Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





315 berichten | Pagina 15 van 21 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 14, 15, 16 ... 21  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 26 jan 2019, 02:07 
Jakkiebak!

Berichten: 50
Woonplaats: Heemskerk
Caesar! schreef:
Citaat:
Ik heb hem dit weekend toch maar van Google play gehaald.
Wou mijn eerste potje van het Dierentuin Dobbelspel erin zetten. Alleen noemt hij het spel na zoeken op bgg toch zooleretto dobbelspel.
Klopt het dat je niet een bepaalde versie(in dit geval dus gewoon de Nederlandse versie) kan selecteren?


De BGG zoekfunctie zoekt op alle taalversies, maar heeft als resultaat normaal de standaard BGG versie (waarvan ze meestal de Engelse versie maken). Als je op BGG dat spel aan je collectie hebt toegevoegd met de juiste versie én ingelogd bent op BGG in de app, wordt wel die versie opgehaald.

Je kunt overigens de titel van het spel in BG Stats wel altijd nog aanpassen, ook na selectie vanuit BGG. Ook kun je een spel van BGG twee keer toevoegen in de app als je dat zou willen, bijv. om gescheiden statistieken voor solo of competitief spelen goed te kunnen zien.


Het is me gelukt door jouw tip.
Nu heb ik nog twee vragen:
1. Hoe kan ik een spel toevoegen die ik niet in mijn collectie heb, masr wel speel. Volgens mij kan je geen verschil maken in een spel die je hebt of die je bij iemand anders speelt.
2. Ik ben nog al lui en druk dus eerst op play een game en wil dan later het spel pas toevoegen aan mijn collectie. Nu moet ik steeds eerst een bestaand spel kiezen en later na het saven editen. Of doe ik het fout.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 26 jan 2019, 13:36 
Jakkiebak!
Avatar gebruiker

Berichten: 63
Woonplaats: Enschede
AnpuAnubis schreef:
Het is me gelukt door jouw tip.
Nu heb ik nog twee vragen:
1. Hoe kan ik een spel toevoegen die ik niet in mijn collectie heb, masr wel speel. Volgens mij kan je geen verschil maken in een spel die je hebt of die je bij iemand anders speelt.
2. Ik ben nog al lui en druk dus eerst op play een game en wil dan later het spel pas toevoegen aan mijn collectie. Nu moet ik steeds eerst een bestaand spel kiezen en later na het saven editen. Of doe ik het fout.


1. Board Game Stats houd nog geen collectie info bij (maar die gaan we wel toevoegen in de toekomst). Dus je kunt elk spel in de app toevoegen, het zegt in principe niets over van wie het is.

2. Je kunt als je New play klikt in de lijst van Games direct de + gebruiken om een Game toe te voegen. Je hoeft op dat moment alleen de naam in te vullen, de link naar BGG zou je dan eventueel later nog kunnen doen. Dan heb je wel gelijk de juiste naam van het spel ingevuld, wel zo duidelijk.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: di 03 dec 2019, 19:32 
Sojaboon
Avatar gebruiker

Berichten: 20
Woonplaats: Groningen
Ik heb een vraag over de app, wat ik niet gelijk zo kan vinden. Hoe liggen jullie een spel met uitbreidingen, bv 7 Wonders duel met Pantheon? Voeren jullie ze beide in als je hem met uitbreiding gespeeld hebt? Of alleen Pantheon? En worden de ‘plays’ bij 7 Wonders (basis) dan ook automatisch opgehoogd?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 03 dec 2019, 21:37 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 842
Woonplaats: De Meern
PonR schreef:
Ik heb een vraag over de app, wat ik niet gelijk zo kan vinden. Hoe liggen jullie een spel met uitbreidingen, bv 7 Wonders duel met Pantheon?

Tegenwoordig log ik het als een play van 7 wonders duel, en dan edit ik de game description welke uitbreiding(en) ik heb gespeeld.
PonR schreef:
Voeren jullie ze beide in als je hem met uitbreiding gespeeld hebt? Of alleen Pantheon? En worden de ‘plays’ bij 7 Wonders (basis) dan ook automatisch opgehoogd?

Helaas is dat allemaal niet gelinkt. Als je beide omhoog wilt hebben zul je beide moeten loggen. Veel sites met statistieken heb je wel de optie om uitbreidingen te zien als plays van het basisspel, maar toch.

