspelmania.eu/images/bgg/gerard58.png[img]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Tainted Grail
BerichtGeplaatst: di 18 dec 2018, 20:49 
Mr. group pledge
Avatar gebruiker

Berichten: 845
Woonplaats: Kaprijke, België
MikeBzonderpuntje schreef:
Bruno schreef:
Awaken Realms. Die doen toch zoveel projecten tegelijk dat er geen eentje afkomt?

Als overdrijven een bordspel zou zijn zou jij elke keer winnen.

Ik heb Lords of Hellas gewoon in huis, net zoals This war of mine en Nemesis. Hun projecten lopen inderdaad uit, door de vele extra's die je erbij krijgt. Je krijgt wel waar voor je geld bij Awaken Realms.

Bij Kickstarter ben ik er inmiddels aan gewend dat projecten makkelijk 2 of 3 maanden uitlopen, dus daar houdt ik qua verwachtingen rekening mee.


Van Lords of Hellas heeft hij nochtans gelijk. De stretch goals zijn al veel langer dan 2 of 3 maanden vertragint te laat.

_________________
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Tainted Grail
BerichtGeplaatst: di 18 dec 2018, 22:47 
Critico

Berichten: 2165
Woonplaats: Zaamslag
MikeBzonderpuntje schreef:
Bruno schreef:
Awaken Realms. Die doen toch zoveel projecten tegelijk dat er geen eentje afkomt?

Als overdrijven een bordspel zou zijn zou jij elke keer winnen.
.

Uitlopen is niet erg, maar de bende die ze hebben gemaakt met TWoM uitbrieding en de update daarom trend was zeker niet echt fijn.

En dan nog extra add-ons die er bij komen, betaald.

Maar al sik mee wil liften is het wel met ioemand van een EB, alles in 1 wave en zomnder sundrop

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Tainted Grail
BerichtGeplaatst: di 18 dec 2018, 22:58 
#homoludens
Avatar gebruiker

Berichten: 948
Woonplaats: Meijel
Ik sla deze over... en heb ondertussen Nemesis binnen... maar de KS van Lords of Hellas incl uitbreidingen in Sundrop in 1 wave shipping nog niet......

Wat dat betreft dan ook bij Nemesis voor 2 wave shipping gekozen.

Dus dat daar wat kritiek op is... snap ik.
Ter verdediging kan ik denk ik wel stellen dat ze per kickstarter leren... en dat ze bij Nemesis precies leveren volgens schema. Dus denk wel dat dat bij deze goed komt.

Kwaliteit is helemaal top, en ze sturen nog allerlei extra's mee die niet vernoemd waren in de kickstarter campagne...

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Tainted Grail
BerichtGeplaatst: di 18 dec 2018, 23:21 
Just my luck
Avatar gebruiker

Berichten: 1063
Woonplaats: Groningen
MikeBzonderpuntje schreef:
Bruno schreef:
Awaken Realms. Die doen toch zoveel projecten tegelijk dat er geen eentje afkomt?

Als overdrijven een bordspel zou zijn zou jij elke keer winnen.
Point taken, maar ondertussen hoop ik dat ik ergens in april 2019 Lords of Hellas binnenkrijg terwijl het al meer dan een jaar in de winkel ligt. Dat projecten uitlopen snap ik. Sterker, de meeste Kickstarters die ik heb gevolgd halen hun deadlines niet, maar Awaken Realms geeft weinig indruk hun workload te kunnen managen. Het is allemaal goedbedoeld en het komt vast een keertje, maar ik ben gestopt het LoH te volgen en zie wel wanneer het komt.
MikeBzonderpuntje schreef:
Ik heb Lords of Hellas gewoon in huis, net zoals This war of mine en Nemesis. Hun projecten lopen inderdaad uit, door de vele extra's die je erbij krijgt. Je krijgt wel waar voor je geld bij Awaken Realms.

Bij Kickstarter ben ik er inmiddels aan gewend dat projecten makkelijk 2 of 3 maanden uitlopen, dus daar houdt ik qua verwachtingen rekening mee.

Doe ik ook hoor, de spellenkast staat hier vol genoeg tenslotte. ik wilde alleen meegeven dat AR hun eigen doelen veel te positief inschat van wat ik tot nu toe heb gezien.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Tainted Grail
BerichtGeplaatst: wo 19 dec 2018, 15:48 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 858
Woonplaats: Rotterdam
Bruno schreef:
maar ondertussen hoop ik dat ik ergens in april 2019 Lords of Hellas binnenkrijg terwijl het al meer dan een jaar in de winkel ligt.



Meer dan een jaar in de winkels? Dat lekt me stug. Volgens mij heb ik LOH via de KS in april dit jaar binnen gekregen. Als je voor 2 wave shipping had gekozen, had je het basisspel ook al bijna een jaar in huis gehad.

Dat er vertraging met de Stretch Goals en expansions is (en daardoor dus ook met 1-wave shipments), vind ik niet verrassend, gezien de hoeveelheid nieuwe toevoegingen die eerst allemaal ontworpen en getest moeten worden.

Ik verwacht zelf de rest van de LoH KS tussen april en augustus 2019.
Zelfde verhaal met Nemesis (waarbij ik wel voor 1-wave shipping heb gekozen).

Tainted Grail zie ik bij de Stretch Goals veel extra pagina's in het boek erbij komen. Hoop dat dat niet te veel tijd gaat kosten, maar ook dat het niet afgeraffelt gaat worden. En goed geproofread zal worden.

_________________
"I am a tattooed sexy dancing monkey"


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Tainted Grail
BerichtGeplaatst: wo 19 dec 2018, 16:13 
Avatar gebruiker

Berichten: 13
Woonplaats: Rhoon
Mooi initiatief Mike! Zelf heb ik de core box in een two-wave shipping met wat kleine add ons op het oog, maar ik ben dus wel benieuwd naar hoeveel de aangekondigde group pledge zou schelen qua materiaal en verzending. Ik kijk dus nog even de kat uit de boom :) . Moet wel een beetje de moeite lonen voor een periode van (een hopelijk kleine!) 2 jaar...

Ik zal de berichten op KS en deze thread goed in de gaten houden!

Groet
Cyrille


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
51 berichten | Pagina 1 van 4 | Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Tainted Grail  

Gebruikers die deze topic waarderen

brasem

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®