Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




14 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 09 sep 2017, 13:21 
Grote Dienaar

Berichten: 116
Deze is vanaf volgende week te koop...ik ben benieuwd! Gaan jullie hem ook kopen, of heeft iemand de Duitse versie al?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 09 sep 2017, 16:53 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1066
Woonplaats: Nijmegen
Wij moeten de reis naar het noorden eerst nog eens afmaken. Pas 1 missie daarvan gedaan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 09 sep 2017, 17:31 
Andorsadeur
Avatar gebruiker

Berichten: 2621
Woonplaats: Sprang-Capelle, N-Br (NL)
Ik ben inmiddels wel benieuwd naar De Laatste Hoop. Ik heb lang geduld moeten hebben, maar hopelijk wordt het wachten spoedig beloond.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 09 sep 2017, 18:54 
Grote Dienaar

Berichten: 116
Ja, ik ook...vanav spelen we laatste keer Sterrenschild, de laatste bedreiging. Dan binnenkort de bonuslegende gevecht om Cavern en dan wacht de reis naar het Noorden. De laatste hoop zal dus nog een tijdje in de doos zitten maar wel leuk om hem vast te kopen :D


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 29 okt 2017, 13:54 
Jakkiebak!

Berichten: 51
Ja die komt hier ook in huis. Maar eerst nog de uitbreiding en ook nog reis naar het noorden spelen. Nog een lange weg te gaan dus

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 27 jul 2018, 21:46 
Andorsadeur
Avatar gebruiker

Berichten: 2621
Woonplaats: Sprang-Capelle, N-Br (NL)
Toen we op 27 oktober vorig jaar legende 11 voor het eerst speelden, ging er een nieuwe wereld voor ons open. Legende 11 is nog best wel te doen en hebben we inmiddels na 3 keer spelen 2 keer gehaald. Legende 12 en 13 is andere koek. Over legende 12 hebben we 4 keer gedaan om te winnen, omdat vooral de skeletten erg lastige tegenstanders zijn. Na een kansloze eerste poging hebben we met heel veel geluk legende 13 de tweede keer gewonnen.
Gisteren na lange tijd weer eens De Laatste Hoop op tafel gelegd; legende 14. Tegen de verwachting in haalde we deze legende in 1 keer! Na tussentijds Great Western Trail, Trajan en Yedo te hebben gespeeld, wilden we ook legende 15 proberen. Ook die hebben we in 1 keer gehaald!
Ik zit weer helemaal in Andor en kan niet wachten om legende 16 te proberen!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 28 jul 2018, 20:35 
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Avatar gebruiker

Berichten: 3029
Woonplaats: Nijmegen
pleunie.william schreef:
Toen we op 27 oktober vorig jaar legende 11 voor het eerst speelden, ging er een nieuwe wereld voor ons open. Legende 11 is nog best wel te doen en hebben we inmiddels na 3 keer spelen 2 keer gehaald. Legende 12 en 13 is andere koek. Over legende 12 hebben we 4 keer gedaan om te winnen, omdat vooral de skeletten erg lastige tegenstanders zijn. Na een kansloze eerste poging hebben we met heel veel geluk legende 13 de tweede keer gewonnen.
Gisteren na lange tijd weer eens De Laatste Hoop op tafel gelegd; legende 14. Tegen de verwachting in haalde we deze legende in 1 keer! Na tussentijds Great Western Trail, Trajan en Yedo te hebben gespeeld, wilden we ook legende 15 proberen. Ook die hebben we in 1 keer gehaald!
Ik zit weer helemaal in Andor en kan niet wachten om legende 16 te proberen!


Bij mij komt ie binnenkort ook weer op tafel! Legende 13 op het menu!

_________________
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2018, 00:26 
Andorsadeur
Avatar gebruiker

Berichten: 2621
Woonplaats: Sprang-Capelle, N-Br (NL)
Veel succes!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2018, 10:27 
Jakkiebak!

