Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



22 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 24 jan 2020, 00:02 
8. Keyflower (2012)

Berichten: 657
Woonplaats: Brasschaat
En ik vind het professioneel dat ze de berichten hier opvolgen en beantwoorden

Ik kijk alleszins erg uit naar Marco Polo 2 en El Dorado! Maar de andere titels wil ik ook graag testen :-)

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 24 jan 2020, 11:22 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 2754
Woonplaats: Utrecht
Kevin schreef:
En ik vind het professioneel dat ze de berichten hier opvolgen en beantwoorden

[...]


Dat ben ik als moderator van harte met je eens.
het is fijn te merken dat we op die manier makkelijk vragen aan ze kunnen stellen.
:thumbup:

_________________
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 03 jun 2020, 07:41 
9. Tzolk'in: The Mayan Calendar (2012)

Berichten: 657
Woonplaats: Brasschaat
Is Marco Polo II eigenlijk al uit bij 999 Games?

Zonee, iemand een idee wanneer deze uitkomt?

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 03 jun 2020, 12:30 
5. Zombicide (2012)

Berichten: 446
Woonplaats: Hemiksem
Kevin schreef:
Is Marco Polo II eigenlijk al uit bij 999 Games?

Zonee, iemand een idee wanneer deze uitkomt?

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk


Volgens update op site van Spelonk:
Update 19/05 - uitgesteld naar augustus 2020

Ik vind het trouwens zéér vreemd dat, in tegenstelling tot de videogame industrie, de uitgeverijen geen specifieke data naar voor schuiven voor een release.
Ergens Q1, of "in het najaar"... Nee, wij willen weten wanneer...

Het kan voor en nadelen hebben, maar zeker als je een spel uitgeeft wat al makkelijk beschikbaar is in een andere taal, en taalonafhankelijk is, kan je mogelijks door die duidelijkheid wat klanten winnen die anders toch al het spel bij de originele/andere uitgever bestellen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 04 jun 2020, 10:46 
Uitgever
Avatar gebruiker

Berichten: 88
Kevin schreef:
Ik vind het trouwens zéér vreemd dat, in tegenstelling tot de videogame industrie, de uitgeverijen geen specifieke data naar voor schuiven voor een release.
Ergens Q1, of "in het najaar"... Nee, wij willen weten wanneer...

Het kan voor en nadelen hebben, maar zeker als je een spel uitgeeft wat al makkelijk beschikbaar is in een andere taal, en taalonafhankelijk is, kan je mogelijks door die duidelijkheid wat klanten winnen die anders toch al het spel bij de originele/andere uitgever bestellen.


Ik begrijp je frustraties Kevin, zelf zouden we ook heel graag een specifieke datum geven als dat kon. Echter verschuift de datum waarop een spel binnenkomt geregeld. Daar hebben wij helaas lang niet altijd invloed op en om teleurstellingen te voorkomen, geven we dan ook zelden een exacte datum. Ik hoop dat je dat begrijpt.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 04 jun 2020, 10:52 
2. Concordia (2013)

Berichten: 657
Woonplaats: Brasschaat
999 Games schreef:
Kevin schreef:
Ik vind het trouwens zéér vreemd dat, in tegenstelling tot de videogame industrie, de uitgeverijen geen specifieke data naar voor schuiven voor een release.
Ergens Q1, of "in het najaar"... Nee, wij willen weten wanneer...

Het kan voor en nadelen hebben, maar zeker als je een spel uitgeeft wat al makkelijk beschikbaar is in een andere taal, en taalonafhankelijk is, kan je mogelijks door die duidelijkheid wat klanten winnen die anders toch al het spel bij de originele/andere uitgever bestellen.


Ik begrijp je frustraties Kevin, zelf zouden we ook heel graag een specifieke datum geven als dat kon. Echter verschuift de datum waarop een spel binnenkomt geregeld. Daar hebben wij helaas lang niet altijd invloed op en om teleurstellingen te voorkomen, geven we dan ook zelden een exacte datum. Ik hoop dat je dat begrijpt.
Bedankt voor je antwoord, maar ik ben niet gefrustreerd hoor ik was enkel nieuwsgierig

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 04 jun 2020, 22:24 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 115
Woonplaats: Wageningen
Props voor het maken van een Nederlandstalige uitgave van Kings Dilemma! Ik vind het een dappere keuze om een spel met zo veel tekst te vertalen. Het hart van het spel is de uitstekend geschreven flavour-tekst, en er is nogal wat tekst in dit spel. Ook is het absoluut een niche-spel, zelfs in de expert-spellen categorie, waardoor de kans dat de hoeveelheid werk die jullie hierin stoppen zich waarschijnlijk niet terugverdienen.

Dit is echt iets bijzonders dat hier gebeurt, en ik vermoed dat er een aantal mensen bij 999 Games helemaal verliefd geworden zijn op dit speciale spel. Als spelfanaten is het aan ons om uitgevers aan te moedigen vaker dit soort gewaagde keuzes te maken om zulke bijzondere spellen op de nederlandstalige markt te brengen. Ik weet wel wat ik ga doen als ie uitkomt :P

(@999 games, om in de gaten te houden: De component-quality van de engelstalige versie was trouwens niet zo best zag ik op Essen 2019, vooral de kaart was heel erg fluttig. wie weet zijn er mogelijkheden dit te verbeteren. )

_________________
Afbeelding
Een regionale bordspelagenda, blogs en meer: WageningenBoardGamers


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
22 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - Het voorjaar van 999 Games  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Tags

999 Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®