Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



86 berichten | Pagina 1 van 6 | Ga naar pagina: 1, 2, 3 ... 6  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 28 sep 2010, 17:42 
Rooster Booster

Berichten: 99
Woonplaats: Ede
Onderstaande post is uit sept 2010. en al een keer aangepast, maar dit bovenste nieuwe gedeelte is de huidige situatie. Zodat een nieuwe lezer niet de tig pagina's hoef door te spitten.

We zoeken momenteel nog spelers die voornemens zijn vast of regelmatig op de dinsdag te komen spelen. We spelen wekelijks vanaf 20.00 uur. Er zijn behoorlijk wat wijzigingen in de groep geweest en het spelersaantal varieert tussen de 3 tot 7 spelers, maar momenteel komen we niet zo vaak aan de 7.

Spelniveau: We spelen over het algemeen spelen voor gevorderden, zowel nieuwe als oude komen op tafel (El Grande, Kathedraal, Vorsten van Florence, Black Friday, Acquire, Alba Longa, Cuba, Splendor, terraforming mars, Concordia).
Elke week komt er wel wat anders op tafel en heel soms dezelfde, omdat revanche dan echt vereist is.
Dat wil niet zeggen dat je een erg ervaren speler moet zijn, maar het is wel handig als je dingen snel "door hebt", zodat je lekker mee kunt doen. Maar daar kom je alleen achter als je het uitprobeert.

Als er te veel spelers zijn voor 1, dan splitsen we op in 2 speeltafels. Dat is nu al maanden niet meer voorgevallen.
We hebben altijd koffie en thee en soms wel wat snacks in huis, maar het wordt op prijs gesteld als je zelf (fris)drank mee neemt als je dat drinkt en evt. snacks.
Dus, wees welkom en ik hoop jullie snel te zien.

Mijn collectie:
http://boardgamegeek.com/collection/use ... large&ff=1

Groetjes, Miriam


Oorspronkelijke post:
Hallo allemaal,
Ik ben Miriam, 38 jaar, gelukkig getrouwd en heb 2 kinderen. Die 2 kinderen en het ontbreken van een 2e auto beperken mij helaas wel in mijn bewegingsvrijheid, maar ik dacht dat mijn bordspellengekte daar niet onder hoefde te zwichten. Ik ben woonachtig in Ede en helaas vind ik hier (nog) geen spelletjesvereniging.

Graag zou ik 1 keer per week of eens in de twee weken een avond spelletjes willen spelen. Ik dacht aan een vaste doordeweekse avond.
Mijn collectie is best wel aardig (meer dan 200 spellen variërend van rummicub, kolonisten, 1830, wizards & kings tot stenen tijdperk, tikal etc.). Ik ben in voor allerlei spellen, luchtige gok, maar ook strategische (oorlogs)spellen.

Ben jij degene die ook wel op zoek is naar afwisselende spelletjes, niet bang is om nieuwe spellen te gaan spelen (en dus spelregels door te nemen en uit te proberen), niet te lang nadenkt over zetten en toch lekker fanatiek is, dan lijkt het me leuk een keer kennis te maken en een aantal bordspellen te proberen. Mijn man doet ook graag mee en hopelijk krijgen we wat aanmeldingen middels deze oproep.

Groetjes, Miriam

Mijn collectie:
http://boardgamegeek.com/collection/use ... large&ff=1


Laatst bijgewerkt door Mirretje op zo 15 mei 2022, 19:56, in totaal 3 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 29 sep 2010, 23:33 
Rooster Booster

Berichten: 99
Woonplaats: Ede
B.t.w. deze post is nu 27 keer bekeken. De titel is duidelijk dacht ik. Wat schrikt mensen af om te reageren? Misschien kan ik er iets aan doen.... tell me....


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 29 sep 2010, 23:36 
Gouverneur
Avatar gebruiker

Berichten: 2357
Woonplaats: Someren
Ik kom niet uit de omgeving ;) Wellicht dat verhuizen een optie is? ;)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 29 sep 2010, 23:39 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1030
Woonplaats: Steenwijk
We kijken graag

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 29 sep 2010, 23:40 
Rooster Booster

Berichten: 99
Woonplaats: Ede
haha, verhuizen is weer zo veel gedoe.... moeten al die spelletjes weer in dozen en zo :wink: .


