Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



51 berichten | Pagina 2 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020, 13:22 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 657
Woonplaats: Joure
Nog iets anders, de winkel zoeker op 999games lijkt hier stuk te zijn, in firefox en chrome geprobeerd.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020, 13:40 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4025
Ik snap de gedachte, maar is het gevolg niet dat velen de Duitse versie bestellen? Hier is in de wijde omtrek overigens geen FLGS te vinden, dus ik bestel altijd online. Wel steun ik liever Nederlandse uitgevers voor een paar euro meer, maar ga daar geen kwartaal op wachten. Het is allemaal goedbedoeld tegenover de FLGS, maar ik vraag me of het niet zijn doel mist. Hoewel de spellenfreak (zo mag ik de meeste van ons toch wel noemen?) op dit forum ongetwijfeld niet de massa vertegenwoordigt. Dus misschien zit ik ernaast en gaat het niet om enorme aantallen, als een handjevol mensen hierdoor de Duitse ipv de Nederlandse versie koopt.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020, 13:47 
Stamhoofd
Avatar gebruiker

Berichten: 529
Woonplaats: Maassluis
Ik vind het eigenlijk wel een sympathieke actie.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020, 13:55 
7. Concordia Venus (2018)
Avatar gebruiker

Berichten: 2078
Woonplaats: Montezuma
999 Games schreef:
Hoi iedereen,
Gezien de vragen hier op het forum even een update ter verduidelijking.
Het klopt dat De Crew, zodra deze eindelijk binnen is, exclusief te verkrijgen is bij de spellenspeciaalzaak en niet bij de grote internetwinkels of onze eigen webshop. Deze exclusiviteit is inderdaad bedoeld om deze lokale spellenwinkels te steunen. Overigens is dit niet de eerste keer dat we dit doen, zo hebben we dit bijvoorbeeld vorig jaar ook al gedaan met Dobbel zo Clever.

We begrijpen dat het in deze periode lastiger is om langs de winkel te gaan, maar we vinden het belangrijk om, juist nú, deze zaken te steunen. Daarnaast hebben veel speciaalzaken een eigen webshop en bezorgen ze in deze periode zelf. Mocht je dus echt niet in de gelegenheid zijn om naar de winkel te gaan, dan kan je in de meeste gevallen op die manier toch De Crew bestellen terwijl je je lokale winkel steunt.

Hopelijk is hiermee onze gedachte achter deze actie duidelijk geworden. Op onze website zullen we een lijst van winkels plaatsen die meedoen zodat je zelf de dichtstbijzijnde winkel kan benaderen voor jouw exemplaar van De Crew.


:clap: :clap: goed initiatief.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020, 13:56 
9. Earth (2023)
Avatar gebruiker

Berichten: 2078
Woonplaats: Montezuma
sinead schreef:
Ik vind het eigenlijk wel een sympathieke actie.


Ik ook.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020, 14:31 
Completionist
Avatar gebruiker

Berichten: 2219
Woonplaats: Den Haag
sinead schreef:
Ik vind het eigenlijk wel een sympathieke actie.
Ik ook!

Ik wacht al sinds Spiel 2019; dat hele kleine beetje extra mag erbij van mij.

Gaaf dat in het NL beschikbaar komt! Vergroot het aantal vrienden met wie ik dit kan spelen straks als de lockdown voorbij is!

_________________
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020, 14:35 
Completionist
Avatar gebruiker

Berichten: 2219
Woonplaats: Den Haag
NB: Ik heb meteen even contact opgenomen met Kyra van De Koperen Pion in Den Haag om te vragen hoe het met haar en haar winkel gaat. Vinden onze FLGS-winkelhouders vast leuk dat we aan ze denken. Wie heeft er nog meer persoonlijk contact met zijn winkelier?

_________________
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020, 15:10 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 657
Woonplaats: Joure
sinead schreef:
Ik vind het eigenlijk wel een sympathieke actie.

Ik ook, maar er is hier geen FLGS, anders had ik die graag gesteund. Ik ga ook geen 30km+ rijden voor een spelletje, al helemaal niet in een tijd waarin je zoveel mogelijk moet thuisblijven.

Maar he, het blijft maar een spelletje, kopen we gewoon iets anders :)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020, 15:52 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 544
Woonplaats: Den Haag
vrieskist schreef:
[...] er is hier geen FLGS, anders had ik die graag gesteund.

