Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




33 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Roll to the Top!
BerichtGeplaatst: za 08 dec 2018, 16:30 
Uitgever

Berichten: 225
Woonplaats: Maastricht
Ik probeer keuzes makkelijk te maken ... lukt niet altijd. Van "verkoopcollega's" heb ik wel geleerd om sommige opties duurder te maken zodat andere opties goedkoop lijken. Niet verder vertellen ... En ik ken ook van het werk in de (Essen)stands heel erg het effect dat als bezoekers twijfelen tussen verschillende spellen ze vaak twijfelend zonder spel vertrekken. 1 nieuw spel in je stand kan meer omzet geven dan meerdere nieuwe spellen in totaal.
- Met de 18,- voor basisspel en 22,- voor basis+uitbreiding heb ik die keuze blijkbaar wel makkelijk gemaakt. Een tiental heeft nog de 18,- gekozen en dat zijn vaak bezoekers die later preciezer naar de opties gaan kijken en upgraden (of cancelen).
- De 15,- voor Upgrade pack en 22,- voor alles nieuw, is lastiger. Voor mijn kosten zijn die 2 opties ongeveer even duur, maar ik krijg klachten als ik geen Upgrade pack aanbied en het staat overdreven duur als ik dat pledge-level hoger dan 15,- had gezet. Ik had verwacht dat voor die 7,- verschil bijna iedereen voor het complete nieuwe spel kiest. Maar tot nog toe 1 op de 3 heeft toch de Upgrade gebackt. (De uitwisbare stiften zijn groter, het gaat niet makkelijk allemaal bij elkaar in speldoosje passen.)


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Roll to the Top!
BerichtGeplaatst: zo 16 dec 2018, 16:05 
Uitgever

Berichten: 225
Woonplaats: Maastricht
Voor stretchgoal-fun:
Met EUR20K, krijgen de gelamineerde sheets '350grams papier' ipv '300grams papier'.
BTW: Het papier in de 1e editie *Roll to the Top!* (niet gelamineerd) was '70grams papier'.
BTW: De laminaat-lagen maken het gewicht van de sheets iets meer dan '300grams'.


Afgelopen week veel nieuwe backers. Weet niet hoe dat komt. Hoop dat het komt doordat de 1e editie veel gespeeld wordt. Online ook meer spelers. Online spel: http://rolltothetop.com

Voor wie de 1e editie heeft: Over het Upgrade pledge-level: De gelamineerde sheets en uitwisbare stiften (dikker en langer, dus deze passen alleen boven de sheets) passen niet best in de oude editie doos samen met de oude editie papierblokken (zelfde breedte-maat, maar vanwege de hoogte). Dus mijn tip is om het nieuwe spel (22,- (of 18,-)) te kiezen ipv. het Upgrade (15,-) pledge-level.

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Roll to the Top!
BerichtGeplaatst: di 21 mei 2019, 14:46 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2951
Woonplaats: Deerlijk
Intussen zullen de meeste mensen die Roll to the Top Laminate ondersteunden op Kickstarter hun spel ontvangen hebben.



De doos bevat gelamineerde invulblaadje en uitwisbare stiften.



Heb je het spelletje nog niet gespeeld? Probeer het zeker eens op een spellenbeurs of bij een spellenclub. Gegarandeerd veel gesakker en veel lol.
We hopen binnenkort een recensie te kunnen publiceren.

Hert spel kan ook besteld worden op de website van Cwali.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
33 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Roll to the Top!  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast


Tags

Corné van Moorsel, Cwali, Roll to the Top!



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®