Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




199 berichten | