Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




7 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 20 feb 2020, 12:59 
Uno

Berichten: 1
Hi,

Ik ben op zoek naar een groep in de omgeving Lelystad.
Ik heb in een ver verleden regelmatig 3.5 gespeeld en ook als DM sessies geleid.

Zijn er al groepen actief in Lelystad of hebben er mensen interesse om een groep te maken?

Mythz


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 23 feb 2020, 18:05 
PIONier

Berichten: 3
Hoi mythz,

Ik ben geïnteresseerd om dit spel te leren.
Heb zelf geen ervaring er nog mee.
Mvg Maarten


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 25 feb 2020, 18:50 
Joker

Berichten: 6
heb geen ervaring met 3.5.
lijkt me leuk om ook een groep te vinden/beginnen.

ik heb alleen nog ervaring met PBP voor 5e DnD

MVG,
Thijs


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 02 maart 2020, 19:10 
Joker

Berichten: 8
Ik heb vroeger veel gespeeld en de laatste tijd begint het weer te kriebelen. Ik heb alle edities tot 3.5 gespeeld en heb de twee starter sets en phb van 5. Moet 5e nog even doorlezen.

Mijn vrouw wil het spel graag leren dus dat zijn er al twee. We werken alleen in de onregelmatigheid en om het weekend werkweekend.

Almere is ook prima trouwens dus ik zet dit daar ook neer. Leeftijd is 40.

Mocht er een groep van de grond komen werken we zeker een keer komen gamen om te kijken of het klikt. De starter sets 5e zijn dan natuurlijk ideaal.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 04 maart 2020, 19:45 
PIONier

Berichten: 3
Mij lijkt t nog steefs leuk om te leren. Speel nu t digitaal. Heb nul ervaring er mee. Dus maakt mij niet uit welke editie er gespeelt wordt


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 07 maart 2020, 13:40 
Nerd

Berichten: 1
Woonplaats: Lelystad
Hi guys,

Hier nog een lelystedeling! :) (leeftijd 41)
Ik heb ook ervaring met 3.5 (ook als DM) en speel momenteel nog in een andere groep 5e.

Ik vroeg me af: Lijkt het jullie eventueel ook leuk om een heel andere setting (en systeem) uit te proberen?

Ik ben namelijk momenteel bezig om een verhaal/campaign uit te werken in de scifi setting "Android" (van Fantasy Flight). Dat is wat je noemt een cyberpunk-setting (Blade Runner, Altered Carbon, The Expanse, The Matrix, de Deus Ex videogames)

Een dystopische nabije toekomst. Medogenloze mega corporations, hacking, cybernetics, dubieuze ontmoetingen in donkere steegjes, rogue AI's, information warfare, cloning, mysteries die je onderdompelen in een wereld van corruptie en bedrog.
Leef je op straat en moet je elke dag zien te overleven tussen de bendeoorlogen, of zit je zo hoog aan de top dat je je bioroid butler laat vernietigen, enkel omdat je eitje net te zacht gekookt was?

In mijn sessies ben ik doorgaans niet heel "rules-heavy". De lol en immersie in je karakter vind ik belangrijker dan, platgezegd, "vakjes tellen". Zonder voorkennis kan dus prima gespeeld worden.

Als de setting je aanspreekt, dan is het voor 90% dezelfde ervaring als DnD: Je hebt je karakter, je party, je quest en je gaat nog steeds met dobbelstenen rollen :)

(stukje "flavour"? http://silnin.nl/omega/index.html )


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 15 maart 2020, 11:50 
Joker

Berichten: 8
Las mooi weg! Ik heb veel Twilight, Dark Conspiracy en Merc2000 gespeeld vroeger.
Ik heb interesse dus.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
7 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Pathfinder / D&D 3.5 groep gezocht omgeving Lelystad  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®