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 30 sep 2010, 00:01 
Gouverneur
Avatar gebruiker

Berichten: 2357
Woonplaats: Someren
Misschien kun je bij de lokale winkels eens navraag doen. Wellicht is er wel een klein clubje wat regelmatig speelt, maar noemen ze zichzelf geen "spellenvereniging"


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 30 sep 2010, 00:10 
Rooster Booster

Berichten: 99
Woonplaats: Ede
Tja, de locale winkels zijn ook vrij ver te zoeken. Enkel De Tinnen Soldaat zit hier. Een kleine winkel die toch een aardig assortiment heeft. En ook een speelruimte er bij, maar helaas wordt die vnl. gebruikt door warhammer-spelers.
Ach, ik ga nog wat meer bronnen aanboren en hoop op reacties. Tot die tijd moet ik via privé-afspraken mijn spelletjes maar spelen :thumbup:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 30 sep 2010, 00:30 
Gouverneur
Avatar gebruiker

Berichten: 2357
Woonplaats: Someren
Al onze gebruikers die bij woonplaats "ede" hebben ingevuld:
geja-u717/
linda-u89/
bramblerose-u91/
daandg-u2260/

Gezien hun "laatst bezocht" status zijn ze echter hier niet meer actief :(


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 30 sep 2010, 09:07 
Rooster Booster

Berichten: 99
Woonplaats: Ede
Hey, dat is een handig lijstje normaliter :) Bedankt voor het zoeken iig.
Jammer idd dat deze leden niet meer actief zijn.
Tja, ik kan me niet voorstellen dat hier niet ergens een man of 4 tot 10 wonen die bordspellen spelen, dus mijn zoektocht gaat gewoon verder.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 30 sep 2010, 11:26 
Regenmaker
Avatar gebruiker

Berichten: 261
Woonplaats: Ede
Hé Mirretje,
Ik woon ook in Ede, maar ik had nog niet gereageerd. Het punt is dat m'n week programma erg vol is en het me gewoonweg niet lukt om elke week of elke twee weken te gamen. Plus m'n vrouw en ik gaan net ons huis te koop zetten, dus (hopelijk) wonen we niet erg lang meer in Ede.
Nu weet ik een speelclubje in Ede, maar weet niet zeker hoe actief ze zijn. Ik zal even kijken of ik daar meer over te weten kan komen.

gr
Maurice


Omhoog
Offline Profiel   Twitter   
 
BerichtGeplaatst: do 30 sep 2010, 11:30 
Rooster Booster

Berichten: 99
Woonplaats: Ede
PB verz.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 10 jan 2011, 23:50 
Rooster Booster

Berichten: 99
Woonplaats: Ede
Het is een tijdje geleden dat ik deze post geplaatst heb, dus tijd voor een update:
Inmiddels spelen we bijna elke vrijdag bij ons thuis spelletjes.
Eens in de 2 weken vast en de andere vrijdag varieerd nogal. Ook op zaterdag spelen we regelmatig, maar dat gaat lekker "op afspraak".
Uiteraard kan reageren nog altijd. Mochten er te veel spelers zijn voor 1 spel, dan zetten we gewoon een 2e spel er naast op, maar dat is nog niet voorgekomen.
In ieder geval bedankt voor de reacties tot nu toe!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 21 jan 2011, 12:11 
Phoenix
Avatar gebruiker

Berichten: 1804
Woonplaats: Apeldoorn
Is Apeldoorn een optie zo ja, check onze spellenclub site.

Groeten Robert

_________________
http://www.spellenclubapeldoorn.nl
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 21 jan 2011, 12:54 
Rooster Booster

Berichten: 99
Woonplaats: Ede
Dank je wel voor je reactie Robert, maar dinsdagavond is nu net een avond dat het ons absoluut niet uitkomt.
Bovendien bevalt het prima hier in het Edese, zodat mijn man ook eventueel mee kan spelen en de kinderen toch echt gehoord worden als er iets is.

Ik zit er zelf over te denken om de maandagavond voortaan ook als spellenavond te gaan bestempelen. Leuk! Dus als er nog meer gegadigden zijn die op maandagavond genegen zijn naar Ede te komen, heel graag. Stuur maar even een berichtje.
We willen spelen vanaf 20.00 uur tot uiterlijk 23.00 uur.
Evt. is er vast wel iets met eten te regelen ook.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 21 jan 2011, 13:38 
Phoenix
Avatar gebruiker

Berichten: 1804
Woonplaats: Apeldoorn
Okee prima het was maar een idee, misschien kom ik een keer naar het mooie ede maar zal dit voor af even aangeven.

_________________
http://www.spellenclubapeldoorn.nl
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
86 berichten | Pagina 1 van 6 | Ga naar pagina: 1, 2, 3 ... 6  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - spelers uit Ede en omgeving?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®