Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




5 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 08 apr 2020, 14:09 
1. Pax Renaissance (2016)
Avatar gebruiker

Berichten: 109
Woonplaats: Deventer
Afbeelding
https://www.kickstarter.com/projects/684398802/pax-viking-pax-renaissance-and-high-frontier-4-all-module-3/description

Als Phil Eklund/Pax - fan ga ik voor de completionist pledge (alles dus :D ). Pax Renaissance is mijn meest favoriete bordspel en nu dus in een luxe uitvoering inclusief de uitbreidingen en wat aangepaste regels. :thumbup:
Pax Viking zou de meest toegankelijk Pax moeten worden. Ben benieuwd!
Module 3 van HF4all is voor mij een must omdat ik HF4all compleet wil hebben, maar nog wel wacht op de basisgame voordat ik hem voor het eerst kan spelen :eh: .

Ik heb nog geen activiteit voor grouppledges/crowdfinder.be gezien. Dus wie wil meeliften op mijn pledge om de aanzienlijke verzendkosten te delen is welkom. Elke combi is mogelijk.
Ophalen in Hoogeveen of Deventer (en Wageningen is waarschijnlijk ook te regelen). Doorsturen kan natuurlijk ook, want dat is met €5 ook te doen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 08 apr 2020, 16:52 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1030
Woonplaats: Steenwijk
Blijven de verzendkosten gelijk bij meerdere spellen?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 08 apr 2020, 17:02 
7. Caylus Magna Carta (2007)
Avatar gebruiker

Berichten: 109
Woonplaats: Deventer
Aras schreef:
Blijven de verzendkosten gelijk bij meerdere spellen?

Nee, dat is niet het geval helaas. De verzendkosten zijn niet vast, maar afhankelijk van het gewicht. Maar bij meer spellen zal het wel relatief goedkoper uitvallen. Maar definitieve shipping is pas bekend bij de definitieve pledge in de pledgemanager na de campaign.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 09 apr 2020, 21:25 
5. Hoogspanning (2004)
Avatar gebruiker

Berichten: 109
Woonplaats: Deventer
Citaat:
Yes, you will definitely save on combined shipping. We are just adding actual shipping costs, no extra fees, and within Europe shipping normally is steep the first kg and then adds little for each additional kg. We do not have the final weights of the games yet so I can't say exactly how much, but I can tell you that backing together will save on shipping for sure.

Dit was het antwoord op mijn vraag of het echt zin heeft om met meerdere mensen te combineren. Ja dus :) . Tot nu toe doet er één persoon met mij mee. Ik verdeel de verzendkosten niet over de personen, maar over de spellen. Dus wil je maar één spel dan betaal je minder dan iemand die drie spellen net. Nu totaal vijf spellen. Als er nog iemand mee wil doen, laat maar weten.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 10 apr 2020, 22:47 
10. Hanzesteden (2009)
Avatar gebruiker

Berichten: 109
Woonplaats: Deventer
Inmiddels worden de shipping costs verdeeld over zes spellen. :)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
5 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Pax Renaissance 2nd edition, Pax Viking, High Frontier mod.3  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®