Ik hoop nog steeds op een update waarbij je met vinkjes kunt aangeven welke uitbreidingen je erbij hebt gespeeld

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 03 dec 2019, 21:43 
1. Wingspan (2019)
Avatar gebruiker

Berichten: 2078
Woonplaats: Montezuma
pieter.schutz schreef:
Ik hoop nog steeds op een update waarbij je met vinkjes kunt aangeven welke uitbreidingen je erbij hebt gespeeld


+1. Zie onderschrift ... dat ziet er belabberd uit natuurlijk... :lol:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 03 dec 2019, 21:47 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 842
Woonplaats: De Meern
Pura Vida schreef:
+1. Zie onderschrift ... dat ziet er belabberd uit natuurlijk... :lol:


:D :D
De enige die ik altijd log als uitbreiding is te zien in mijn onderschrift :D

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 04 dec 2019, 12:33 
Board Game Stats
Avatar gebruiker

Berichten: 524
Woonplaats: Enschede
We zijn nu druk bezig met het implementeren van Collection management. Daarna is hoogstwaarschijnlijk Expansion support aan de beurt, maar kan zijn dat er nog wat kleinere features tussendoor komen. Met Collection management word er onderwater ook al het een en ander klaar gemaakt voor Expansions!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 04 dec 2019, 13:24 
8. Race for the Galaxy (2007)
Avatar gebruiker

Berichten: 2078
Woonplaats: Montezuma
:thumbup: :thumbup:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 04 dec 2019, 16:45 
Sojaboon
Avatar gebruiker

Berichten: 20
Woonplaats: Groningen
pieter.schutz schreef:
Helaas is dat allemaal niet gelinkt. Als je beide omhoog wilt hebben zul je beide moeten loggen. Veel sites met statistieken heb je wel de optie om uitbreidingen te zien als plays van het basisspel, maar toch.

Ik hoop nog steeds op een update waarbij je met vinkjes kunt aangeven welke uitbreidingen je erbij hebt gespeeld


Dat zou wel een fijne update zijn inderdaad! Leuk om te weten hoe andere het doen, Thanks


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 04 dec 2019, 16:46 
Sojaboon
Avatar gebruiker

Berichten: 20
Woonplaats: Groningen
Leuk Suzan, kijk er naar uit!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020, 20:40 
Board Game Stats
Avatar gebruiker

Berichten: 524
Woonplaats: Enschede
Als er mensen geïnteresseerd zijn, we zoeken beta testers voor een nieuwe feature, Collection Management. Er wordt momenteel getest voor de iOS en Android versie van de app.

Je kan er meer over lezen op onze BGG guild: iOS beta en Android beta


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020, 20:43 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 842
Woonplaats: De Meern
Suzan,

Ik heb een 2 dagen geleden mail gestuurd om te testen voor Android, maar nog geen antwoord ontvangen, kan dat kloppen? Of is er ergens iets misgegaan :D

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020, 20:45 
Board Game Stats
Avatar gebruiker

Berichten: 524
Woonplaats: Enschede
pieter.schutz schreef:
Suzan,

Ik heb een 2 dagen geleden mail gestuurd om te testen voor Android, maar nog geen antwoord ontvangen, kan dat kloppen? Of is er ergens iets misgegaan :D


Dat klopt helemaal:

Eerko op BGG schreef:
I will not confirm your entries, and only contact you when you've been selected, simply to keep the administrative burden to a minimum.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020, 20:46 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 842
Woonplaats: De Meern
Okido, die zin had ik even gemist. Bedankt.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2020, 12:06 
Jakkiebak!
Avatar gebruiker

Berichten: 63
Woonplaats: Enschede
Board Game Stats 3 will be available soon, introducing Collection Management!

You can now join the Public Beta to get early access, via this link:
https://www.bgstatsapp.com/board-game-s ... ts-3-beta/

With version 3 you can keep track of your collection statuses, including owned, wishlist, want to play, preordered and more. You can set the version you own, and note price paid, comments etc.

The collection info is synced with the info on BGG.

This version also adds multiple select for games and plays, has game information like min-max players and play time, and many more improvements!

Version 3 will be a free upgrade for all existing users.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
315 berichten | Pagina 15 van 21 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 14, 15, 16 ... 21  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Digitale bord- en kaartspellen & apps  
 Feed - Onderwerp - [IOS/Android]Board Game Stats  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®