Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





8 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 20 sep 2019, 12:45 
PIONier

Berichten: 3
Woonplaats: Brunssum
Weet iemand of er zaterdag avond ergens gespeeld wordt in of rondom Spiel Essen ?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 20 sep 2019, 13:13 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 842
Woonplaats: De Meern
Patricklimbo schreef:
Weet iemand of er zaterdag avond ergens gespeeld wordt in of rondom Spiel Essen ?

als ik moet gokken zou ik zeggen: Overal

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 21 sep 2019, 10:05 
Spelhamels Beerse

Berichten: 3042
Woonplaats: Dessel
Patricklimbo schreef:
Weet iemand of er zaterdag avond ergens gespeeld wordt in of rondom Spiel Essen ?

In bijna elk hotel of cafe's zie je inderdaad mensen spelen.

_________________
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 21 sep 2019, 10:10 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4025
dirk schreef:
Patricklimbo schreef:
Weet iemand of er zaterdag avond ergens gespeeld wordt in of rondom Spiel Essen ?

In bijna elk hotel of cafe's zie je inderdaad mensen spelen.

Erg leuk hoor dat deze gelegenheid er altijd is! Ik kijk er ieder jaar weer met verbazing naar :o, want persoonlijk ben ik gebroken na een dag van talloze nieuwe spellen leren, volle gangpaden en herrie van pratende mensen in de hallen. Zeker als je dan de volgende dag weer op de beurs loopt, respect als je dan ´s avonds ook nog spellen kunt spelen :lol:!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 21 sep 2019, 11:24 
PIONier

Berichten: 3
Woonplaats: Brunssum
Zelf heb ik zojuist een hotel geboekt bij het Dusseldorf Airport. Ongeveer 15 minuten van de Messe af, natuurlijk afhankelijk waar men parkeert en hoe druk het is.

Ik ga namelijk zaterdag en zondag. Reeds diverse keren naar Spiel geweest maar dit jaar voor de 1e keer 2 dagen. Zodoende mijn vraag van hoe en wat.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 21 sep 2019, 11:50 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
Ik zag vorig jaar in hotel Bredeney (loopafstand van de beurs) zaaltjes vol speeltafels.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: za 21 sep 2019, 11:55 
Spelhamels Beerse

Berichten: 3042
Woonplaats: Dessel
maxitaxi777 schreef:
dirk schreef:
Patricklimbo schreef:
Weet iemand of er zaterdag avond ergens gespeeld wordt in of rondom Spiel Essen ?

In bijna elk hotel of cafe's zie je inderdaad mensen spelen.

Erg leuk hoor dat deze gelegenheid er altijd is! Ik kijk er ieder jaar weer met verbazing naar :o, want persoonlijk ben ik gebroken na een dag van talloze nieuwe spellen leren, volle gangpaden en herrie van pratende mensen in de hallen. Zeker als je dan de volgende dag weer op de beurs loopt, respect als je dan ´s avonds ook nog spellen kunt spelen :lol:!

Wij gaan altijd voor de 'full experience', vier dagen beurs en drie avonden gevuld met spellen spelen tot 's avonds laat.
Het enige dat er nog mist is eigenlijk de woensdagavond maar daar zie ik niet direct de meerwaarde van in wat die ene extra overnachting kan goedmaken.

_________________
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 21 sep 2019, 15:02 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
In het Atlantic Hotel zijn enkele conferentiezalen beschikbaar. Vroeger was ook de hele grote beschikbaar, maar de laatste 2 jaar is dat niet meer het geval waardoor het het er meestal helemaal vol zit. Hopelijk hebben ze deze keer de week na de beurs geen evenement en kan die dus wel gebruikt worden...
Voor de rest kan je inderdaad proberen om wat hotelletjes af te gaan op zoek naar een leeg tafeltje of zelfs een bar, maar dat is niet altijd eenvoudig. Wij hebben vorig jaar toch redelijk wat rondgereden voor we uiteindelijk iets vonden.

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
8 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spiel  
 Feed - Onderwerp - Spiel Essen 2019 - zaterdag avond  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Spiel 2019



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®