Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



1 bericht | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2020, 10:43 
Uno

Berichten: 1
Hoi allemaal!

Ik ben Regina, nét aangemeld op dit forum, omdat ik het hoog tijd vind voor meer bordspel-momenten in het leven :)

Samen met mijn man, Martin, spelen we al jaren fanatiek bordspellen. Denk aan Terraforming Mars, Pandemic, Twilight Imperium, Ticket to Ride, Skye, Wingspan etc. Maar ook spelletjes als Dixit, Telestrations, Qwixx, Mind..

We hebben met spellenverenigingen meegedaan, alleen vonden we dat toch vaker wel dan niet lastig in de agenda te passen. Het lijkt ons juist zo leuk om een groepje te hebben waar je spontaan wat mee kunt afspreken met de mensen die dan ook tijd en zin hebben, en niet per se gebonden te zijn aan een vast moment in de week/twee weken/maandelijks.

We zijn allebei 30 jaar en wonen in Vianen. We zoeken mensen uit Vianen en omstreken, beetje van dezelfde leeftijdscategorie (25-40jr). Een stukje fietsen/rijden vinden we niet erg, zolang het maar van twee kanten komt ;). Hosten vinden we ook geen probleem.

Ben je ook toe aan meer spelletjes?
Dan zou ik het fijn vinden als je een mailtje stuurt naar bordspellenvianen@gmail.com
Daar verzamel ik, ook vanuit andere media, de geïnteresseerden.

Van daaruit zal er hopelijk een whatsappgroep gestart worden, met een pool van allemaal spellengekken. Zo is er altijd iemand om mee te spelen!

Wie weet tot snel!

Regina


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
1 bericht | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Spelers gezocht Vianen (Utrecht) en omstreken  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®