Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





1 bericht | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 01 feb 2019, 15:09 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1200
Woonplaats: Woerden
@mod ik heb hier geen commerciele belangen bij, dus svp laten staan; ik acht dit oprecht nuttig voor liefhebbers!

@lezer:
Als je om onduidelijke redenen in het bezit bent van Massive Darkness, zoals - ik noem maar wat - D2 op NM willen spelen in kartonvorm, ben je wellicht geinteresseerd in enchanted monsters. MD voorziet er niet standaard in en ook niet de commerciele packs.

Op reddit stond een site die aura kaartjes verkocht (door een hobbyist in elkaar geflanst) alleen gaf die een 404. Maker gecontact en nu is hij weer up (reddit blijft vet), althans 14:0 locale tijd, geen garanties verder.

Sla je slag!
https://www.reddit.com/r/MassiveDarknes ... mies_deck/

caveat emptor: zelf nog geen ervaring mee. Als mijn doos binnen is en in orde, bestel ik mijn set. Verheug me nu al ;-)

Eventueel meerdere exemplaren in 1x zal goedkoper zijn. Als je interesse hebt wil ik er ook wel meer bestellen, maar in percentages scheelt het weinig. Hoop dat je er wat aan hebt!

EDIT: heb zelf een setje besteld, het zijn er 64, maar als je wat gratis wilt printen om uit te proberen je kunt gewoon screenshotten op
https://www.thegamecrafter.com/games/en ... e-darkness > omlaag scrollen > save picture, pijltje next enz.
(al zijn dit er een stuk of 10, je krijgt wel een idee).

_________________
Hou eigenlijk helemaal niet van bordspellen, maar wel van kaartspellen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
1 bericht | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Speladvies  
 Feed - Onderwerp - Belangrijk voor MD bezitters  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®