Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




27 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Dwellings of Eldervale
BerichtGeplaatst: do 11 jul 2019, 14:07 
Party Animal

Berichten: 468
Woonplaats: Boom
KS:
https://www.kickstarter.com/projects/ad ... -eldervale

Groepsaankoop live:
https://www.crowdfinder.be/project/79-d ... -eldervale


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 11 jul 2019, 19:16 
1. Call of Cthulhu: The Card Game (2008)
Avatar gebruiker

Berichten: 302
Woonplaats: Beverwijk
Ik neem aan dat de prijzen op crowfinder.be incl verzendkosten zijn?

Bij 24 stuks zou je bij deluxe uitkomen op 84 dollar per stuk. Verzendkosten per stuk bedragen hooguit 6 dollar per stuk maar waarschijnlijk nog iets minder. Dan kom je maximaal uit op 90 dollar. Prijs voor deluxe staat op 87,30. Klopt volgens mij niet helemaal als je koers bekijkt? 1 dollar is momenteel 89 eurocent waard


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 11 jul 2019, 21:44 
Party Animal

Berichten: 468
Woonplaats: Boom
Alle prijzen in CrowdFinder zijn inbegrepen verzending.

Je moet de wisselkosten ook in rekening nemen, en Google is totaal niet betrouwbaar als het om koers gaat. Dus als je alles optelt kom ik altijd rond 0,92 uit.

Verder staat de huidige prijs wel op voor 6 stuks, niet voor 24 stuks. Pas als 24 stuks wordt bereikt, dan kan de prijs verder worden verlaagd. Zie het uitleg in de omschrijving.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 12 jul 2019, 08:29 
1. Call of Cthulhu: The Card Game (2008)
Avatar gebruiker

Berichten: 302
Woonplaats: Beverwijk
Todo schreef:
Verder staat de huidige prijs wel op voor 6 stuks, niet voor 24 stuks. Pas als 24 stuks wordt bereikt, dan kan de prijs verder worden verlaagd. Zie het uitleg in de omschrijving.


Aha. Dat verklaart het. Ik zag die prijs staan onder het aantal van 24 stuks. Hopelijk willen er ook nog wat nederlanders meedoen in het noorden van het land?

Zijn er anders geinteresseerden voor een groeppledge in regio haarlem/amsterdam/alkmaar?

Of is dit topic exclusief bedoeld voor de crowdfinder?
Is er trouwens ergens een beschrijving hoe dat crowdfinder exact werkt? Betalingwijzen, hoe zit het met ophalen/versturen, wat zijn de kosten bij versturen, kan je na inschrijving ook nog uitschrijven zolang de KS loopt? Heb nogal wat vragen maar de site zelf heeft geen FAQ jammer genoeg.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 12 jul 2019, 12:37 
Mr. group pledge
Avatar gebruiker

Berichten: 845
Woonplaats: Kaprijke, België
darkman schreef:
Todo schreef:
Verder staat de huidige prijs wel op voor 6 stuks, niet voor 24 stuks. Pas als 24 stuks wordt bereikt, dan kan de prijs verder worden verlaagd. Zie het uitleg in de omschrijving.


Aha. Dat verklaart het. Ik zag die prijs staan onder het aantal van 24 stuks. Hopelijk willen er ook nog wat nederlanders meedoen in het noorden van het land?

Zijn er anders geinteresseerden voor een groeppledge in regio haarlem/amsterdam/alkmaar?

Of is dit topic exclusief bedoeld voor de crowdfinder?
Is er trouwens ergens een beschrijving hoe dat crowdfinder exact werkt? Betalingwijzen, hoe zit het met ophalen/versturen, wat zijn de kosten bij versturen, kan je na inschrijving ook nog uitschrijven zolang de KS loopt? Heb nogal wat vragen maar de site zelf heeft geen FAQ jammer genoeg.


Is omdat alles afhangt van de organisator en niet van de site.
Ik ben soepeler dan anderen, bijvoorbeeld. Ik verzend, anderen doen dat niet of in zeldzame gevallen. Bij mij kan je na de deadline nog inschrijven, bij anderen enkele dagen voor de KS is afgelopen...

De website wijst zichzelf uit. Het is normaal de bedoeling om met een doorgeefketen te werken, zodat er zo weinig mogelijk moet worden verstuurd.

_________________
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 15 jul 2019, 19:39 
1. Call of Cthulhu: The Card Game (2008)
Avatar gebruiker

Berichten: 302
Woonplaats: Beverwijk
Echt niemand uit Noord-Holland interesse in deze kickstarter?
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat deze wel een stuk populairder zou zijn.

Iedereen die het tot nu toe gespeeld heeft is enorm enthousiast. Het is worker placement met engine building en eindelijk eens wat meer player interaction dan in je standaard euro.

Ben benieuwd naar de redenen waarom dit voor velen blijkbaar niet interessant is?
Ik vind de legendary set wel erg duur maar de standaard editie en de deluxe editie zijn prima prijzen zeker nu de groeppledges al bij 6 stuks een leuke korting geven op de aanschafprijs en de verzendkosten.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 15 jul 2019, 22:44 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 858
Woonplaats: Rotterdam
Als er opties voor ophalen in Rotterdam zijn, wil ik mij daar wel bij aansluiten, of bij genoeg interesse een grouppledge starten. Ben zelf nu voor de deluxe gegaan (met de extra monsters).

Ben wel bang dat dit te simpel wordt na een paar keer spelen. En uiteindelijk via retail goedkoper is.

