Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




6177 berichten | Pagina 388 van 412 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 387, 388, 389 ... 412  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 14 jul 2020, 16:10 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Pura Vida schreef:
Jerome schreef:
Pura Vida schreef:
Na het enorme succes hier in huis van Wingspan en Scythe, en de goede beoordelingen van enkele BSM gebruikers over Viticulture Essential Edition, kon deze aankoop niet uitblijven. Bij SM zelf besteld, sinds gisteren in huis. Fijne doos, past nog precies in de kast.


Zónder Tuscany?
Krijg je spijt van :wink:

(en alles van Tuscany past in de Viticulture doos, dus de kast zal niet protesteren)

:lol: Heb nog niks gedaan met het spel, maar delen van Tuscany zitten in die EE doos, toch? Mama' s en papa' s enzo? Anyway, ik ga maar ff stap voor stap en eerst deze even op tafel zien te krijgen hier...

Je had eerst Viticulture en Tuscany; nu heb je Viticulture Essential Edition en Tuscany Essential Edition. Een deel van Tuscany zit nu in de Viticulture EE; Tuscany EE bevat de rest.

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 14 jul 2020, 16:40 
3. Ark Nova (2021)
Avatar gebruiker

Berichten: 2048
Woonplaats: Montezuma
Stijnhoofd schreef:
Pura Vida schreef:
Jerome schreef:
Pura Vida schreef:
Na het enorme succes hier in huis van Wingspan en Scythe, en de goede beoordelingen van enkele BSM gebruikers over Viticulture Essential Edition, kon deze aankoop niet uitblijven. Bij SM zelf besteld, sinds gisteren in huis. Fijne doos, past nog precies in de kast.


Zónder Tuscany?
Krijg je spijt van :wink:

(en alles van Tuscany past in de Viticulture doos, dus de kast zal niet protesteren)

:lol: Heb nog niks gedaan met het spel, maar delen van Tuscany zitten in die EE doos, toch? Mama' s en papa' s enzo? Anyway, ik ga maar ff stap voor stap en eerst deze even op tafel zien te krijgen hier...

Je had eerst Viticulture en Tuscany; nu heb je Viticulture Essential Edition en Tuscany Essential Edition. Een deel van Tuscany zit nu in de Viticulture EE; Tuscany EE bevat de rest.


Gezien inmiddels ja. Dank.. en shit. Wil ik ook hebben. Hahaha.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 14 jul 2020, 18:28 
Avatar gebruiker

Berichten: 2092
Woonplaats: Eindhoven
Pura Vida schreef:
Stijnhoofd schreef:
Pura Vida schreef:
Jerome schreef:
Pura Vida schreef:
Na het enorme succes hier in huis van Wingspan en Scythe, en de goede beoordelingen van enkele BSM gebruikers over Viticulture Essential Edition, kon deze aankoop niet uitblijven. Bij SM zelf besteld, sinds gisteren in huis. Fijne doos, past nog precies in de kast.


Zónder Tuscany?
Krijg je spijt van :wink:

(en alles van Tuscany past in de Viticulture doos, dus de kast zal niet protesteren)

:lol: Heb nog niks gedaan met het spel, maar delen van Tuscany zitten in die EE doos, toch? Mama' s en papa' s enzo? Anyway, ik ga maar ff stap voor stap en eerst deze even op tafel zien te krijgen hier...

Je had eerst Viticulture en Tuscany; nu heb je Viticulture Essential Edition en Tuscany Essential Edition. Een deel van Tuscany zit nu in de Viticulture EE; Tuscany EE bevat de rest.


Gezien inmiddels ja. Dank.. en shit. Wil ik ook hebben. Hahaha.


En als je dan toch bezig bent: Moor Visitors en Rhine Land. Twee deckjes kaarten met grote impact.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 14 jul 2020, 22:00 
10. Orléans (2014)
Avatar gebruiker

Berichten: 2048
Woonplaats: Montezuma
Jerome schreef:
En als je dan toch bezig bent: Moor Visitors en Rhine Land. Twee deckjes kaarten met grote impact.

Als de basis bevalt, komt dat alles er achteraan. Dank. Oorspronkelijke tip kwam overigens ook o.a. van jou, met je 40 potjes elders op deze site.. :thumbup:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 14 jul 2020, 22:20 
Avatar gebruiker

Berichten: 2092
Woonplaats: Eindhoven
Pura Vida schreef:
Jerome schreef:
En als je dan toch bezig bent: Moor Visitors en Rhine Land. Twee deckjes kaarten met grote impact.

