Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 16 okt 2019, 21:43 
Uno

Berichten: 1
Hallo, Mijn naam is Max, ben 20 jaar oud en op zoek naar een groep om mee te spelen.

Ik ben een beginner die nog nooit D&D heeft gespeeld. Ik heb wel wat onderzoek gedaan en een paar one-shots gezien.
ik heb zelf geen, maar wel en OV-kaart. Als er spelers zijn of zelfs DM is, wie geen groep heeft, mag je natuurlijk ook een bericht sturen. Als ik genoeg spelers zo krijg, kunnen we zelf een groep beginnen.
Ik hoop snel iets te horen.

Groetjes, Max Beniers


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 17 okt 2019, 17:19 
PIONier

Berichten: 2
Hey Max,
Mijn naam is Paul (20), ik ben momenteel bezig met het maken van een D&D groep waarvan er al een speler is opgedoken, dus ik kan zeker wel een extra speler gebruiken. Als je vrienden hebt die ook geïnteresseerd zijn dan mag je die gerust meenemen.
Ik ben rond 2 jaar lang dungeon master voor 5de editie D&D, ik woon in De Mortel dus dat is dichtbij Helmond.
Als je mee wil doen dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet.
Paul van den Elzen


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 12 mei 2020, 12:11 
Uno

Berichten: 1
Hallo Max en Paul, mischien een beetje late reactie maar ik ben ben Jori (vrouw 38 jaar, maar wel nog young at heart haha) en ook opzoek naar een DnD groepje. Heb vroeger veel gespeeld maar ben een tijdje terug verhuisd naar Venray vanuit Rotterdam, dus hier nog niet echt een groepje op kunnen bouwen. Ik speel DnD al sinds 3de editie, een hele tijd dus. Heb ook al ruime ervaring met de 5de editie en kan ook wel DMen (alhoewel ik speler zijn leuker vind meestal).

Zou het echt heel leuk vinden om weer eens te spelen. Ik weet niet of jullie in de tussentijd al een groepje waren begonnen en of daar nog plek in is...


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 22 dec 2021, 01:37 
Meeple

Berichten: 16
Hoi Max, Paul en Nookarama,

Zag jullie bericht en dacht, werp eens een balletje op...

Ik en een vriend overwegen om een RPG te starten in Helmond. Naast ons twee hebben we nog twee andere (mogelijke) deelnemers gevonden. Mochten jullie ook nieuwsgierig zijn, dan bekijk ik graag de mogelijkheden. :D

Hoor graag van jullie!


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - D&D beginner Helmond/Eindhoven zoekt groep  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®