_________________
"I am a tattooed sexy dancing monkey"


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 17 jul 2019, 11:29 
Keep Exploring Games
Avatar gebruiker

Berichten: 2227
Woonplaats: Stad aan t Haringvliet
Ik zoek nog 2 mensen voor een Deluxe pledge. Kosten €80 ipv $99+$10-15 shipping.
Regio Hellevoetsluis/Rotterdam of opsturen €5 NL/ €8 BE.
Meer dan 2 mensen mag ook, dan zakt de prijs nog iets i.v.m. gedeelde verzendkosten.

_________________
Keep Exploring Games


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 17 jul 2019, 15:33 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 858
Woonplaats: Rotterdam
Duiker schreef:
Ik zoek nog 2 mensen voor een Deluxe pledge. Kosten €80 ipv $99+$10-15 shipping.
Regio Hellevoetsluis/Rotterdam of opsturen €5 NL/ €8 BE.
Meer dan 2 mensen mag ook, dan zakt de prijs nog iets i.v.m. gedeelde verzendkosten.


Is de deluxe met de extra mini's? Dan wil ik wel meedoen. :)

Nevermind...ik ben geinteresseerd in de Legendary. 8)

_________________
"I am a tattooed sexy dancing monkey"


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 17 jul 2019, 21:26 
1. Call of Cthulhu: The Card Game (2008)
Avatar gebruiker

Berichten: 302
Woonplaats: Beverwijk
Hoi Duiker,
ik wel wel graag meedoen met jouw deluxe-groepspledge.
Voor welke groepsgrootte ga je? 6 of 24?

Ik begreep wel dat je moest mailen met de makers van het spel en dat iedereen een 1 dollar pledge moest doen?
Laat maar weten als ik dat moet doen en als je nog gegevens nodig hebt van mijn kickstarter profiel (behalve dan mijn ww :D )

Mogelijk is er nog iemand die mee wil doen maar die zit nog even te twijfelen tussen de deluxe versie en de legendary versie

Edit: nog een laatste vraag; heb je de code voor de minotaur zodat iedereen die meedoet aan jouw pledge deze ook krijgt?

Groeten Vincent


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 19 jul 2019, 22:33 
Sojaboon

Berichten: 24
Woonplaats: Papendrecht
Ik heb mij op crowdfinder al ingeschreven voor de legendary. Ik kom uit Papendrecht dus misschien kunnen we samen wat regelen. Ik haal het nu op in Antwerpen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 20 jul 2019, 13:18 
1. Call of Cthulhu: The Card Game (2008)
Avatar gebruiker

Berichten: 302
Woonplaats: Beverwijk
Duiker schreef:
Ik zoek nog 2 mensen voor een Deluxe pledge. Kosten €80 ipv $99+$10-15 shipping.
Regio Hellevoetsluis/Rotterdam of opsturen €5 NL/ €8 BE.
Meer dan 2 mensen mag ook, dan zakt de prijs nog iets i.v.m. gedeelde verzendkosten.


Iemand onderdeel van duiker zijn groepspledge?
Ik zie dat mijn PB nog niet gelezen is en ondertussen zijn er nog maar vijf dagen over. Wil graag wel iets geregeld hebben dit weekend. Met crowdfinder vol op zowel deluxe als legendary ben ik bang dat ik naast alle mogelijke groepspledges grijp (terwijl ik normaal nooit zo'n moeite doe om mee te hoeven doen :cry: ).


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 20 jul 2019, 16:35 
Keep Exploring Games
Avatar gebruiker

Berichten: 2227
Woonplaats: Stad aan t Haringvliet
Ik moet 3 dezelfde kopen. Ik zou zelf voor Deluxe gaan maar als jullie liever Legendary willen kan dat ook.. Ik bestel maandag, ben nu op de zwarte cross. Heb prijs legendary even niet bij de hand maar is denk ik dezelfde price increase Als op de Kickstarter.

_________________
Keep Exploring Games


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 20 jul 2019, 19:05 
1. Call of Cthulhu: The Card Game (2008)
Avatar gebruiker

Berichten: 302
Woonplaats: Beverwijk
Duiker schreef:
Ik moet 3 dezelfde kopen. Ik zou zelf voor Deluxe gaan maar als jullie liever Legendary willen kan dat ook.. Ik bestel maandag, ben nu op de zwarte cross. Heb prijs legendary even niet bij de hand maar is denk ik dezelfde price increase Als op de Kickstarter.


Ja, ik wil deluxe maar dacht dat je een groepspledge had voor minimaal 6 gezien de door jouw genoemde € 80?
Bij groepspledge van 6 krijg je namelijk pas korting op de aanschafprijs. Anders maakt het mij voor mij nameljk niet veel uit. Korting op shipping via KS ben ik weer kwijt aan shipping van Rotterdam naar Beverwijk.
Dan bestel ik eerlijk gezegd liever zelf en meld mij hierbij dan ook af.

Helaas is de crowdfinder inmiddels ook al vol. :cry: :cry:
Wordt dus een solo pledge dan maar.

Mag ik trouwens nog vragen hoe je aan € 80,- komt.
Bij een drie persoonspledge kom ik ongeveer uit op (3*99 + 17,5 + 2*3,5)/3 personen /1,1 koers = € 97


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 21 jul 2019, 09:04 
Party Animal

Berichten: 468
Woonplaats: Boom
Zoals StanTem al aangeeft is de werking per groepsaankoop verschillend. Er komt wel nog een FAQ op CrowdFinder om dit verder te verduidelijken.

Ik ben op vakantie nu, dus zal erna zijn. Er is nog genoeg werk aan CrowdFinder ;).


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
27 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Dwellings of Eldervale  

Gebruikers die deze topic waarderen

pinokio1993

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Dwellings of Eldervale



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®