Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





111 berichten | Pagina 4 van 8 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 31 aug 2020, 23:13 
BordSpelMania Fan!
Avatar gebruiker

Berichten: 1581
Woonplaats: Hasselt, Belgie
Het was een leuke eerste spellenavond.

Ik heb Geerius, Ash, Liefde_is, Harleyman en Lars leren en kennen en enkele potjes Butterfly, King Domino, Buttons en tot slot Sint-Petersburg gespeeld. We hebben bovendien nog een half uurtje leuk gechat. Wat mij betreft, zeker voor herhaling vatbaar!

Ik heb trouwens geleerd dat Noviomagus Latijn is voor Nijmegen. En Deventer staat nu op mijn lijst van volgende vakantiebestemmingen!

Eigenlijk is het allemaal heel eenvoudig. Je plaatst gewoon een oproep op BSM voor speelkandidaten op een bepaalde dag en een bepaald uur en al snel vind je wel iemand die wil meespelen. Gewoon doen!

Tip: Voor diegenen die wat later komen, laat even weten dat je er bent op het chat-kanaal van de groep. Dan kunnen we je uitnodigen voor het volgende spel. Je kan natuurlijk ook je als toeschouwer aansluiten bij een tafel waar al een spel gespeeld wordt door BSM fans en daar even hallo komen zeggen en mee-chatten met de spelers!

_________________
BordSpelMania Fans (BSM Fans) - De spellenclub voor Vlaamse en Nederlandse BSM fans die ook op BoardGameArena (BGA) actief zijn. Kom er bij en leer de andere leden beter kennen tijdens een online spelletje!
https://boardgamearena.com/group?id=6888453


Omhoog
Online Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: di 01 sep 2020, 14:17 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 1030
Woonplaats: Nijmegen
Zeker geslaagd! :thumbup:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 02 sep 2020, 07:37 
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Avatar gebruiker

Berichten: 3030
Woonplaats: Nijmegen
Ik ben vanavond beschikbaar. Iemand zin om ook te komen spelen vroeg in de avond (18-21) ?

_________________
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 02 sep 2020, 08:23 
3. Ark Nova (2021)
Avatar gebruiker

Berichten: 2078
Woonplaats: Montezuma
Ik niet. Ben zelfs van BGA af. Ben dr helaas achter gekomen dat digitaal spelen niks voor mij is. Benadert voor mij de spelbeleving aan tafel te weinig. En ik vind het te priegelig allemaal. Jammer. Hoop dat je spelers vindt!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 02 sep 2020, 08:46 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 843
Woonplaats: De Meern
Pura Vida schreef:
Ik niet. Ben zelfs van BGA af. Ben dr helaas achter gekomen dat digitaal spelen niks voor mij is. Benadert voor mij de spelbeleving aan tafel te weinig. En ik vind het te priegelig allemaal. Jammer. Hoop dat je spelers vindt!

Heb je al eens iets anders geprobeerd dan BGA? Zoals TTS of Tabeltopia? Ik vind BGA zelf ook een stuk minder leuk. Ik hou ervan om echt te zien wat mensen doen.

TTS vervangt voor mij nooit spelen aan tafel, maar toen dat niet kon, of met mensen die niet in de buurt wonen, vind ik TTS geweldig.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 02 sep 2020, 08:56 
1. Wingspan (2019)
Avatar gebruiker

Berichten: 2078
Woonplaats: Montezuma
pieter.schutz schreef:
Pura Vida schreef:
Ik niet. Ben zelfs van BGA af. Ben dr helaas achter gekomen dat digitaal spelen niks voor mij is. Benadert voor mij de spelbeleving aan tafel te weinig. En ik vind het te priegelig allemaal. Jammer. Hoop dat je spelers vindt!

Heb je al eens iets anders geprobeerd dan BGA? Zoals TTS of Tabeltopia? Ik vind BGA zelf ook een stuk minder leuk. Ik hou ervan om echt te zien wat mensen doen.

TTS vervangt voor mij nooit spelen aan tafel, maar toen dat niet kon, of met mensen die niet in de buurt wonen, vind ik TTS geweldig.

Daar ga ik nog eens naar kijken, dank. Punt is alleen dat ik met de vele gezinsleden in huis eigenlijk juist méér bordspellen heb kunnen spelen afgelopen maanden. Luxe probleem dus.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 02 sep 2020, 09:26 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 843
Woonplaats: De Meern
Pura Vida schreef:
Daar ga ik nog eens naar kijken, dank. Punt is alleen dat ik met de vele gezinsleden in huis eigenlijk juist méér bordspellen heb kunnen spelen afgelopen maanden. Luxe probleem dus.


Fijne situatie :D.
Mijn vrouw speelt graag spelletjes met mij, maar wij hebben ook samen, naast elkaar met vrienden verder weg TTS gespeeld. Onze andere huisgenoten zijn net toe aan ofwel de mijn eerste spellen serie van haba, ofwel het proberen op te eten van grote plastic ringen :D

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 02 sep 2020, 09:59 
5. Brass: Birmingham (2018)
Avatar gebruiker

Berichten: 2078
Woonplaats: Montezuma
pieter.schutz schreef:
Pura Vida schreef:
Daar ga ik nog eens naar kijken, dank. Punt is alleen dat ik met de vele gezinsleden in huis eigenlijk juist méér bordspellen heb kunnen spelen afgelopen maanden. Luxe probleem dus.


