Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




48 berichten | Pagina 3 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 18 nov 2019, 22:59 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2668
Woonplaats: Etten-Leur
Kunnen vrijwilligers en demoërs ook voor open ong de 2e handsspellen inleveren zodat ze bij opening op hun plek staan?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 18 nov 2019, 23:24 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2953
Woonplaats: Deerlijk
Edwin84 schreef:
Kunnen vrijwilligers en demoërs ook voor open ong de 2e handsspellen inleveren zodat ze bij opening op hun plek staan?

De voorbije jaren kon dat. Maar je mag niet verwachten dat die mensen al paraat staan om 8u.
In het verleden ging de winkel van Adriaensen altijd open om 9u, zodat de vrijwilligers ook hun boodschappen konden doen. Ik vermoed dat de tweedehands dan ook met de intake begint.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 18 nov 2019, 23:26 
FORUM-Federatie vzw
Avatar gebruiker

Berichten: 243
Piet schreef:
Edwin84 schreef:
Kunnen vrijwilligers en demoërs ook voor open ong de 2e handsspellen inleveren zodat ze bij opening op hun plek staan?

De voorbije jaren kon dat. Maar je mag niet verwachten dat die mensen al paraat staan om 8u.
In het verleden ging de winkel van Adriaensen altijd open om 9u, zodat de vrijwilligers ook hun boodschappen konden doen. Ik vermoed dat de tweedehands dan ook met de intake begint.


De nagel (spijker) op de kop!

_________________
[Forum Federatie VZW] -- [Spel] -- [Gouden Ludo]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 19 nov 2019, 10:32 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2668
Woonplaats: Etten-Leur
Super fijn dat dit kan.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 19 nov 2019, 22:26 
FORUM-Federatie vzw
Avatar gebruiker

Berichten: 243

_________________
[Forum Federatie VZW] -- [Spel] -- [Gouden Ludo]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 19 nov 2019, 22:41 
Spelhamels Beerse

Berichten: 3042
Woonplaats: Dessel
Geerius schreef:
Expertspel van het jaar in Nederland (Rovers van de noordzee) is in België genomineerd voor de Gouden Ludo in de categorie familiespellen...

Persoonlijk vind ik Rovers ook absoluut geen expertspel. Dit is een vrij toegankelijke straight forward worker placement met een leuke twist, toch ?

_________________
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 20 nov 2019, 10:07 
Website beheerder

Berichten: 435
Woonplaats: Meijel
dirk schreef:
Geerius schreef:
Expertspel van het jaar in Nederland (Rovers van de noordzee) is in België genomineerd voor de Gouden Ludo in de categorie familiespellen...

Persoonlijk vind ik Rovers ook absoluut geen expertspel. Dit is een vrij toegankelijke straight forward worker placement met een leuke twist, toch ?


Persoonlijk vind ik het zeker geen expert spel. En die leuke twist is naar mijn mening ook ver te zoeken...

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 20 nov 2019, 10:46 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2668
Woonplaats: Etten-Leur
Met de twist wordt bedoeld dat je een poppetje plaatst, een ander poppetje oppakt en beide acties uitvoert.

Je kunt dus niet 2 locaties in een beurt doen waar al een poppetje staat of 2 locaties waar geennpoppetje staat.

Daarnaast komen gedurende het spel grijze en witte werkers vrij. Deze openen nieuwe opties.

Bepaalde actievelden zijn ook sterker of zwakker afhankelijk van de kleur werker die geplaatst wordt.


Bovenstaand verhaal is hoe dan ook de twist te noemen op het genre. Of het spel binnen je eigen smaak past is natuurlijk wat anders.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 20 nov 2019, 19:34 
Spelhamels Beerse

Berichten: 3042
Woonplaats: Dessel
Geerius schreef:
dirk schreef:
Geerius schreef:
Expertspel van het jaar in Nederland (Rovers van de noordzee) is in België genomineerd voor de Gouden Ludo in de categorie familiespellen...

Persoonlijk vind ik Rovers ook absoluut geen expertspel. Dit is een vrij toegankelijke straight forward worker placement met een leuke twist, toch ?


