Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.



533 berichten | Pagina 30 van 36 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 29, 30, 31 ... 36  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 19 apr 2019, 16:41 
Matroos

Berichten: 40
SvAtje schreef:
Bij bol.com is de NL editie in de aanbieding van €99,99 voor €61,99

https://www.bol.com/nl/p/pandemic-10th- ... oductImage


€ 39,99 voor Pandemic 10th Anniversary begint al in de buurt te komen van wat Erwin er voor wil geven :wink:
https://www.bol.com/nl/p/pandemic-10th-anniversary-bordspel/9200000096939975/?suggestionType=typedsearch&bltgh=hO8W6F7M7LYbL6Te5QNCmA.1.3.ProductTitle


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 19 apr 2019, 16:45 
5. Concordia (2013)

Berichten: 1437
Woonplaats: Woudenberg
dank voor de tip! Nu dan toch maar toegeslagen :)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 19 apr 2019, 22:30 
Rooster Booster

Berichten: 98
Woonplaats: Weert
Thx!
Ook besteld.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 20 apr 2019, 19:26 
4. Lancaster (2011)

Berichten: 682
Woonplaats: Meijel
Idd thanx voor de tip. Ik had ook nog niet de basis Pandemie (wel al veel gespeeld, incl Legacy 1)dus ook maar eens gekocht.
Ik was er van overtuigd dat de jubileum editie alleen in het Engels was. Vandaag komt het spel binnen, maar is in het Nederlands! Dus nog blijer :thumbup:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 20 apr 2019, 20:09 
Burgemeester

Berichten: 1317
Woonplaats: Westmalle
Ben ook overstag gegaan, alhoewel de gewone recentste versie ook heel mooi is ...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 20 apr 2019, 20:46 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1066
Woonplaats: Nijmegen
Er zit een druk fout op toch?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 20 apr 2019, 22:17 
Burgemeester

Berichten: 1317
Woonplaats: Westmalle
finalstruggle schreef:
Er zit een druk fout op toch?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Zeg het nu, dan kan ik nog annuleren :D


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 20 apr 2019, 22:18 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1066
Woonplaats: Nijmegen
AlliantieAJ schreef:
finalstruggle schreef:
Er zit een druk fout op toch?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Zeg het nu, dan kan ik nog annuleren :D


Ik meen te herinneren dat er ergens een verbinding mist.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 20 apr 2019, 23:00 
Locomotief

Berichten: 31
Woonplaats: Den Bosch
finalstruggle schreef:
AlliantieAJ schreef:
finalstruggle schreef:
Er zit een druk fout op toch?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Zeg het nu, dan kan ik nog annuleren :D


Ik meen te herinneren dat er ergens een verbinding mist.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Ja, ergens in Azië ontbreekt een verbinding. Vandaar natuurlijk ook dat de prijs van de jubileumeditie met sprongen omlaag gaat. Ik zou annuleren!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 21 apr 2019, 07:12 
Burgemeester

Berichten: 1317
Woonplaats: Westmalle
Shanji schreef:
finalstruggle schreef:
AlliantieAJ schreef:
finalstruggle schreef:
Er zit een druk fout op toch?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Zeg het nu, dan kan ik nog annuleren :D


Ik meen te herinneren dat er ergens een verbinding mist.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Ja, ergens in Azië ontbreekt een verbinding. Vandaar natuurlijk ook dat de prijs van de jubileumeditie met sprongen omlaag gaat. Ik zou annuleren!


Raar dat zo'n misprints er steeds zijn maar ik lig er niet van wakker :D


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 21 apr 2019, 09:32 
Matroos

Berichten: 40
finalstruggle schreef:
AlliantieAJ schreef:
finalstruggle schreef:
Er zit een druk fout op toch?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Zeg het nu, dan kan ik nog annuleren :D


Ik meen te herinneren dat er ergens een verbinding mist.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


hier de discussie op bgg ...

https://boardgamegeek.com/thread/2137220/pandemic-10th-anniversary-misprint


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 21 apr 2019, 09:36 
1. De Vorsten van Florence (2000)

Berichten: 682
Woonplaats: Meijel
Tussen Bangkok en Ho Chi Minh Stad zit bij Pandemie wel een verbinding en bij de Jubileumeditie niet. Je moet dus om naar die stad te reizen 2 stappen zetten. Aan de andere kant is bij een uitbraak daar dus ook geen besmetting. Het heeft dus zijn voors en zijn tegens.
Ikzelf mis de verbinding niet. In dat deel van de zijn er verbindingen genoeg. En als je hem wel wil hebben teken je hem er op. In het spelregelboek is de verbinding er overigens ook niet. Of dat een misprint is betwijfel ik dan ook. Ik verwacht iig niet dat er van Z-man games een correctie komt.