Als de basis bevalt, komt dat alles er achteraan. Dank. Oorspronkelijke tip kwam overigens ook o.a. van jou, met je 40 potjes elders op deze site.. :thumbup:

Dat is leuk om te horen!
:clap:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020, 22:31 
Veenboer

Berichten: 161
Woonplaats: Nijmegen
Five Tribes voor thuis, en Schotten Totten en Clever voor op de camping ;)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 27 jul 2020, 14:41 
Meeple

Berichten: 13
Woonplaats: Deinze
roubosga schreef:
SerJacob schreef:
Azul Zomerpaviljoen heb ik sinds dinsdag in huis. Ondertussen al 6 keer gespeeld :D Zit toch net wat meer in dan in de originele Azul :thumbup:

Geweldig spel, maar telkens als ik dit heb gespeeld krijg ik oogmigraine.
Ik heb daar zo nu en dan wel meer last van, maar steevast na dit spel.
Ik weet niet of je weet wat dit is. Er verschijnt een boog met ruitjes in flitsende kleuren, dezelfde vorm als de stenen van Azul ZP.
Het doet geen pijn en verdwijnt meestal na een kwartiertje, maar is bijzonder lastig.


Soms krijg ik er ook wel wat hoofdpijn van, maar dat had ik eigenlijk ook bij de originele Azul :crazy:

Misschien toch eens een dokter raadplegen dan? Of wellicht heb je dat al gedaan..


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 27 jul 2020, 14:43 
Meeple

Berichten: 13
Woonplaats: Deinze
Sinds zaterdag Pandemic (Engelstalige versie) in huis. Nog niet kunnen spelen, maar ben wel eens benieuwd :) Mijn enige vrees: als ik het megaleuk vind, dan ga ik waarschijnlijk alle uitbreidingen ook willen :crazy:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 28 jul 2020, 13:25 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Vanochtend Accessory Pack 2 en uitbreiding The Depths gekocht voor Aeon's End. AP2 geeft me nog meer dividers om het spel overzichtelijk op te bergen (nu al twee volle standalone boxes) én voldoende Sparks en Crystals om voor iedere Mage een standaarddeck klaar te hebben. Omdat ik gisteren afscheid nam van Marvel Champions ook maar een uitbreiding erbij gedaan. En alvast wat sleeves voor als Anachrony over een paar maanden verschijnt.

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 01 aug 2020, 14:20 
Feeling lucky...
Avatar gebruiker

Berichten: 445
Love Letter en Sherlock Holmes Consulting Detective: Jack the Ripper & West End Adventures

Tijdens onze vakantie er nogmaals achter gekomen dat mijn vrouw slecht reageerde op spellen met direct conflict (we hadden o.a. 7 Wonders Duel en Watergate meegenomen). Hopelijk valt Sherlock Holmes beter in de smaak. Love Letter voor de leuk erbij.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 01 aug 2020, 21:55 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 2753
Woonplaats: Utrecht
Vanmiddag Crown of Emara opgehaald bij de dpd.

_________________
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 04 aug 2020, 12:08 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1350
Woonplaats: Doetinchem
De Nederlandse uitvoering van It's a Wonderful World van Geronimo.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 04 aug 2020, 13:04 
.

Berichten: 16
Woonplaats: Gingelom BE
Eclipse Second Dawn for the Galaxy!!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 04 aug 2020, 13:07 
Avatar gebruiker

Berichten: 149
Fate of the elder gods. Afgelopen week gelijk maar gespeeld.

_________________
We've got a winner!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: zo 16 aug 2020, 22:49 
Feeling lucky...
Avatar gebruiker

Berichten: 445
Afbeelding
Afbeelding

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
6177 berichten | Pagina 388 van 412 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 387, 388, 389 ... 412  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellencafé  
 Feed - Onderwerp - Laatste/nieuwste aanwinsten  

Gebruikers die deze topic waarderen

alejandro, BaSL, dirk, isa, Kire, Lanssan2994, mafela, Mel25, Pura Vida, Rabuto, sameline, skof, svethryth, Willy the Kid

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags

spelcollectie



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®