Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 12 sep 2020, 09:46 
BordSpelMania Fan!
Avatar gebruiker

Berichten: 1581
Woonplaats: Hasselt, Belgie
Hoi,

Gezien we momenteel op BoardGameArena al met 27 BSM Fans actief zijn, heb ik een aparte spellenclub 'BordSpelMania Fans' aangemaakt op BordSpelMania. Bij deze club behoort ook een forum, waarop nieuwtjes over BoardGameArena (en ook over andere spellensites) uitgewisseld kunnen worden. Ook kunnen hier afspraken gemaakt worden voor virtuele spelavonden op BGA of andere sites. Ook de verslagjes van de spelavonden kunnen hier gepost worden.

Voordeel van het aparte forum, is dat BSM leden die niet in online spellen spelen geïnteresseerd zijn, minder 'gespamd' worden met topics die hen niet interesseren. Het aparte forum is immers enkel zichtbaar voor leden.

Iedereen is welkom in deze club. Je kan me vragen je toe te voegen. Bezorg me dan liefst ook je naam op BoardGameArena zodat ik je daar ook kan toevoegen in de club. Dit maakt het immers veel makkelijker om een spel op te starten.

Het is niet zo dat alle communicatie over BGA uitsluitend in het forum van de spellenclub zal verschijnen. Uiteraard posten we ook nog in dit forum zodat mogelijke geïnteresseerden hun weg vinden naar de BordSpelMania Fans club.

_________________
BordSpelMania Fans (BSM Fans) - De spellenclub voor Vlaamse en Nederlandse BSM fans die ook op BoardGameArena (BGA) actief zijn. Kom er bij en leer de andere leden beter kennen tijdens een online spelletje!
https://boardgamearena.com/group?id=6888453


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: do 24 sep 2020, 11:25 
BordSpelMania Fan!
Avatar gebruiker

Berichten: 1581
Woonplaats: Hasselt, Belgie
Ik heb op het BSM Fans forum een oproep gelanceerd om de release van Kingdom Builder op BGA te vieren door middel van een toernooi (duels) onder de BSM Fans leden.

Indien er interesse is, kunnen jullie dit daar laten weten. Bij voldoende interesse werk ik dit dan verder uit.

Indien je nog geen lid bent van de BSM Fans, is dit misschien een goede reden om er bij te komen?

_________________
BordSpelMania Fans (BSM Fans) - De spellenclub voor Vlaamse en Nederlandse BSM fans die ook op BoardGameArena (BGA) actief zijn. Kom er bij en leer de andere leden beter kennen tijdens een online spelletje!
https://boardgamearena.com/group?id=6888453


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2020, 22:09 
BordSpelMania Fan!
Avatar gebruiker

Berichten: 1581
Woonplaats: Hasselt, Belgie
Kire schreef:
Ik heb op het BSM Fans forum een oproep gelanceerd om de release van Kingdom Builder op BGA te vieren door middel van een toernooi (duels) onder de BSM Fans leden.

Indien er interesse is, kunnen jullie dit daar laten weten. Bij voldoende interesse werk ik dit dan verder uit.

Indien je nog geen lid bent van de BSM Fans, is dit misschien een goede reden om er bij te komen?


Humske heeft het toernooi aangemaakt. De inschrijvingen staan open. Ik hoop op heel wat deelnemers!

Het is een turn-based toernooi.

Voor mij is dit het eerste toernooi waar ik aan deelneem. Ben benieuwd!

_________________
BordSpelMania Fans (BSM Fans) - De spellenclub voor Vlaamse en Nederlandse BSM fans die ook op BoardGameArena (BGA) actief zijn. Kom er bij en leer de andere leden beter kennen tijdens een online spelletje!
https://boardgamearena.com/group?id=6888453


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Digitale bord- en kaartspellen & apps  
 Feed - Onderwerp - Eerste virtuele spellenclub van de Benelux op BSM ?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®