Berichten: 51
Waauw o wat ben ik jaloers. We zijn nog steeds bezig met legende 5...

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 31 jul 2018, 21:38 
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Avatar gebruiker

Berichten: 3029
Woonplaats: Nijmegen
humske schreef:
pleunie.william schreef:
Toen we op 27 oktober vorig jaar legende 11 voor het eerst speelden, ging er een nieuwe wereld voor ons open. Legende 11 is nog best wel te doen en hebben we inmiddels na 3 keer spelen 2 keer gehaald. Legende 12 en 13 is andere koek. Over legende 12 hebben we 4 keer gedaan om te winnen, omdat vooral de skeletten erg lastige tegenstanders zijn. Na een kansloze eerste poging hebben we met heel veel geluk legende 13 de tweede keer gewonnen.
Gisteren na lange tijd weer eens De Laatste Hoop op tafel gelegd; legende 14. Tegen de verwachting in haalde we deze legende in 1 keer! Na tussentijds Great Western Trail, Trajan en Yedo te hebben gespeeld, wilden we ook legende 15 proberen. Ook die hebben we in 1 keer gehaald!
Ik zit weer helemaal in Andor en kan niet wachten om legende 16 te proberen!


Bij mij komt ie binnenkort ook weer op tafel! Legende 13 op het menu!


eeh legende 14 dus, 13 hebben we gehaald al in maart en we waren nieuwsgierig naar het volgende. dat hebben we geweten want man o man wat hebben we kei hard GEFAALD!!! Het was al heel snel duidelijk dat we het niet gingen redden. NOg een paar hopeloze acties gedaan zodat de verteller vooruit zou gaan en we meer informatie hadden voor het volgende spel, maar zelfs dat ging dramatisch missen.

We zijn er vanuit gegaan dat bij de skeletten dubbel gegooide ogen (twee 6en in ons geval steeds) ook gewoon bij elkaar opgeteld worden. En dan schiet het niet hard op om te overleven als je zelf 1en en 2en gooit :(.. Pech alom en verkeerde keuzes. Samen goed voor een potje verliezen. Maar, we weten al wat we mogelijk anders kunnen doen de volgende keer, dus dan gaat het vast een beetje beter. :)

_________________
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 31 jul 2018, 23:33 
Andorsadeur
Avatar gebruiker

Berichten: 2621
Woonplaats: Sprang-Capelle, N-Br (NL)
Better luck next time.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 23 feb 2020, 20:03 
PIONier

Berichten: 2
We zijn begonnen aan het introductiespel van de Laatste hoop. In de eerste 2 delen had je geld om bijvoorbeeld een valk te kopen. Het is ons niet duidelijk hoe we in dit laatste deel, zonder geld, aan een valk of een helm of extra appelnoten kunnen komen. Het staat vast ergens in de regels maar ik kan het niet vinden. Kan iemand ons dit vertellen?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 23 feb 2020, 21:28 
Andorsadeur
Avatar gebruiker

Berichten: 2621
Woonplaats: Sprang-Capelle, N-Br (NL)
Cilla schreef:
We zijn begonnen aan het introductiespel van de Laatste hoop. In de eerste 2 delen had je geld om bijvoorbeeld een valk te kopen. Het is ons niet duidelijk hoe we in dit laatste deel, zonder geld, aan een valk of een helm of extra appelnoten kunnen komen. Het staat vast ergens in de regels maar ik kan het niet vinden. Kan iemand ons dit vertellen?

Je kunt appelnoten vinden onder mistfiches en in grotten. In de Laatste Hoop zit geen geld. Als je een agren tegenkomt, vanaf legende 12, mag je als beloning iets van het uitrustingstableau nemen, bijvoorbeeld de valk.

Succes!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 23 feb 2020, 22:06 
PIONier

Berichten: 2
Bedankt voor de uitleg! :thumbup:


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
14 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Legenden van Andor-deel 3- de Laatste Hoop  

Gebruikers die deze topic waarderen

Joslyn

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Tags

Legenden van Andor



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®