Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




19 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 21 apr 2020, 11:04 
Condottiërre
Avatar gebruiker

Berichten: 925
Woonplaats: Utrecht
https://www.nu.nl/cultuur-overig/604613 ... -door.html

"Voldoende afstand houden en het dragen van mondkapjes is gewoon niet mogelijk"

Dat afstand houden gaat op Spiel natuurlijk ook never nooit niet lukken....
En dat is ook in Oktober.

Ik voel de bui al hangen :cry: :cry: :cry:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 21 apr 2020, 12:58 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1057
Woonplaats: Beverwijk
Oktoberfest is volgens mij in september.
Er is nog hoop.

_________________
We live to survive our paradoxes


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 21 apr 2020, 13:01 
Avatar gebruiker

Berichten: 539
Woonplaats: Emmeloord
usurper schreef:
Oktoberfest is volgens mij in september.
Er is nog hoop.


Klopt, het Oktoberfest in Beieren zou dit jaar tussen 19 september en 4 oktober plaatsvinden.
Spiel is 22-25 oktober. 3 weken later, ik heb er een hard hoofd in dat het doorgaat. Ik verwacht dat de kans heel groot is van niet, al hoop ik anders. Altijd een mooi uitje met de vriendengroep.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: di 21 apr 2020, 14:44 
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Avatar gebruiker

Berichten: 3024
Woonplaats: Nijmegen
oo kal zou het doorgaan, als ik nog geen corona gehad heb zou ik niet die kant op gaan met zoveel mensen bij elkaar in relatief slecht geventileerde ruimtes (want elk jaar last van warmte en minder zuurstof al)

_________________
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 21 apr 2020, 15:55 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Essen was ook mijn eerste gedachte toen ik dit nieuws las op het NOS liveblog vanmorgen. Het zou erg jammer zijn – vorig jaar was mijn eerste keer en dat was geweldig – maar volkomen begrijpelijk en, laten we wel wezen, in de lijn der verwachtingen voor de anderhalvemeter-maatschappij.

Ik troost me alvast met de gedachte dat ik later in het jaar de nodige Kickstarters verwacht.

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 21 apr 2020, 16:22 
Groninger Gamer
Avatar gebruiker

Berichten: 5600
Woonplaats: Haren, Gn
Op Spiel zou je prima een mondkapje op kunnen doen, bier drinken met een mondkapje is toch wat lastiger...

Maar ik verwacht eerlijk gezegd ook dat er geen Spiel gaat zijn dit jaar. En al het wel doorgaat, zal ik waarschijnlijk een jaartje overslaan, tenzij ik van tevoren een Covid-19 vaccin toegediend kan krijgen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 21 apr 2020, 16:51 
Just my luck
Avatar gebruiker

Berichten: 1063
Woonplaats: Groningen
Gezien wat we tot nu toe weten over het virus, lijkt me onwaarschijnlijk dat Spiel kan doorgaan. Sowieso is bordspellen spelen een bezigheid waarbij het moeilijk is beschermende maatregelen te treffen. Mijn laatste fysieke spelletje is alweer zes weken geleden. :cry:

En als er over een jaar nog niet iets wezenlijks is veranderd qua beschikbare behandelmethoden, vraag ik me af wanneer zulke massale internationale bijeenkomsten überhaupt weer mogelijk gaan zijn.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 21 apr 2020, 17:32 
21 10 20 10

Berichten: 356
Woonplaats: Klein plekje in een grote wereld
Wanneer gaan mensen zich eens realiseren dat zonder vaccin en medicijn tegen Corona dit soort evenementen echt niet doorgaan. En als ze wel doorgaan ben je gek als je gaat.

Een beetje realiteitszin mensen!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 21 apr 2020, 18:05 
6. Architects of the West Kingdom (2018)
Avatar gebruiker

Berichten: 225
Woonplaats: Assen
Ik kan me niet voorstellen dat het doorgaat en áls het doorgaat moet je je afvragen of je er wel heen moet gaan. Zoiets is natuurlijk een broeinest voor het corona.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 21 apr 2020, 18:42 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 541
Woonplaats: Den Haag
We weten nu nog heel weinig over corona. Die onzekerheid roept uiteraard angst op.

