Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





34 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 24 sep 2020, 21:59 
Condottiërre
Avatar gebruiker

Berichten: 932
Woonplaats: Utrecht
larsje86 schreef:
Veel entries, maar waarom zouden mensen spellen met een verkoopwaarde onder de€5,- er los opzetten? Die kan ik beter nieuw kopen is goedkoper dan de verzendkosten, kan iemand mij dit uitleggen?

Ik heb helaas een te kleine collectie om mee te doen voor mijn wants ben ik bang, maar misschien kan ik wat “afdankertjes” traden voor iets anders!

Wants gesubmit


Bijna iedereen die een spelletje verzend neemt de verzendkosten op zich, of in elk geval de eerste 5,-.
Dus wat dat betreft betaal je zelf niet voor het verzenden van een spelletje onder de 5,-


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 25 sep 2020, 11:47 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 843
Woonplaats: De Meern
Het enige nadeel van samenvoegen vindt ik dat ik olwlg automatisch laat zoeken naar mijn wishlist om die toe te voegen. En volgens mij zoekt hij dan niet naar spellen die in de post gelinked zijn, alleen naar spellen die als lijstitem zijn toegevoegd.

Kortom, ik vind dan niet altijd spellen die wel op mijn wishlist staan. En ik heb de tijd niet om elke post in die lijst goed door te nemen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 27 sep 2020, 08:53 
Professor Pimpel

Berichten: 228
Woonplaats: Lochristi
De resultaten zijn beschikbaar in OLWLG.

Ik heb nu ook alles ingesteld voor een leftovers math trade. Wie te laat was voor de vorige kan hieraan meedoen. Items toevoegen/wijzigen kan tot vrijdagavond 18u.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2020, 10:37 
Avatar gebruiker

Berichten: 633
Woonplaats: Dordrecht
De Spellenreporter schreef:
larsje86 schreef:
Veel entries, maar waarom zouden mensen spellen met een verkoopwaarde onder de€5,- er los opzetten? Die kan ik beter nieuw kopen is goedkoper dan de verzendkosten, kan iemand mij dit uitleggen?

Ik heb helaas een te kleine collectie om mee te doen voor mijn wants ben ik bang, maar misschien kan ik wat “afdankertjes” traden voor iets anders!

Wants gesubmit


Bijna iedereen die een spelletje verzend neemt de verzendkosten op zich, of in elk geval de eerste 5,-.
Dus wat dat betreft betaal je zelf niet voor het verzenden van een spelletje onder de 5,-



Nee maar je betaald wel gewoon 5 euro voor een nieuw spel :) + afscheid nemen van een ander spel zo bedoelde ik het. Maar heb toch weer 4 trades gedaan dus je hoort mij niet klagen

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
34 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Beste van het Web  
 Feed - Onderwerp - Benelux Math Trade September 2020  

Gebruikers die deze topic waarderen

Lena

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®