Persoonlijk vind ik het zeker geen expert spel. En die leuke twist is naar mijn mening ook ver te zoeken...

Maar Mark, je moet gewoon met een stel leuke Belgen dit spelletje spelen joh !! :lol: :lol: :lol:

_________________
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 20 nov 2019, 21:04 
FORUM-Federatie vzw
Avatar gebruiker

Berichten: 243
Bij deze nog wat extra info over de nocturne op vrijdag 22 november. Daarbij worden voor de elfde keer de Gouden Ludo-prijzen uitgereikt.

Zoals voorgaande jaren is zaal 2 in Waagnatie Expo & Events te Antwerpen the place to be en ook de BSM-gang is van harte welkom. De deuren openen om 19 uur.

De prijsuitreiking vindt plaats omstreeks 20 uur. Na de prijsuitreiking kan nog enkele uurtjes worden doorgespeeld (tot max. 22u30 à 23u).

Ter plaatse kan door de hongerigen een frietje met snack worden verorberd voor de democratische prijs van 5,00 euro.

En zoals vorige jaren, worden de genomineerde Gouden Ludo-spellen verloot onder de aanwezige spelers.... misschien ben jij één van de gelukkigen?

_________________
[Forum Federatie VZW] -- [Spel] -- [Gouden Ludo]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 20 nov 2019, 21:09 
FORUM-Federatie vzw
Avatar gebruiker

Berichten: 243
En voor wie hem nog niet vond op de site of facebook, is hier ook nog eens "de bon":

Afbeelding

Dit was allicht onze laatste bijdrage voor de deuren op zaterdag open gaan voor het grote publiek.
See you all there!

_________________
[Forum Federatie VZW] -- [Spel] -- [Gouden Ludo]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 20 nov 2019, 21:15 
Sojaboon
Avatar gebruiker

Berichten: 25
FORUM-Fed schreef:
Bij deze nog wat extra info over de nocturne op vrijdag 22 november. Daarbij worden voor de elfde keer de Gouden Ludo-prijzen uitgereikt.

Zoals voorgaande jaren is zaal 2 in Waagnatie Expo & Events te Antwerpen the place to be en ook de BSM-gang is van harte welkom. De deuren openen om 19 uur.

De prijsuitreiking vindt plaats omstreeks 20 uur. Na de prijsuitreiking kan nog enkele uurtjes worden doorgespeeld (tot max. 22u30 à 23u).

Ter plaatse kan door de hongerigen een frietje met snack worden verorberd voor de democratische prijs van 5,00 euro.

En zoals vorige jaren, worden de genomineerde Gouden Ludo-spellen verloot onder de aanwezige spelers.... misschien ben jij één van de gelukkigen?


Kan iedereen die wil hierbij aanwezig zijn? Moet je hier een ticket voor kopen ergens? Lijkt me namelijk heel erg leuk! Zeker als je misschien één van de genomineerde spellen kan winnen! :D


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 20 nov 2019, 22:01 
FORUM-Federatie vzw
Avatar gebruiker

Berichten: 243
Fanatic_Duo schreef:
Kan iedereen die wil hierbij aanwezig zijn? Moet je hier een ticket voor kopen ergens? Lijkt me namelijk heel erg leuk! Zeker als je misschien één van de genomineerde spellen kan winnen! :D


Iedereen welkom. Geen ticket nodig maar een leuke verjaardagskaart mag altijd :lol:

_________________
[Forum Federatie VZW] -- [Spel] -- [Gouden Ludo]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 22 nov 2019, 14:32 
Critico

Berichten: 2152
Woonplaats: nabij utrecht
Gefeliciteerd met jullie 20ste verjaardag! :clap:

Wat zijn de koopjes bij adrieansen, even nieuwsgierig :mrgreen:

_________________
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 23 nov 2019, 14:01 
Completionist
Avatar gebruiker

Berichten: 2219
Woonplaats: Den Haag
Zijn er al eerste impressies? Ik kom morgen even langs!

_________________
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
48 berichten | Pagina 3 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spel  
 Feed - Onderwerp - Spel 2019 viert 20ste verjaardag op 23 en 24 november!  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Spel 2019



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®