Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



13 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 10 mei 2020, 11:53 
PIONier

Berichten: 3
Dag iedereen, ik ben op zoek naar een groepje in de regio Den Bosch/Tilburg om bordspellen mee te spelen. Ik vind bordspellen supertof, speelde toen ik klein was vaak de klassiekers, zoals Monopoly en Risk. Daarna is de interesse altijd gebleven, maar vond ik nooit echt een vaste groep om mee te spelen, waardoor het bij hier en daar sporadisch een keertje meedoen is gebleven, bijvoorbeeld met een potje Arkham Horror the card game, of Legenden van Andor. Omdat ik dat toen zo tof vond om mee te doen, zou ik graag verder willen met die interesse, maar ik ben dus recent verhuisd en nu met Covid is 't knap lastig om te kijken of ik lokaal wat kan netwerken en zo misschien wat mensen kan leren kennen bij wie ik kan aansluiten. Daarom probeer ik het dus op deze manier, omdat ik het toch wel fijn zou vinden om in contact te komen met like-minded mensen, en eindelijk eens wat met deze interesse te gaan doen hopelijk :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 16 sep 2020, 10:52 
PIONier

Berichten: 4
Late reactie op het berichtje, maar ben je nog steeds op zoek?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 16 sep 2020, 14:55 
9. The Game (2015)

Berichten: 35
Woonplaats: Oss
Niet meer relevant


Laatst bijgewerkt door Maricken op di 23 nov 2021, 15:53, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 16 sep 2020, 18:38 
PIONier

Berichten: 4
O ja dat zou leuk zijn.
Ik hebniet echt voorkeur voor bepaalde spellen en ik vind veel leuk.
Hopelijk reageren er nog meer mensen en lukt het ook wat betreft afstand/locatie.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 17 sep 2020, 09:09 
Uno

Berichten: 1
Woonplaats: Leerdam
Ik ben ook geïnteresseerd, ben ook op zoek naar meer spelmomenten :) Ik ben 34 en kom uit Leerdam, mijn smaak qua spellen is ook erg breed.
De meeste spellen die Maricken opnoemt heb ik ook met veel plezier gespeeld. 2 van mijn huidige favorieten zijn Great Western Trail & Codenames.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2020, 21:16 
Uno

Berichten: 1
///


Laatst bijgewerkt door Nevermorenl op ma 09 aug 2021, 22:08, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 03 dec 2020, 00:38 
PIONier

Berichten: 2
Als jullie nog mensen zoeken dan hou ik mij aanbevolen. Woon zelf in Rosmalen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 09 feb 2021, 10:10 
Meeple

Berichten: 10
Woonplaats: Vlijmen
Een beetje laat, maar zowel ik als mijn vrouw (ik 34 en zij 44) zouden graag met mensen in contact komen die eens een potje mee spelen. We hebben een leuke collectie spellen (bijna alles van munchkin, reign of cthulhu, eldritch horror, mysterium, stenen tijdperk, Carcassonne, Heroquest en de klassiekers natuurlijk) We wonen zelf in vlijmen en kunnen makkelijk reizen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 30 maart 2021, 19:27 
PIONier
Avatar gebruiker

Berichten: 2
Woonplaats: Oss
Lijkt me leuk om ook eens aan te sluiten bij een avondje in Den Bosch!
Zelf woon ik in Oss sinds 2 jaar (daarvoor DB), maar DB is nog steeds goed te doen.

Ik ben 30 jaar en vooral fan van wat meer tactische spellen. Hele snelle ramspellen (zoals halli galli en ligretto) zijn niks voor mij, maar wat meer rustige kaartspelletjes voor de afwisseling vind ik ook nog wel leuk.

Persoonlijke favorieten: Catan, Puerto Rico, Stenen tijdperk, Orleans, Ticket to Ride, Istanbul, Marco Polo, Carcassonne etc.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2021, 17:41 
Uno

Berichten: 1
Woonplaats: Tilburg
Als het nog actueel is en er nog mensen in deze omgeving op zoek zijn, ik ben in omgeving Tilburg/Den Bosch op zoek naar spelers of groepen waar ik bij aan mag sluiten.
Ik ben een 44 jarige vrouw, heb vroeger veel gespeeld, met name RPG (Vampire, D&D, Werewolf, CoC, enz.) en bordspellen. Helaas is daar door omstandigheden de klad in gekomen en ben ik mijn oude game vrienden uit het oog verloren. Ik zou graag weer opnieuw in contact komen met spelers.
Ik woon in Tilburg, ik kan reizen en we kunnen bij mij thuis spelen. Alle soorten tabletop spellen vind ik leuk, bordspellen/RPG. Ben wel zeer roestig vrees ik, mijn laatste spel avond is 10 jaar geleden.
Heb zelf geen spellen meer (ik kan waarschijnlijk wel lenen, bijvoorbeeld Batman Gotham City Chronicles, Arhkam Horror, Solomon Kane).


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 21 nov 2021, 15:31 
PIONier

Berichten: 2
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Hier nog iemand uit Den Bosch, speel graag wat zwaardere euro's. Heb net "on Mars" nieuw in de kast staan welke ik graag een keer met iemand uitprobeer. Maar heb ook TI-lV in mijn bezit. Spelen kan bij mij thuis maar beschik ook over een auto.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 22 nov 2021, 09:54 
Garnaal

Berichten: 391
Woonplaats: groot ammers
https://www.facebook.com/groups/591311831708613/

Hoi, we zijn wel begonnen rond Gorinchem en Dordt, maar we hebben al meerdere mensen uit Den Bosch e.o. Als jullie er ook allemaal bij komen dan heb je meteen een grote groep mensen en een platform om gemakkelijk af te spreken. Wees welkom.

Groetjes

Dennis


Omhoog
Offline Profiel    Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 01 feb 2022, 21:09 
Uno

Berichten: 1
Beter laat dan nooit. Hier nog iemand uit omg. Den Bosch/Tilburg die wel interesse heeft in wat bordspellen. Ik ben een man van 41 uit Drunen en speel sinds lange tijd graag weer wat bordspellen i.p.v. iedere avond voor de tv te hangen. Beetje contact en interactie is altijd fijn natuurlijk. Krijg soms nog een wel een groepje van 4 bij elkaar gevonden, maar die zijn toch niet echt van deze hobby merk ik. Hoor graag van mensen die hopelijk wat bij mij in de buurt wonen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
13 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Spelers gezocht: omgeving Den Bosch/Tilburg  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®