Het coronadebat (over alle maatregelen) wordt niet gevoerd en waar die er wel is, wordt deze geleid door emotie i.p.v. ratio. Na 9/11 zagen we dat ook. De eerste keer vliegen in oktober 2001 was spannend, bijna eng. Maar wie is er nu nog bang voor vliegen? Ik heb me van die angst voor corona ontdaan door alles in perspectief te plaatsen.

Bevrijd van angst, komt mijn drang om te leven weer naar boven. Ik hoop echt dat Spiel'20 doorgaat. Het geeft mij zoveel plezier! Net zoals met vrienden bordspellen spelen. Ik kan niet wachten op het geleidelijk terugdraaien van alle beperkingen. Ik wens iedereen een normaal leven, veel speelplezier en gezondheid!

PS en nee ik ben niet gek! :wink:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 21 apr 2020, 19:29 
Website beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2470
Stijnhoofd schreef:
Essen was ook mijn eerste gedachte toen ik dit nieuws las op het NOS liveblog vanmorgen. Het zou erg jammer zijn – vorig jaar was mijn eerste keer en dat was geweldig – maar volkomen begrijpelijk en, laten we wel wezen, in de lijn der verwachtingen voor de anderhalvemeter-maatschappij.

Ik troost me alvast met de gedachte dat ik later in het jaar de nodige Kickstarters verwacht.
Speel jij niet alleen solo?!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 21 apr 2020, 19:29 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Mistharfare schreef:
Stijnhoofd schreef:
Essen was ook mijn eerste gedachte toen ik dit nieuws las op het NOS liveblog vanmorgen. Het zou erg jammer zijn – vorig jaar was mijn eerste keer en dat was geweldig – maar volkomen begrijpelijk en, laten we wel wezen, in de lijn der verwachtingen voor de anderhalvemeter-maatschappij.

Ik troost me alvast met de gedachte dat ik later in het jaar de nodige Kickstarters verwacht.
Speel jij niet alleen solo?!
Ik wil nog wel eens een uitzondering maken


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 21 apr 2020, 19:37 
Stamhoofd
Avatar gebruiker

Berichten: 509
Woonplaats: Rijswijk
Sunnyfield schreef:
Het coronadebat (over alle maatregelen) wordt niet gevoerd en waar die er wel is, wordt deze geleid door emotie i.p.v. ratio.

PS en nee ik ben niet gek! :wink:


2x eens


Omhoog
Online Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 21 apr 2020, 19:49 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
Ik ben het ook eens met Sunnyfield.
Maar ik vrees dat die tweede golf er nog wel gaat aankomen in oktober als ik de experts zo hoor dus de kans lijkt me wel reëel dat het niet gaat doorgaan... Ik heb alleszins besloten me deze keer eens niet voor te bereiden dus dat komt wel goed uit dat een voorbereiding alvast geen verloren moeite gaat zijn. :angel:
Als het wel doorgaat, zou ik zeker wel gaan, ik ben zelf geen risicogroep en heb ook zeer weinig contact met risicogroepen (grootouders zien we zelden).

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 21 apr 2020, 20:35 
6. Barrage (2019)

Berichten: 231
Woonplaats: Vorselaar
Ik had al een hotelreservatie gedaan. Toch maar eens geïnformeerd. Als Spiel gecancelled wordt mogen we kosteloos annuleren. Vind ik wel mooi. Ik ga zeker in 2021 dan (daartegen hebben ze wel iets, daar ben ik van overtuigd).

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
19 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spiel  
 Feed - Onderwerp - Oktoberfest geannuleerd .... -> Spiel 2020 dus ook?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

#blijfinuwkot, #corona, Spiel 2020, covid-19



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®