Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



10 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 21 mei 2019, 18:04 
Party Animal

Berichten: 458
Woonplaats: Leidschendam
Hallo allemaal,

Zijn er mensen in de omgeving Leidschendam/Den Haag/Zoetermeer (max rond half uurtje rijden)mensen die op wekelijkse of 2-wekelijkse basis spelletjes willen spelen op een vrijdagavond? Ik ben op zoek naar vaste groep om bij mij thuis(of bij iemand anders) te spelen.

Ik woon zelf in Leidschendam en heb een brede collectie aan spellen. Zie hier een overzicht van mijn collectie, heb je een idee van wat voor soort spellen ik graag speel.
https://boardgamegeek.com/collection/user/Kersje86

Ben vooral fan van worker placement, maar spellen zoals Azul en 7 Wonders, ben ik ook zeker voor in.

Laatst gespeelde spellen(update 26/9): Wingspan, Tiny Epic Dinosaurs, The Crew, Underwater Cities, Paladins of the Westkingdom

Mocht je je aangesproken voelen en ook op regelmatige basis willen spelen, laat het me vooral weten :D

_________________
Afbeelding


Laatst bijgewerkt door kersje86 op za 26 sep 2020, 15:31, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 21 mei 2019, 20:42 
7. The Great Zimbabwe (2012)
Avatar gebruiker

Berichten: 135
Woonplaats: Zoetermeer
Hey, wij komen uit Zoetermeer en gaan iedere vrijdagavond naar Speel! In Bleiswijk voor onze bordspel-fix ;-) Misschien ook een idee voor jou?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 21 mei 2019, 20:48 
Party Animal

Berichten: 458
Woonplaats: Leidschendam
Ken ik zeker en ben er ook wel eens geweest. Maar speel toch liever thuis gezien de tijdsbestek (en het nuttigen van een drankje :D )

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 11 dec 2019, 11:24 
Party Animal

Berichten: 458
Woonplaats: Leidschendam
Zijn er inmiddels misschien meer mensen in de regio?

_________________
Afbeelding


Laatst bijgewerkt door kersje86 op zo 15 dec 2019, 15:41, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 11 dec 2019, 13:15 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 128
Woonplaats: Zoetermeer
Wij spreken met een klein vriendengroepje uit deze regio ongeveer elke twee weken af...
Ikzelf woon ook in Zoetermeer en we spelen meestal in Leiderdorp, Berkel of Zoetermeer (bij mij dus). Nieuwe spelers altijd welkom. Dus als je zin hebt om een keertje mee te spelen (of jij Saaur) schiet maar een berichtje mijn kant op... dan spreken we wat af :)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 28 jan 2020, 01:28 
Uno

Berichten: 1
Woonplaats: Leidschendam
Hallo Kersje,

Ik ben op zoek naar een leuke groep om met een beetje regelmaat een bordspel te spelen. Ik woon zelf ook in Leidschendam. Mijn vriendin en ik spelen vaak samen bordspellen, voornamelijk Eurogames (TFM, Viticulture, Wingspan, Terra Mystica), maar andere games komen ook makkelijk op tafel, zoals Scythe en Century Trilogy. Lijkt het je leuk om eens een middagje of avond te prikken om een spel op tafel te gooien?

Ik hoor graag van je.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 28 jan 2020, 03:37 
Party Animal

Berichten: 458
Woonplaats: Leidschendam
Ja zeker, spellen liggen zeker in mijn straatje. Stuur je je 06 in een PM? Komen we er vast uit :D

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 26 sep 2020, 15:32 
Party Animal

Berichten: 458
Woonplaats: Leidschendam
Bump :)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 05 maart 2023, 16:55 
PIONier

Berichten: 2
Hallo!

Ik zocht geïnteresseerden om een bordspelgroepje te vormen in Zoetermeer en omgeving (oa Benthuizen). Ik beschik over een grote bordspeltafel en 2 kastjes vol met spellen maar het kan ook bij iemand anders worden gespeeld of gerouleerd als het maar niet te ver reizen is in de late avond na een drukke werkdag :)
!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 18 dec 2023, 14:52 
Meeple

Berichten: 12
Hallo ik ben geïnteresseerd om eens met jouw samen een spel te spelen.
Ik woon in Schiedam.

Ik hoor graag,

Groet,

Sander

_________________
Worker with a placement mechanism


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
10 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Spelers gezocht omgeving Leidschendam/Den Haag/Zoetermeer  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®