Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



22 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 05 maart 2019, 10:28 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6306
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
Meer dan zes jaren lang was Erwin van Bordspeler.nl onze vaste nieuwsleverancier.
Omdat Erwin naar de toekomst toe meer zelf wil kunnen beslissen wat hij nog wel en niet doet, heeft hij ons enige tijd geleden al laten weten dat vanaf begin deze maand deze koppeling tussen zijn eigen site en Bordspelmania stopgezet wordt.

Sinds ik opnieuw in de ban geraakte van bord- en kaartspellen was Bordspeler (toen nog .com) één van de sites waar ik, op het toen nog prille internet, mijn informatie haalde. Erwin heeft altijd veel tijd besteed aan zijn website, gaande van het bijeensprokkelen van nieuws, tot het het mooi verwoorden van de gevonden informatie, liever dan klakkeloos een persbericht over te nemen. Omdat Erwin zo betrokken was en is, niet alleen met spellen in Nederland, maar ook met de internationale spellenwereld, beschikt hij over een geweldig netwerk om informatie en nieuws op te vangen.

Hoewel Erwin dit niet altijd zo voelde, ben ik ervan overtuigd dat deze mooie samenwerking een versterking was voor zowel Bordspeler als voor Bordspelmania. De idee van Bordspelmania was en is om een centrale plaats te zijn voor de spelers in de Lage Landen, met respect en doorverwijs naar onze partners. Voor het BSM-team was deze automatische nieuwsgaring uiteraard een luxe. De nieuwsstroom van Bordspeler nam ons werk uit handen, niet alles hoefde dubbel gedaan. We draaien immers op vrijwilligers die een stuk van hun vrije tijd opofferen om deze site aan te bieden aan de spellengemeenschap. En vrijwilligers zijn er nooit genoeg. Soms is er helaas tijd te weinig en loopt niet alles zoals we dit plannen en zouden willen.

Vanaf nu zullen we opnieuw zelf instaan voor de nieuwsgaring, net zoals in vroegere dagen. Het zal even aanpassen zijn, maar we zijn ervan overtuigd dat dit met jullie hulp geen probleem mag zijn. Gelukkig kunnen we op dit forum rekenen op de input van velen van jullie. Want Bordspelmania is er voor én door spelers. In de meeste forumrubrieken kan je informatie en spelervaringen spontaan delen. Mogelijk net die informatie waarnaar andere spelers op zoek zijn. Jullie doen dat prima. Blijf dat vooral doen. Maar het mag nog meer zijn.

Voor rubrieken als spellennieuws, recensies en columns werken we met vaste schrijvers. Daarom hebben we extra hulp absoluut nodig. Ben je als speler zelf geïnteresseerd in spellennieuws, wil je op zoek gaan naar nieuwtjes, persberichten ontdoen van commerciële praatjes en kan je vlot en aangenaam schrijven? Dan ben jij een van de vrouwen en mannen die we graag in ons team verwelkomen. Je kan je interesse melden met een pb-tje of een mail aan het BSM-team.

Tenslotte wil ik namens de ganse BSM-gemeenschap en namens de moderatoren in het bijzonder Erwin hartelijk danken voor zijn jarenlange, bijna onophoudelijke kwaliteitsvolle nieuwsvoorziening naar de BSM-gemeenschap. En uiteraard wensen wij Erwin al het beste toe om verder vooral met veel plezier dat te doen wat hij graag doet: spelen, informatie delen op het ritme dat hij zelf kiest, beurzen bezoeken... We komen mekaar ongetwijfeld nog tegen in dit kleine wereldje.

Erwin, bedankt!



Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 05 maart 2019, 10:57 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6695
Woonplaats: Leusden
Je hebt er een mooi bericht van gemaakt. Complimenten en dank (voor dit bericht en de samenwerking).

Ik hoop dat je wat ‘nieuwskracht’ uit de BSM-gemeenschap weet te mobiliseren. Dat zou de nieuwsvoorziening in de breedte alleen maar kunnen verbeteren. Dat zou geen kwaad kunnen in een klimaat waarin de meeste Nederlandse uitgevers zich terugtrekken op hun eigen social media kanalen en louter reclametaal verspreiden.

Wanneer BSM zelf nieuws heeft te melden (een Q&A, een quiz op een beurs enzovoort), schroom niet en geef een gil. Ik besteed er graag aandacht aan.

Gedreven en enthousiaste luitjes als jullie houden de hobby sterk en leuk.

We zien elkaar vast op Zuiderspel en meer.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: di 05 maart 2019, 11:10 
Avatar gebruiker

Berichten: 2092
Woonplaats: Eindhoven
Hear! Hear!

:clap:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 05 maart 2019, 11:15 
21 10 20 10

Berichten: 356
Woonplaats: Klein plekje in een grote wereld
Erwin schreef:
Dat zou geen kwaad kunnen in een klimaat waarin de meeste Nederlandse uitgevers zich terugtrekken op hun eigen social media kanalen


Toch jammer dat je zelf hetzelfde doet en je ook terugtrekt.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 05 maart 2019, 11:20 
Genius
Avatar gebruiker

Berichten: 5846
Woonplaats: Woerden
Jammer dat deze samenwerking ten einde komt. Ook van mij een grote dank, Erwin, voor de inzet die je al die tijd hebt tentoongespreid voor bordspelliefhebbers uit de lage landen. Een geweldige bron en continue stroom van informatie waar iedereen zijn voordeel uit haalde. Ook al waren we het met enige regelmaat niet eens hier, dat doet niet af aan mijn bewondering voor je inzet. Hopelijk kun je de vrijgekomen tijd ergens anders mooi inzetten! We gaan je nieuwsberichten hier zeker missen!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 05 maart 2019, 11:22 
Genius
Avatar gebruiker

Berichten: 5846
Woonplaats: Woerden
Tassie schreef:
Erwin schreef:
Dat zou geen kwaad kunnen in een klimaat waarin de meeste Nederlandse uitgevers zich terugtrekken op hun eigen social media kanalen


Toch jammer dat je zelf hetzelfde doet en je ook terugtrekt.


Het lijkt me toch wel een enorm verschil of een op vrijwillige basis betrokken individu een stapje terug neemt, versus dat commerciële uitgevers voor een groot deel verstek laten gaan.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 05 maart 2019, 11:28 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1028
Woonplaats: Steenwijk
Erwin, bedankt voor de inzet en zal het gaan missen.

Ik heb veel gebruik gemaakt van je nieuwsberichten! Dank daarvoor!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 05 maart 2019, 12:13 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 2753
Woonplaats: Utrecht
Erwin, dank voor al je inzet, ik heb ervan genoten.
je weet dat we op dezelfde manier van spellen genieten, al is dat niet bij elk spel op dezelfde manier :)
We hopen je ook nog altijd bij ons aan de spellentafel te mogen verwelkomen, je bent een zeer welkome gast.

tot gauw,
JeVo

_________________
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 05 maart 2019, 12:34 
game on!
Avatar gebruiker

Berichten: 317
Woonplaats: Groningen
:clap:

_________________
arjanvanhouwelingen.com


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 05 maart 2019, 13:36 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6306
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
Voor alle duidelijkheid wil ik toch vermelden dat Bordspeler.nl nog steeds nieuwsberichten blijft publiceren. Maar deze zullen niet meer op Bordspelmania verschijnen.

_________________
Recent gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 05 maart 2019, 15:01 

Berichten: 85
Erwin, bedankt tot zover! Ik blijf je in de gaten houden :wink:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 05 maart 2019, 15:36 
Condottiërre
Avatar gebruiker

Berichten: 925
Woonplaats: Utrecht
Bedankt Erwin!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 05 maart 2019, 16:56 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2951
Woonplaats: Deerlijk
Ook van mijn kant een hartelijk dank-je-wel, Erwin. Ik hoef je ongetwijfeld niet te zeggen dat mijn waardering altijd heel groot was.

Och ja, er volgt nog een geschenk voor de jaren samenwerking. Zorg dat je wat bagageruimte vrij hebt op Zuiderspel!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 05 maart 2019, 17:43 
Andorsadeur
Avatar gebruiker

Berichten: 2621
Woonplaats: Sprang-Capelle, N-Br (NL)
Bedankt en zeker tot ziens Erwin.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 05 maart 2019, 22:17 
Team Bordspelmania
Avatar gebruiker

Berichten: 5977
Woonplaats: Rijen
Dank Erwin! :clap:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
22 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - Een bordspeler kiest zijn weg en stapt door  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Tags

Bordspeler.nl, nieuws



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®