Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 05 apr 2019, 09:50 
Locomotief

Berichten: 38
Hoi allen!

Ik heb sinds kort Gloomhaven in mijn bezit. :clap:

Echter loop ik ergens tegen aan, ik speel het spel solo en ben begonnen met de 2 starter characters Mindthief en Spellweaver. Nu heb ik een klein beetje research gedaan en ben er achter gekomen dat dit niet de meest ideale combi is (om mee te beginnen in ieder geval).

Ik was benieuwd wat jullie voor combi's aanraden!
Mindthief lijkt me sowieso vet om mee te spelen en de Spellweaver kan dus vervangen worden.
Wellicht dat Cragheart iets is?

Ik ben benieuwd wat jullie als prettige starter character combi's ervaren! :D


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 05 apr 2019, 10:50 
Avatar gebruiker

Berichten: 539
Woonplaats: Emmeloord
Ik ben gestart met Craigheart, een vriend van mij met de brute. Dat ging veelal prima!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: vr 05 apr 2019, 13:43 
Avatar gebruiker
Mindthief is op lagere levels heel zwak en kwetsbaar. Het is pas op hogere levels dat zijn aanvallen 4 tot 7 zijn. Zijn health is ook laag en de goede healing skills komen ook pas later. In een 2char zou ik deze dus laten.
Ik heb zelf een 2char Brute-Spellweaver en dat ging heel goed. Mooie combo met toch wat uitdaging.
Zelf speel ik niet graag Brute, ik vind het een duf karakter. Cragheart vind ik een heel leuke en lijkt me sterk in een 2char. Als je daar een beetje ranged dps bij zet, komt het wel goed en dat is dan spellweaver.
Mijn advies Spellweaver-Brute of Spellweaver-Cragheart.


Omhoog
     
 
BerichtGeplaatst: zo 07 apr 2019, 13:26 
Grote Dienaar

Berichten: 102
Gloomhaven wat een top spel. Zelf spelen wij het met 3 personen en speel ik daarnaast solo. In de 3player spelen we spellwaever, brute en mindthief. Super leuk denk niet dat wij er super goed in zijn. We winnen vaak net aan.

Solo speel ik brute en tinkerer. Mooie combo met een flinke healer tussen de groep die ook als het moet flink wat damage kan doen.

Ik zou zeker voor een character gaan met wat health en daarnaast vind ik het super om de gloomhaven helper app erbij te gebruiken. Dit scheelt voor, tijdens en na het spel super veel tijd.

Veel plezier


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Speladvies  
 Feed - Onderwerp - Gloomhaven beste starter characters combinatie voor 2  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Sinedia en 3 gasten


Tags

Gloomhaven



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®