Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



22 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2020, 21:52 
Avatar gebruiker

Berichten: 2096
Woonplaats: Eindhoven
Jep, eveneens benieuwd!

En niet alleen of ik tot de gelukkige winnaars behoor, maar sowieso wat er aan goede ideeën is ingebracht.

:clap:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 11 feb 2020, 10:58 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2953
Woonplaats: Deerlijk
De ontwerpen konden ingediend worden tot eind januari. Ik vermoed dat het nu wel even tijd neemt om alle internationale inzendingen centraal te testen bij Amigo (want 999 sloot gewoon aan bij die wedstrijd).

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 11 feb 2020, 15:30 
Spellen aan den Rijn
Avatar gebruiker

Berichten: 1977
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Dit zag ik 10 februari op Facebook voorbij komen:

Citaat:
CONTEST | Wow! Bedankt voor de vele inzendingen. Het lijkt wel alsof iedereen al jaren met een idee voor een speciale Take 5!-kaart rondliep. Alle inzendingen van over de hele wereld worden nu door de internationale jury beoordeeld. We moeten dus nog even wachten om te zien of de winnaar uit Nederland of België komt.

Het 999 Games spellenpakket t.w.v. €200,- is inmiddels wel al verloot onder alle inzendingen: Gil van Kerkchoven was de gelukkige winnaar. Veel speelplezier, Gil!


Afbeelding

_________________
Everybody has the right to play...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 13 feb 2020, 10:50 
Uitgever
Avatar gebruiker

Berichten: 88
Bridget schreef:
Dit zag ik 10 februari op Facebook voorbij komen:

Citaat:
CONTEST | Wow! Bedankt voor de vele inzendingen. Het lijkt wel alsof iedereen al jaren met een idee voor een speciale Take 5!-kaart rondliep. Alle inzendingen van over de hele wereld worden nu door de internationale jury beoordeeld. We moeten dus nog even wachten om te zien of de winnaar uit Nederland of België komt.

Het 999 Games spellenpakket t.w.v. €200,- is inmiddels wel al verloot onder alle inzendingen: Gil van Kerkchoven was de gelukkige winnaar. Veel speelplezier, Gil!

Omdat sommigen van jullie vol spanning afwachten, even een korte update:

We hebben alle inzendingen op 31 januari vertaald en naar AMIGO gestuurd. Zij zijn nu bezig om te controleren of alle inzendingen voldoen binnen de normale spelregels van Take 5!. Daarna gaat de jury aan de slag om het winnende idee te kiezen. Hoe lang dat precies duurt, kunnen we nu nog niet zeggen, maar als de winnaar bekend is, dan zullen we het zeker ook via onze eigen kanalen communiceren.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 25 apr 2020, 15:54 
Avatar gebruiker

Berichten: 2096
Woonplaats: Eindhoven
Omdat het alweer zo lang geleden is, het lijkt wel een ander tijdperk, ben ik benieuwd of inmiddels een uitslag bekend gemaakt is.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020, 15:07 
Uitgever
Avatar gebruiker

Berichten: 88
Jerome schreef:
Omdat het alweer zo lang geleden is, het lijkt wel een ander tijdperk, ben ik benieuwd of inmiddels een uitslag bekend gemaakt is.


Bedankt voor je geduld Jerome,
We hebben te horen gekregen dat de jury een winnaar heeft gekozen, maar nog wacht met de bekendmaking tot het juiste moment. Wanneer dat is, en welke inzending heeft gewonnen, kan ik nu nog niet zeggen. Zodra we meer weten, zullen we dat uiteraard delen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020, 16:04 
Avatar gebruiker

Berichten: 2096
Woonplaats: Eindhoven
999 Games schreef:
Jerome schreef:
Omdat het alweer zo lang geleden is, het lijkt wel een ander tijdperk, ben ik benieuwd of inmiddels een uitslag bekend gemaakt is.


Bedankt voor je geduld Jerome,
We hebben te horen gekregen dat de jury een winnaar heeft gekozen, maar nog wacht met de bekendmaking tot het juiste moment. Wanneer dat is, en welke inzending heeft gewonnen, kan ik nu nog niet zeggen. Zodra we meer weten, zullen we dat uiteraard delen.



Top. Bedankt & benieuwd!
:thumbup:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
22 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - Ontwerp een speelkaart voor 25-jarig jubileum Take 5!  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Tags

6 Nimmt!, 999 Games, Amigo, Take 5!, Wolfgang Kramer



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®