Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




11 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 14 sep 2019, 17:13 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 842
Woonplaats: De Meern
Hoi Allen,

TL;DR Ik ben op zoek naar een bordspelwinkel of -café in Rotterdam met een ruimte om op een vrijdagavond ongeveer 20 mensen een workshop te laten houden.

Uitgebreid:
Ik ben vrijwilliger voor een groep die pizzalezingen organiseert voor jonge bètadocenten. Een pizzalezing kenmerkt zich door eerst gezamenlijk lekker en gezellig te eten, en daarna een activerende workshop te krijgen die zich richt op onderwijstechnieken of vormen waar je direct mee aan de slag kunt. We organiseren in november een workshop over het maken van educatieve spel(len/vormen), die je kunt gebruiken om je lesstof beter over te brengen.
We zijn hiervoor op zoek naar een ruimte in Rotterdam waar we ongeveer 20 mensen kwijt kunnen om deze workshop te geven. Meestal houden we pizzalezingen op scholen, maar het leek me voor deze leuk om het te doen in een ruimte die wat inspirerender is. Bijvoorbeeld een spellenwinkel of -café. Waar ook wat voorbeelden zijn van verschillende spelvormen. Of misschien juist zelfs educatieve games (Genius games bijvoorbeeld).

Nu ben ik zelf niet echt thuis in Rotterdam of de Rotterdamse spellenscène, daarom mijn verzoek hier.
Wie weet er een leuke locatie? Ook kleine tips in de trant van: "Misschien hier eens kijken?", een naam alleen is genoeg. In dit draadje, of PM, allemaal goed.

Mocht dit draadje beter ergens anders kunnen, is verplaatsen prima.

Dankjewel!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 14 sep 2019, 18:36 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 544
Woonplaats: Den Haag
Tabletop Kingdom in... Den Haag! Of wellicht SPEEL! in Bleiswijk, maar ik weet niet hoeveel ruimte die hebben.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 14 sep 2019, 19:51 
Rooster Booster

Berichten: 86
Woonplaats: amersfoort
ik raad je aan de naam te veranderen naar 'patatlezingen'.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 14 sep 2019, 20:54 
Completionist
Avatar gebruiker

Berichten: 2219
Woonplaats: Den Haag
Er was een plek die heet Stroop volgens mij waar en veel ruimte is en bordspellen gespeeld worden en horeca is... geen idee of het nog bestaat.

_________________
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2019, 01:14 
9. Friedrich (2004)
Avatar gebruiker

Berichten: 135
Woonplaats: Zoetermeer
Sunnyfield schreef:
Tabletop Kingdom in... Den Haag! Of wellicht SPEEL! in Bleiswijk, maar ik weet niet hoeveel ruimte die hebben.


Ik zou ook Speel! adviseren, 20 man is daar echt geen enkel probleem en goed te bereiken vanaf R’dam. Zover ik weet heeft R’dam zelf niet echt iets.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 16 sep 2019, 04:40 
Professor Pimpel
Avatar gebruiker

Berichten: 239
Woonplaats: Beusichem
Misschien kan https://www.magicunited.nl/nl/home.aspx iets voor je betekenen.

_________________
"Rock over London. Rock on Chicago."


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 16 sep 2019, 10:16 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
mazinho schreef:
Er was een plek die heet Stroop volgens mij waar en veel ruimte is en bordspellen gespeeld worden en horeca is... geen idee of het nog bestaat.


Wij spelen vandaag de dag bij het Wijkpaleis, daar zijn echter ter inspiratie weinig spellen aanwezig :D. Stroop was inderdaad wel de perfecte plek geweest. Als je wil kan ik je wel in contact brengen met het wijkpaleis.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 16 sep 2019, 10:28 
Completionist
Avatar gebruiker

Berichten: 2219
Woonplaats: Den Haag
16 Feet Pauly schreef:
mazinho schreef:
Er was een plek die heet Stroop volgens mij waar en veel ruimte is en bordspellen gespeeld worden en horeca is... geen idee of het nog bestaat.


Wij spelen vandaag de dag bij het Wijkpaleis, daar zijn echter ter inspiratie weinig spellen aanwezig :D. Stroop was inderdaad wel de perfecte plek geweest. Als je wil kan ik je wel in contact brengen met het wijkpaleis.
Wat is de status van Stroop Paul?

_________________
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 16 sep 2019, 10:38 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
mazinho schreef:
16 Feet Pauly schreef:
mazinho schreef:
Er was een plek die heet Stroop volgens mij waar en veel ruimte is en bordspellen gespeeld worden en horeca is... geen idee of het nog bestaat.


Wij spelen vandaag de dag bij het Wijkpaleis, daar zijn echter ter inspiratie weinig spellen aanwezig :D. Stroop was inderdaad wel de perfecte plek geweest. Als je wil kan ik je wel in contact brengen met het wijkpaleis.
Wat is de status van Stroop Paul?


Vloeibaar, maar redelijk dik ;).

We zitten in de Fenixloods (Fenix Food Factory) in Rotterdam, daar verkopen we voornamelijk stroopwafels :D.

In dat pand kun je ook een ruimte huren btw. Mijn collega's van Zaak 8 verhuren daar een hele toffe ruimte waar dit soort workshops wel op zijn plek zijn.
https://www.zaakachtrotterdam.nl/over-ons?gclid=EAIaIQobChMImLfezvfU5AIVxpTVCh1taQAkEAAYASAAEgJfYvD_BwE

Ligt er natuurlijk wel aan of je daar budget voor hebt. :S er is wel een pizza bakker aanwezig in de loods :D.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 30 sep 2019, 10:09 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 842
Woonplaats: De Meern
Bedankt voor de tips!
Kunnen we mee aan de slag.

Enneh...
DaveyJones6913 schreef:
ik raad je aan de naam te veranderen naar 'patatlezingen'.


geen heiligschennis hè :D

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 18 dec 2019, 08:49 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 544
Woonplaats: Den Haag
Tabletop Kingdom heeft nu ook een zaak aan de Weena naast Station Rotterdam Centraal!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
11 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellencafé  
 Feed - Onderwerp - Op zoek naar een bordspelcafé of spellenwinkel in Rotterdam  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Rotterdam, bordspelcafes, bordspelcafés, spellenwinkel



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®