Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 29 apr 2017, 21:19 
Uno

Berichten: 1
Hallo allemaal. Binnenkort ga ik beginnen met een nieuwe D&D 5e campaign. Deze speelt zich geheel af in mijn eigen setting genaamd Whisp World.

Het gaat om en nieuwe groep. Zelf heb ik al 20+ jaar GM ervaring. Op dit moment heb ik 2 spelers (met waarschijnlijk ook al een 3de) en dit wil ik graag uitbreiden tot 4/5 spelers. Heb je interesse, ben je een enthousiaste speler en maak je graag je vrijdagavond vrij om 1 keer in de 2 weken mee te doen laat het mij dan weten in een reactie of privé bericht.

Wij spelen in een speciaal hiervoor ingerichte kamer in Capelle aan den IJssel. (Rotterdam en omstreken)

Voor alle informatie over de setting en campaign verwijs ik je graag door naar mijn website corsairsden.nl
Deze zal de komende tijd verder worden uitgebreid.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 20 mei 2017, 14:17 
Uno

Berichten: 1
Hi Corsair,

Ziet er gaaf uit wat je allemaal hebt gemaakt. Ik heb geen ervaring met D&D, maar ben me er de laatste tijd in gaan verdiepen, aangezien ik gek op spellen ben en van fantasy houd (vooral middeleeuwse setting). Ik kijk vaak TableTop en recent ook Critical Role van Geek and Sundry.

Ik zou graag een keer meedoen om te kijken hoe het is om D&D te spelen, echter weet ik niet of je op zoek bent naar een speler zonder ervaring. Ik woon in Rotterdam, zit echter voor werk wel de komende 3 weken in het buitenland.

Graag hoor ik van je en geen probleem als je op zoek bent naar ervarenere spelers.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 17 jul 2019, 18:40 
PIONier

Berichten: 4
Corsair schreef:
Hallo allemaal. Binnenkort ga ik beginnen met een nieuwe D&D 5e campaign. Deze speelt zich geheel af in mijn eigen setting genaamd Whisp World.

Het gaat om en nieuwe groep. Zelf heb ik al 20+ jaar GM ervaring. Op dit moment heb ik 2 spelers (met waarschijnlijk ook al een 3de) en dit wil ik graag uitbreiden tot 4/5 spelers. Heb je interesse, ben je een enthousiaste speler en maak je graag je vrijdagavond vrij om 1 keer in de 2 weken mee te doen laat het mij dan weten in een reactie of privé bericht.

Wij spelen in een speciaal hiervoor ingerichte kamer in Capelle aan den IJssel. (Rotterdam en omstreken)

Voor alle informatie over de setting en campaign verwijs ik je graag door naar mijn website corsairsden.nl
Deze zal de komende tijd verder worden uitgebreid.

ik ben Stanley schlosser uit Zeewolde en zoek liever wat dichter bij het lijkt me echt gaaf maar wie weet ik zoek nog rond en ik heb het er best voor over ik heb ook ervaring met5e en ben in een kleine campaign met collega,s bezig een level 6a7 orc monk of the drunken way (hhips)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 08 okt 2019, 19:15 
PIONier

Berichten: 2
Heyy,
Dit spreekt mij heel erg aan!
Hebben jullie nog plek?
Mijn Characters zijn een half elf monk (lv1) en een Human Barbarian (lv6)

Grz :halfster: Reyer


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Spelers gezocht Dungeons & Dragons 5e omgeving Rotterdam  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags

Dungeons & Dragons: Fantasy in een spannend bordspel



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®