Dus om het een drukfout/misprint te noemen gaat me te ver. De wereldkaarten van de Legacy variant schijnt ook af te wijken. Om het spel hiervoor te annuleren gaat me zeker te ver. En dat dit de oorzaak zou zijn dat Bol.com het spel goedkoper aanbiedt lijkt me helemaal onzin. Volgens mij is het overal nog voor de gewone prijs te koop. Ik denk eerder dat Bol.com van wat voorraad af wil. De bezitter van de gewone Pandemie zal niet snel over te halen zijn om daarnaast hetzelfde spel in een luxere variant te kopen. Of hij moet superfan dan wel besmet zijn met het completeritis-virus :wink: . Het is meer interessant voor een iemand die het spel nog niet heeft zoals ondergetekende. En dan vond ik 70€ of meer gewoon te veel voor het spel. Voor 40€ was ik wel over te halen. 8)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 21 apr 2019, 09:42 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1066
Woonplaats: Nijmegen
EEMBC schreef:
Tussen Bangkok en Ho Chi Minh Stad zit bij Pandemie wel een verbinding en bij de Jubileumeditie niet. Je moet dus om naar die stad te reizen 2 stappen zetten. Aan de andere kant is bij een uitbraak daar dus ook geen besmetting. Het heeft dus zijn voors en zijn tegens.
Ikzelf mis de verbinding niet. In dat deel van de zijn er verbindingen genoeg. En als je hem wel wil hebben teken je hem er op. In het spelregelboek is de verbinding er overigens ook niet. Of dat een misprint is betwijfel ik dan ook. Ik verwacht iig niet dat er van Z-man games een correctie komt.

Dus om het een drukfout/misprint te noemen gaat me te ver. De wereldkaarten van de Legacy variant schijnt ook af te wijken. Om het spel hiervoor te annuleren gaat me zeker te ver. En dat dit de oorzaak zou zijn dat Bol.com het spel goedkoper aanbiedt lijkt me helemaal onzin. Volgens mij is het overal nog voor de gewone prijs te koop. Ik denk eerder dat Bol.com van wat voorraad af wil. De bezitter van de gewone Pandemie zal niet snel over te halen zijn om daarnaast hetzelfde spel in een luxere variant te kopen. Of hij moet superfan dan wel besmet zijn met het completeritis-virus :wink: . Het is meer interessant voor een iemand die het spel nog niet heeft zoals ondergetekende. En dan vond ik 70€ of meer gewoon te veel voor het spel. Voor 40€ was ik wel over te halen. 8)


Dan zou het ook leuk zijn als er ergens wordt benoemd waarom deze connectie is verwijderd. Nu lijkt het gezien de kennis van het standaard deel het gewoon als nog een druk fout is.

Zeker omdat dit al de zoveelste (re)print is sinds de allereerste uitgave. Lijkt mij stom toevallig als men dan nu uit het niets opeens een verbinding weg laat.

Maar mee eens dat het voor en tegens heeft voor de gameplay. Overigens kunnen regel boeken ook gewoon foute afbeeldingen gebruiken aan gezien die gebruik maken van andere tekeningen/afbeeldingen. Als er eenmaal iets mis gaat is het overnemen van fouten vaak klein.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 21 apr 2019, 12:46 
7. Imperial 2030 (2009)

Berichten: 682
Woonplaats: Meijel
Je kon toch wel eens gelijk hebben dat het een misprint is. In de discussie die baaigones linkt geeft volgens mij Z-man ook toe dat het een misprint is. Maar maakt zoals gezegd voor de gameplay weinig uit. Je kunt de verbinding evt zelf toe voegen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 24 jun 2019, 23:37 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1066
Woonplaats: Nijmegen
Bol.com heeft weer 2 actie lopen 2 voor €20 en een actie met 3 voor €20,-

SLA JE SLAG!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
533 berichten | Pagina 30 van 36 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 29, 30, 31 ... 36  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Winkelstraat  
 Feed - Onderwerp - Bol.com - aanbiedingen  

Gebruikers die deze topic waarderen

Zinka9

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®