Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




15 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 13 feb 2019, 23:59 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
De vorige campaign is nog maar net uitgeleverd en de nieuwe is alweer live gegaan van Aeon’s End. In The New Age, een standalone expansion, kun je met het Expedition system spelen in een serie van vier boss battles, waarin je ook alle eerdere content kunt verwerken. Een soort van campaign mode, maar dan zonder permanente veranderingen en dus volledig herspeelbaar.

Voor $65 heb je The New Age plus twee uitbreidingen, maar daar betaal je dan ook meteen $25 aan shipping voor (totaalplaatje zo’n €80). Veel, maar des te gekker dat gewoon vanuit EU naar Europese backers verzenden. Wellicht ga ik backen als er meer geïnteresseerden zijn zodat we de kosten kunnen drukken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 14 feb 2019, 17:22 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1198
Woonplaats: Woerden
ik weet het zonet nog niet. Voelt een beetje willekeurig. Wel cool om 8 helden erbij te hebben, en de hogere level kaartjes.
Heb 1x AEL gespeeld, 1e hoofdstuk. Realiteit is dat er meer spellen uitkomen dan ik kan spelen.

_________________
Hou eigenlijk helemaal niet van bordspellen, maar wel van kaartspellen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 14 feb 2019, 20:24 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Ik zie het ook niet zo zeer als een nieuw spel. Het is voor mij echt een uitbreiding. Legacy vind ik niks als mechanisme, ik denk daarom dat The New Age voor mij in die sweet spot zit qua campaign-modi. En het spel verhoogt de herspeelbaarheid van wat ik nu heb enorm.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2019, 16:54 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Ik ben van plan de Tide Master pledge te nemen. Je krijgt dan Aeon's End: The New Age plus de uitbreidingen The Ancients en Shattered Dreams.

Daarvoor betaal ik in mijn eentje $65 + $25, maar als er meer mensen mee willen doen (Kosterix doet ook mee) zullen de verzendkosten verder dalen. Met z'n vieren betaal je nog maar € 63,50 (als je het spel komt ophalen; Bladel, regio Eindhoven/Tilburg). Laat het me weten als je mee wilt doen.

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 16 feb 2019, 12:35 
Sojaboon
Avatar gebruiker

Berichten: 24
Woonplaats: Nijmegen
Ik zag het op Kickstarter voorbij komen, maar ik ben nog niet bekend met deze deckbuilder. Weet iemand hoe dit spel is in vergelijking met bijvoorbeeld Legendary of Thunderstone?

Ik vind een coöperatieve element als bij Legendary erg leuk, maar ik heb bij dat spel te vaak het gevoel solitair bezig te zijn. Ik blijf het leuk vinden, maar ik zie liever meer mogelijkheden om samen te werken.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 16 feb 2019, 12:52 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Mr. V schreef:
Ik zag het op Kickstarter voorbij komen, maar ik ben nog niet bekend met deze deckbuilder. Weet iemand hoe dit spel is in vergelijking met bijvoorbeeld Legendary of Thunderstone?

Ik vind een coöperatieve element als bij Legendary erg leuk, maar ik heb bij dat spel te vaak het gevoel solitair bezig te zijn. Ik blijf het leuk vinden, maar ik zie liever meer mogelijkheden om samen te werken.

Je werkt hier wel echt samen ja. Bij Legendary is het af en toe met Coordinate (bij Alien iig), hier werk je echt samen om de baas plat te krijgen. Je hebt veel meer invloed op wat anderen doen.

Mijn (solo) recensie van Aeon’s End War Eternal vind je hier btw: https://stidjenplayssolo.wordpress.com/ ... lo-review/


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 16 feb 2019, 14:07 
Sojaboon

Berichten: 24
Woonplaats: Papendrecht
Doet er ook iemand een retailer/group pledge?

Of doen ze daar niet aan, en is het enige verzendkosten delen?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 05 maart 2019, 12:53 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Koos Voos schreef:
Doet er ook iemand een retailer/group pledge?

Of doen ze daar niet aan, en is het enige verzendkosten delen?

