Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




16 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 24 apr 2019, 19:40 
7. Concordia Venus (2018)
Avatar gebruiker

Berichten: 2074
Woonplaats: Montezuma
Ha! Ik ben een volkomen leek op crowdfunding acties en ik heb wat vragen die vast iemand hier kan beantwoorden? Gaat over TM: Turmoil. Daar loopt een kickstarter tot 2 mei. Ik vroeg me af:
1. In welke taal wordt het straks geleverd? Ik zie NL er tussen staan, of geldt dat alleen de rewards? Hoe erg is dat als je basisspel in NL is?

2. Wat is het totale bedrag dat ze nodig hebben? Kom ik nergens tegen? En betekent 'all or nothing' dat je niks terug krijgt als het niet doorgaat?

3. Iemand ervaring met de uitgevers van TM? Betrouwbaar?

4. Is Turmoil speelbaar zonder de andere uitbreidingen?

Hoor graag! Grt! PV


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 24 apr 2019, 19:49 
.

Berichten: 233
Pura Vida schreef:
Ha! Ik ben een volkomen leek op crowdfunding acties en ik heb wat vragen die vast iemand hier kan beantwoorden? Gaat over TM: Turmoil. Daar loopt een kickstarter tot 2 mei. Ik vroeg me af:
1. In welke taal wordt het straks geleverd? Ik zie NL er tussen staan, of geldt dat alleen de rewards? Hoe erg is dat als je basisspel in NL is?

2. Wat is het totale bedrag dat ze nodig hebben? Kom ik nergens tegen? En betekent 'all or nothing' dat je niks terug krijgt als het niet doorgaat?

3. Iemand ervaring met de uitgevers van TM? Betrouwbaar?

4. Is Turmoil speelbaar zonder de andere uitbreidingen?

Hoor graag! Grt! PV