Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 09 okt 2019, 00:26 
5. Wingspan (2019)
Avatar gebruiker

Berichten: 12
Startend vanaf de Fontein zet ik twee stappen naar beneden naar De Wagenmaker. Daar betaal ik 7 lira voor een handkaruitbreiding.

In mijn volgende beurt ga ik een stap naar links naar de Grote Markt en verkoop daar minimaal 2 goederen voor wederom 7 lira.

Mag ik in beurt 3 dan terug naar De Wagenmaker voor een 2e handkaruitbreiding? Of dien ik eerst naar de Fontein terug te gaan? Daar mijn assistenten te verzamelen, en de volgende beurt pas naar De Wagenmaker te gaan?

_________________
Vriendelijke groet,
Sander


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 09 okt 2019, 05:38 
Spelhamels Beerse

Berichten: 3042
Woonplaats: Dessel
Je mag onmiddellijk terug gaan naar de wagenmaker.

Als je op een actietegel aankomt laat je ofwel één assistent achter om de actie te doen ofwel pik je één reeds achtergelaten assistent op om de actie te doen.

De kunst van het spel is om juist zo weinig mogelijk langs de fontein te passeren. Vergeet ook niet dat je als je bij de fontein komt je mag kiezen welke assistenten je terug roept, dat hoeft zeker niet allemaal te zijn, bv
je komt aan bij de fontein en je plant als volgende actie de wagenmaker, dan is het beter om je assistent bij de wagenmaker te laten staan zodat je deze daar kan oppikken de volgende beurt en hem terug aan je koopman toe te voegen.

_________________
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 09 okt 2019, 06:48 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 544
Woonplaats: Den Haag
dirk schreef:
Vergeet ook niet dat je als je bij de fontein komt je mag kiezen welke assistenten je terug roept, dat hoeft zeker niet allemaal te zijn, bv
je komt aan bij de fontein en je plant als volgende actie de wagenmaker, dan is het beter om je assistent bij de wagenmaker te laten staan zodat je deze daar kan oppikken de volgende beurt en hem terug aan je koopman toe te voegen.

Wow, al die tijd fout gespeeld door verplicht alle assistenten terug te roepen. Bedankt!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Vraag over Istanbul: de Wagenmaker  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Tags

Istanbul



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®