Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



7 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 25 maart 2020, 22:47 
Joker

Berichten: 5
Hoi iedereen,

Samen met wat vrienden spelen we met enige regelmaat Twilight Imperium (4th Edition). We zijn ook geinteresseerd om hier Game of Thrones en Dune aan toe toe voegen. We zoeken nog wat meer mensen zodat we altijd met 6 mensen kunnen spelen. We meeten in Eindhoven.

Laat maar weten als je interesse hebt!

Groetjes,

Johan

PS - Natuurlijk is het nu met Corona ff wat minder maar zodra de semi-lockdown opgeheven wordt gaan we weer verder!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 10 mei 2020, 12:02 
PIONier

Berichten: 3
Het bericht staat er al een poosje, maar ik heb heel veel goede dingen gehoord over Twilight Imperium, dus als het oké is dat ik een behoorlijke n00b ben heb ik zeker interesse :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020, 15:36 
Joker

Berichten: 5
Hey Queen_Catlady,

Ik heb je een PB gestuurd :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 02 jun 2020, 18:14 
Uno

Berichten: 1
Hallo! Ik woon centraal dus rijden naar Eindhoven is op zich geen probleem. Zou graag TI4 face to face spelen ipv online.
Heb ervaring me TI3, maar dat is een hele tijd geleden. TI4 nog niet gespeeld, al heb ik het spel zelf wel.
Verder heb ik een km stand die tegen de 40 loopt. Wellicht is dat nog belangrijk te melden mbt de samenstelling van de groep? :)
Verdere details kunnen we per PM bespreken indien je interesse hebt in nog een speler.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 05 jun 2020, 17:19 
Joker

Berichten: 5
Hoi Yskonyn,

Ik heb je een PB gestuurd :) leuk dat je interesse hebt!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020, 18:51 
Joker

Berichten: 7
Hoi,

deze post is al meer dan een half jaar oud, maar mischien heb ik geluk, en is de aanvraag nog actief :)

Ik ben dol op Twilight Imperium, maar het is altijd lastig om spelers te vinden. Game of Thrones heb ik ook gespeeld, en dat vind ik ook leuk om mee te doen.
Dune heb ik voor mijn verjaardag gekocht, maar nog geen kans gehad om uit te proberen (maar lijkt me ook intens en interessant om te doen).

Groetjes,
Jeroen


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 06 jan 2022, 14:55 
Uno

Berichten: 1
Is deze post nog relevant? Ik ben naarstig op zoek naar een groep om regelmatig TI mee te spelen (kom uit omgeving Tilburg).


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
7 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Twilight Imperium groep in NB zoekt meer mensen  

Gebruikers die deze topic waarderen

Morri

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®