Geen idee. Ik heb nu een pledge gedaan waar Kosterix ook aan mee wil doen, dus als jij ook meedoet, dan hebben we nog slechts een derde van de verzendkosten p.p.

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 05 maart 2019, 13:54 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1198
Woonplaats: Woerden
Was ook jaren aan het weifelen maar ben blij met AE:L. Ken AE en WE niet, trouwens. Als je vroeger bosses deed in videogames, dit is de bordspel versie, aanrader.

_________________
Hou eigenlijk helemaal niet van bordspellen, maar wel van kaartspellen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 07 maart 2019, 11:19 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1198
Woonplaats: Woerden
nieuwste update, kaartje doet meer als er in enige aflegstapel al zijn. Klinkt vet.

https://www.kickstarter.com/projects/20 ... f=activity

vervelend straks heb ik nog zo'n doos erbij..

_________________
Hou eigenlijk helemaal niet van bordspellen, maar wel van kaartspellen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 07 maart 2019, 11:25 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Ze doen leuke dingen met nieuwe kaarten. Van die 'oh ja'-ideetjes die ikzelf nooit bedacht zou hebben. Maar goed, ik ben dan ook geen game designer.

Ik ga overigens voor de Tide Master Pledge (New Age + The Ancients), en dan kan er voor $ 15 nog wel Into The Wild bij, een uitbreiding die voortborduurt op het Expedition-systeem van The New Age.

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 08 maart 2019, 12:24 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1198
Woonplaats: Woerden
Misschien dat ik voor het volle pond ga. Zeg nou zelf, hier zeg je toch geen nee tegen??

https://boardgamegeek.com/image/4615127 ... nd-new-age

_________________
Hou eigenlijk helemaal niet van bordspellen, maar wel van kaartspellen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 08 maart 2019, 12:55 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Ik heb even zitten turven, we zitten nu al op de volgende extra's, verdeeld over base game plus uitbreiding (The Ancients) van de Tide Master Pledge:

* 1 Nemesis
* 4 extra basic Nemesis cards
* 1 Breach Mage
* 8 Spells
* 3 Relics (met de volgende voor het oprapen)
* 3 Gems
* 22 Treasures
* Extra dividers

En dat komt dan bovenop de bestaande content in beide dozen. Ik denk dat ik straks een bult kaarten ga krijgen om bang van te worden, en dat ik dan een Aeon's End pakket heb waarmee ik me in de verste verte nog niet ga vervelen.

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 11 maart 2019, 23:01 
Sojaboon
Avatar gebruiker

Berichten: 24
Woonplaats: Nijmegen
Stijnhoofd schreef:
Mr. V schreef:
Ik zag het op Kickstarter voorbij komen, maar ik ben nog niet bekend met deze deckbuilder. Weet iemand hoe dit spel is in vergelijking met bijvoorbeeld Legendary of Thunderstone?

Ik vind een coöperatieve element als bij Legendary erg leuk, maar ik heb bij dat spel te vaak het gevoel solitair bezig te zijn. Ik blijf het leuk vinden, maar ik zie liever meer mogelijkheden om samen te werken.

Je werkt hier wel echt samen ja. Bij Legendary is het af en toe met Coordinate (bij Alien iig), hier werk je echt samen om de baas plat te krijgen. Je hebt veel meer invloed op wat anderen doen.

Mijn (solo) recensie van Aeon’s End War Eternal vind je hier btw: https://stidjenplayssolo.wordpress.com/ ... lo-review/


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Late reactie van me, maar alsnog bedankt! Ook voor je recensie!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 04 apr 2019, 20:46 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Vandaag verwacht ik de invite tot de backer kit. Mochten er mensen mee willen doen hoor ik dat graag. We kunnen verzendkosten dan delen. Ophalen in Bladel of Eersel (nabij Eindhoven) in overleg of verzending op kosten koper. Betaling vooraf. Stuur me een DM als je mee wilt doen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
15 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Aeon’s End: The New Age  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags

Aeon’s End: The New Age



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®