Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 06 okt 2019, 07:48 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6325
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
Vandaag vindt in de Limburghal te Genk (B), van 10 tot 18u, de vierde editie van het Spellenfestival plaats. Deze spellenbeurs wist op korte tijd snel te groeien en trekt jaarlijks een breder publiek.



Dit jaar wordt voor de eerste keer de ganse hal, dat is 4000m2, gebruikt. Er zijn dan ook zowat driehonderd speeltafels ter beschikking. Het festival mikt op spelbeleving voor zowel ervaren als nieuwe spelers. Diverse grote en minder grote uitgevers, spellenontwerpers en spellenclubs zorgen voor een gevarieerd spellenaanbod op de demotafels. Spellen kopen op de beurs kan ook: drie winkeliers bieden tal van promoties aan en er is een tweedehandsstand.


Meer informatie:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 09 okt 2019, 11:54 
BordSpelMania Fan!
Avatar gebruiker

Berichten: 1581
Woonplaats: Hasselt, Belgie
Mijn zoon en ik waren beiden van de partij en hebben van ons dagje uit heel erg genoten.

Alles was goed geregeld: gratis parking, gratis toiletten, aanvaardbare toegangsprijs, voldoende ruimte en licht in de zaal, leuk bezoekerstasje met o.a. het wizard kaartspel; ...

Ook de mogelijkheid om heel wat spellen te testen was super. Zelf speelden we Walking in Burano, Shadows in Kyoto, Junk Art, 5211 en Mandala.

Aan de verkoopsstanden werden heel veel spellen aan zeer interessante prijzen aangeboden. Shadows in Kyoto, de Luxor uitbreiding, de meest recent Welcome to ... uitbreiding en The Snitch (getekend door de auteur) werden aan de collectie toegevoegd.

Om plaats te maken voor nieuwe spellen, was er de mogelijkheid om je spellen te verkopen aan de tweedehandsstand. Hier ging alles ook heel vlot. Ik slaagde er in om zowat de helft van mijn meegebrachte spellen te verkopen! Bovendien heb ik er Sail to India op de kop getikt. Een klein maar fijn doosje.

Tot slot hebben we ook nog deelgenomen aan het BK Wizard. De vriendelijke 999 demonstrator heeft ons snel en efficient de regels uitgelegd zodat we vlot aan de slag konden gaan. Tot onze grote verrassing werd ik 3de en mijn zoon 1ste. Hij mag zich nu Belgisch Kampioen Wizard noemen en mag daardoor ook deelnemen aan het WK volgende maand op Spel in Antwerpen. Bovendien kregen we beiden een leuke prijs mee naar huis (Manadala & Lost Cities Rivalen)

Al bij al een heerlijke dag en een mooi vader-zoon avontuur! Tot volgend jaar!

_________________
BordSpelMania Fans (BSM Fans) - De spellenclub voor Vlaamse en Nederlandse BSM fans die ook op BoardGameArena (BGA) actief zijn. Kom er bij en leer de andere leden beter kennen tijdens een online spelletje!
https://boardgamearena.com/group?id=6888453


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: zo 25 sep 2022, 14:18 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 178
Leuk verslag! Kwam hier even neuzen omdat editie 2022 voor de deur staat :D

_________________
Ik organiseer een spellenkamp! (12-18j, zomer 2024)
Doe gezellig mee: https://www.topvakantie.be/external/2/a ... tail/75325


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellenfestival  
 Feed - Onderwerp - Een dag spelplezier op Spellenfestival 2019 in Genk  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Spellenfestival 2019, spellenbeurs, spellenbeurzen



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®