Fijne situatie :D.
Mijn vrouw speelt graag spelletjes met mij, maar wij hebben ook samen, naast elkaar met vrienden verder weg TTS gespeeld. Onze andere huisgenoten zijn net toe aan ofwel de mijn eerste spellen serie van haba, ofwel het proberen op te eten van grote plastic ringen :D

Hahaha, dat is óók een mooie tijd! En dan komen er nog mooie tijden aan. In ieder geval qua spelletjes. Want Haba groeien ze vanzelf uit, om hink-stap-sprong via Beverbende, LAMA en Keer of keer zomaar opeens Orléans of Patchwork met je te willen spelen.
Sorry, ik geraak off topic. Excuus.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 05 sep 2020, 15:54 
Critico

Berichten: 2152
Woonplaats: nabij utrecht
Mij zojuist toegevoegd.
Ook daar ben ik aicirtap :)

_________________
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 07 sep 2020, 17:22 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 1030
Woonplaats: Nijmegen
Ik zag dat Erik aka Kire voor vanavond weer een online bijeenkomst heeft georganiseerd op BGA. Leuk Erik! Een vast maandag avond 'ritueel' in spé.
Ik ga eerst uiteten ivm mijn trouwdag vandaag, maar daarna zal ik hoogstwaarschijnlijk wel aansluiten, tot straks :thumbup:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 07 sep 2020, 19:38 
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Avatar gebruiker

Berichten: 3030
Woonplaats: Nijmegen
Noviomagum schreef:
Ik zag dat Erik aka Kire voor vanavond weer een online bijeenkomst heeft georganiseerd op BGA. Leuk Erik! Een vast maandag avond 'ritueel' in spé.
Ik ga eerst uiteten ivm mijn trouwdag vandaag, maar daarna zal ik hoogstwaarschijnlijk wel aansluiten, tot straks :thumbup:


gefeliciteerd met je trouwdag!

_________________
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 08 sep 2020, 00:40 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 1030
Woonplaats: Nijmegen
humske schreef:
gefeliciteerd met je trouwdag!


Thanks!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 08 sep 2020, 18:26 
BordSpelMania Fan!
Avatar gebruiker

Berichten: 1581
Woonplaats: Hasselt, Belgie
Hoi,

Ik heb op BordSpelMania een nieuwe spellenclub aangemaakt 'BordSpelMania Fans' en daaraan iedereen toegevoegd die op BoardGameArena lid is en waarvan ik ook de BSM naam ken (zie allereerste bericht in dit draadje). Indien ik je BSM naam nog niet heb, mag je deze hieronder laten weten dan voeg ik je ook toe.

Deze aanpak laat ons toe een apart forum te hebben om bijv. BGA spellen te bespreken zonder het algemene forum te 'vervuilen'.
Ook kan dan de agenda gebruikt worden om virtuele spelavonden aan te kondigen en eventueel de deelname te bevestigen.

Ideeën en feedback zijn altijd welkom!
Indien je liever geen lid bent van deze vereniging, laat het me dan ook weten en dan verwijder ik je weer.

Ik zoek intussen ook uit hoe ik een apart forum voor deze spellenvereniging kan activeren.

_________________
BordSpelMania Fans (BSM Fans) - De spellenclub voor Vlaamse en Nederlandse BSM fans die ook op BoardGameArena (BGA) actief zijn. Kom er bij en leer de andere leden beter kennen tijdens een online spelletje!
https://boardgamearena.com/group?id=6888453


Omhoog
Online Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: zo 27 sep 2020, 21:33 
BordSpelMania Fan!
Avatar gebruiker

Berichten: 1581
Woonplaats: Hasselt, Belgie
Het aparte forum voor de leden van BSM Fans is intussen een feit.

Het merendeel van de 28 leden op BGA heb ik intussen ook al toegevoegd op de BSM club. Indien je er graag bijkomt, bezorg me dan je BSM en BGA naam en dan zorg ik dat het in orde komt.

Er is ook een voorstel voor een Kingdom Builder toernooitje tussen de BSM leden op BoardGameArena. Als je graag meedoet, mag je een seintje geven. Momenteel zijn we (nog maar) met 3 kandidaten en meer volk is meer plezier!

_________________
BordSpelMania Fans (BSM Fans) - De spellenclub voor Vlaamse en Nederlandse BSM fans die ook op BoardGameArena (BGA) actief zijn. Kom er bij en leer de andere leden beter kennen tijdens een online spelletje!
https://boardgamearena.com/group?id=6888453


Omhoog
Online Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2020, 20:34 
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Avatar gebruiker

Berichten: 3030
Woonplaats: Nijmegen
Kire schreef:
Het aparte forum voor de leden van BSM Fans is intussen een feit.

Het merendeel van de 28 leden op BGA heb ik intussen ook al toegevoegd op de BSM club. Indien je er graag bijkomt, bezorg me dan je BSM en BGA naam en dan zorg ik dat het in orde komt.

Er is ook een voorstel voor een Kingdom Builder toernooitje tussen de BSM leden op BoardGameArena. Als je graag meedoet, mag je een seintje geven. Momenteel zijn we (nog maar) met 3 kandidaten en meer volk is meer plezier!



ik doe wel mee met het kingdombuilder toernooitje, leuk!

_________________
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
111 berichten | Pagina 4 van 8 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 3, 4, 5 ... 8  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Digitale bord- en kaartspellen & apps  
 Feed - Onderwerp - (BGA) BoardGameArena - BordSpelMania Fans groep - kom er bij  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®