Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




6 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 01 aug 2020, 13:21 
PIONier

Berichten: 2
Hallo!

Wij, ik en mijn broer, zijn op zoek naar pathfinder 2e spelers, of een DnD groep in de regio Eindhoven. Wij zijn allebei nog beginnelingen wat betreft roleplaying games en spelen pathfinder 2e nu ongeveer 5-6 maanden met een groepje, voornamelijk one-shots. Het groepje is prima maar planning valt niet altijd mee en we zouden graag wat vaker willen spelen. Hiervoor zoeken we één van 3 opties:

1) Groepje mensen die met regelmaat (1x in de 1-2 weken) pathfinder 2e willen en kunnen spelen.

2) Een aantal mensen die ons huidige groepje willen aanvullen. Er zijn altijd mensen die niet kunnen komen en dat is niet erg. Met een grotere groep willen we er eigenlijk voor zorgen dat er altijd wel 3 spelers zijn die een sessie kunnen bij wonen en er elke 1-2 weken een sessie plaats kan vinden. In dit geval gaat de campaign elke sessie door, ook al ben je er niet, maar de verloren xp en wat kleine rewards krijg je de volgende sessie dat je er bent dan bij.

3) Ik en mijn broer staan ook open om DnD 5e te leren en dus als spelers aan te sluiten bij een (nieuwe) 5e groep in eindhoven.

Wij zijn zelf 24 en spelen het liefst samen met mensen van 20+. Of mensen evaren spelers maakt niet uit. Aangezien we zelf ook nieuw zijn, zijn beginnelingen of DnD spelers, meer dan welkom om met ons de game verder te ontdekken. Veteranen zijn ook welkom natuurlijk maar weet wel dat we over het algemeen onervaren zijn.

gr Steven


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 01 aug 2020, 23:38 
PIONier

Berichten: 4
Hoi,

Ik ben zelf op zoek naar een RPG groep in regio Eindhoven. Dus jullie post klinkt goed! Ik heb zelf ervaring met DnD 5e en ken pathfinder eigenlijk niet (oogt wat complexer dan DnD). Het lijkt mij zowel leuk om pathfinder te ontdekken (maar dan wel wat hulp nodig ;)) of om een DnD 5e groep te starten.
Leuk om te horen wat uiteindelijk jullie voorkeur heeft en ook fijn om wat te horen over welke dagen jullie meestal spelen om te zien of dat matcht.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 02 aug 2020, 10:13 
PIONier

Berichten: 2
Hey Nyath!

Je bent welkom om met ons mee te spelen.
Pathfinder 2e is was complexer in de zin dat er overal wel "regels" voor zijn maar dat balanceerd alles wel goed uit. De basis regels (combat etc.) zijn na 1-2 sessies makkelijk te volgen aangzien die veel terug komen dus aanleren zal niet al te lastig zijn, en als DM zijnde ben ik niet van plan alles precies volgens het boek te doen.

Wij hebben zelf een voorkeur voor PF2e omdat we daar bekent me zijn, ook omdat we anders geen DM hebben aangezien we 5e zelf nog moeten aanleren. We spelen meestal in het weekend maar vrijdag middag/avond is een open optie afhankelijk van ieder zijn planning.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 12 aug 2020, 17:28 
PIONier

Berichten: 2
Hoi,

Ik ben momenteel ook op zoek naar een groep om een tabletop rpg mee te spelen. Heb ongeveer 6 jaar geleden 1 jaar pathfinder gedaan, maar moest uit de groep ivm met het verhuizen naar Maastricht voor mijn studie. sinds dien nooit meer de kans gehad om te spelen, alleen velen uren naar d&d podcasts kunnen luisteren.

Ben weer een tijdje terug in NB (Heeswijk-Dinther om precies te zijn). Ik blijf nog tijdelijk in Nederland, maar heb planne staan om naar het buitenland te verhuizen maar ivm corona verwacht ik dat dit niet in de nabije toekomst zal gebeuren :| . is er nog ruimte bij jullie voor een speler?

Mvg,

Nick


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 13 jun 2021, 23:54 
Meeple

Berichten: 12
Dag,

Dat bericht is wat verouderd maar wie niet waagt, die niet wint. Zijn jullie of anderen op zoek naar een groepje waar het verhaal en de personages centraal staan?

Laat maar weten,

Harsh of Witte Wülzch,
of gewoon Vadym


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 27 jun 2021, 17:55 
PIONier

Berichten: 4
Nog iemand op zoek naar een groep in Weert? Liefs 18-28 jaar. Wij spelen in het Engels op elke vrijdagavond. Momenteel DM en drie spelers (2 jongens, 2 meisjes).


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
6 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Pathfinder 2e spelers of DnD 5e groep gezocht Eindhoven  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®