Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



2 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Spelers gezocht
BerichtGeplaatst: wo 17 jul 2019, 11:40 
Avatar gebruiker
Ik ben op zoek naar een leuk en gezellig groepje (leeftijd tussen 40 - 60 jaar) om één keer per maand een spelletjesavond te organiseren bij iemand thuis.


Laatst bijgewerkt door Gebruiker 11591 op vr 26 jul 2019, 17:58, in totaal 3 keer bewerkt.

Omhoog
     
 
BerichtGeplaatst: di 23 jul 2019, 09:46 
Joker

Berichten: 5
Hallo,

Ik ben Jesper(31 jaar) en zelf ook nog op zoek naar meer gezellige mensen om maandelijks een spel mee te spelen. Ik woon zelf in de Herestraat Groningen (binnenstad). Daar woon ik samen met mijn vriendin Justina. Wij spelen zelf ook wel wekelijks spelletjes, als het je leuk lijkt kunnen we een keer afspreken, ik zoek nog meer mensen dus meer zijn welkom.

mvg,

Jesper


Laatst bijgewerkt door Mistharfare op zo 28 jul 2019, 06:38, in totaal 3 keer bewerkt.
Ik heb je telefoon nummer verwijderd. Stuur die apart. Naam is tevens verwijderd uit het bericht.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
2 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Spelers gezocht  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®