'Binnenkort' wel in Almere. Ze doen nu al gratis bezorging vanaf €20:
https://reality-games.nl/

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020, 17:41 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1066
Woonplaats: Nijmegen
Leuk idee wel, flauwe actie zo achteraf. Ik wacht nog wel paar maanden dan, probeer nu momenteel ook niet onnodig winkels te bezoeken. Jammer dat 999 games dit juist probeert te promoten op deze manier.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Laatst bijgewerkt door finalstruggle op wo 06 mei 2020, 18:13, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020, 18:07 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
finalstruggle schreef:
..... probeer nu momenteel ook onnodig winkels te bezoeken.


Kijk nog eens goed naar deze zin :lol:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020, 18:13 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1066
Woonplaats: Nijmegen
Erwin schreef:
finalstruggle schreef:
..... probeer nu momenteel ook onnodig winkels te bezoeken.


Kijk nog eens goed naar deze zin :lol:
Geloof dat ik een woordje heb gemist, bedankt!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020, 18:15 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
maxitaxi777 schreef:
Ik snap de gedachte, maar is het gevolg niet dat velen de Duitse versie bestellen? Hier is in de wijde omtrek overigens geen FLGS te vinden, dus ik bestel altijd online. Wel steun ik liever Nederlandse uitgevers voor een paar euro meer, maar ga daar geen kwartaal op wachten. Het is allemaal goedbedoeld tegenover de FLGS, maar ik vraag me of het niet zijn doel mist. Hoewel de spellenfreak (zo mag ik de meeste van ons toch wel noemen?) op dit forum ongetwijfeld niet de massa vertegenwoordigt. Dus misschien zit ik ernaast en gaat het niet om enorme aantallen, als een handjevol mensen hierdoor de Duitse ipv de Nederlandse versie koopt.


In reactie op jou:
Mij ontgaat het probleem. Het spel hoeft toch niet van Mars te komen (al doet de setting wat anders vermoeden)? Er zijn toch ook fysieke winkels met een webshop? Daar is het toch gewoon te koop?

In algemene zin:
Afgezien daarvan heb ik geen boodschap aan webshops van bijbaanondernemertjes of inkoopclubs van spelers. Vind ik bijna valse concurrentie, die kunnen wat mij betreft achteraan sluiten.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020, 18:27 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 867
Woonplaats: Bollenstreek
Ik vind het ook een sympathieke actie. Fysieke winkels zijn vast belangrijk voor uitgevers door hun adviesfunctie aan mensen die soms een spelletje kopen en niet alle spellensites willen bekijken (zoals vast veel bezoekers hier wel doen). Veel spellenwinkels zijn nu bovendien gaarne bereid om spellen ook te versturen dus iedereen die het spel wil kopen, die kan dat doen. Voor de webshops zijn er nog genoeg andere titels die ze kunnen verkopen (en die nu de winkel uitvliegen als ik de kranten mag geloven).


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020, 20:30 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4025
Erwin schreef:
maxitaxi777 schreef:
Ik snap de gedachte, maar is het gevolg niet dat velen de Duitse versie bestellen? Hier is in de wijde omtrek overigens geen FLGS te vinden, dus ik bestel altijd online. Wel steun ik liever Nederlandse uitgevers voor een paar euro meer, maar ga daar geen kwartaal op wachten. Het is allemaal goedbedoeld tegenover de FLGS, maar ik vraag me of het niet zijn doel mist. Hoewel de spellenfreak (zo mag ik de meeste van ons toch wel noemen?) op dit forum ongetwijfeld niet de massa vertegenwoordigt. Dus misschien zit ik ernaast en gaat het niet om enorme aantallen, als een handjevol mensen hierdoor de Duitse ipv de Nederlandse versie koopt.


In reactie op jou:
Mij ontgaat het probleem. Het spel hoeft toch niet van Mars te komen (al doet de setting wat anders vermoeden)? Er zijn toch ook fysieke winkels met een webshop? Daar is het toch gewoon te koop?

In algemene zin:
Afgezien daarvan heb ik geen boodschap aan webshops van bijbaanondernemertjes of inkoopclubs van spelers. Vind ik bijna valse concurrentie, die kunnen wat mij betreft achteraan sluiten.


Daarin heb je een punt Erwin. Ik koop sowieso niet altijd bij dezelfde webshop; eens kijken welke webshops waar ik weleens koop ook een winkel hebben :).

Inkoopclubs van spelers heb ik ook niets mee. Het zou uitgevers sieren dat niet langer te faciliteren, dan houdt het vanzelf op. Ook daarmee zouden ze winkels flink helpen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
51 berichten | Pagina 2 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - De Crew in aantocht bij 999 Games  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Tags

De Crew



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®