Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 28 jan 2020, 21:28 
Mr. group pledge
Avatar gebruiker

Berichten: 845
Woonplaats: Kaprijke, België
Ik heb een aantal games van Portal Games en die worden hier erg goed gesmaakt, waaronder Imperial Settlers: Empires of the North en Detective: A Modern Crime Board Game. Het leuke is dat 2020 meer van dit lekkers te bieden heeft.

Gisteren kondigden de Polen namelijk een aantal nieuwe spellen en uitbreidingen aan. Als ik eerlijk ben, zal Portal me dit jaar weer een flinke duit kosten. Zucht.

Zo mogen we het volgende verwachten:

Vienna Connection: stand-alone bordspel geïnspireerd op Detective.


Detective: Season One: een familievriendelijke variant op Detective.


Dig Deeper: de eerste uitbreiding voor Detective dat deel uitmaakt van de Signature Series.


Imperial Settlers: Empires of the North expansions: Roman Banners was reeds bekend. Met Barbarian Hordes worden nog eens 2 nieuwe clans toegevoegd.


Imperial Settlers: Rise of the Empire: voegt een nieuwe laag toe aan Imperial Settlers door een open wereld en campagne toe te voegen.


Robinson Crusoe: the Book of Adventures: nieuwe uitbreiding voor Robinson die later dit jaar op Kickstarter verschijnt. Zou geschikt zijn voor zowel kinderen, families als experts. Voor ieder wat wils dus.


_________________
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding


Laatst bijgewerkt door Bart op do 12 maart 2020, 01:47, in totaal 2 keer bewerkt.
afbeeldingen toegevoegd


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 28 jan 2020, 21:53 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2668
Woonplaats: Etten-Leur
Valt wel op dat alle IS Empire of the north uitbreidingen de rassen uit de gewone IS zijn.

Ik voorspel dat de.volgende uitbreiding Egyptenaren is.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 30 jan 2020, 11:26 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Vrijdag IS verkocht, zaterdag deze aankondiging :lol: Goed, ik neem aan dat er voor EotN ook nog wel ergens een campagne-achtige uitbreiding in de pijplijn zit. Bovendien ben ik blij dat ik IS voor EotN omgeruild heb, laatstgenoemde is gewoon veel leuker solo! Zou gaaf zijn als ze daar een leuke campagne aan vast kunnen maken.

Verreweg het meest benieuwd/uitkijkend naar de nieuwe avonturen voor Robinson. Hopelijk gaan ze ook wat van de fan-made scenarios op BGG officieel in het spel verwerken op deze manier.

En na de recente KS van Stronghold met alle leuke extra's van dien, hoop ik dat ze ook iets zoals dit gaan toevoegen als add-on (afbeelding van een recente toevoeging aan de BGG Store):


_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 01 maart 2020, 15:42 
Locomotief

Berichten: 39
Woonplaats: Meldert
Edwin84 schreef:
Valt wel op dat alle IS Empire of the north uitbreidingen de rassen uit de gewone IS zijn.

Ik voorspel dat de.volgende uitbreiding Egyptenaren is.


Zo lang ze maar zo goed zijn als de Romeinen is dat allemaal OK :-)


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - Portal heeft groot aanbod voor 2020  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten


Tags

2020, Detective: Season One, Dig Deeper, Imperial Settlers: Empires of the North expansions - Roman Banners;Imperial Settlers: Empires of the North expansions - Barbarian Hordes, Imperial Settlers: Rise of the Empire, Portal Games, Robinson Crusoe: the Book of Adventures, Vienna Connection



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®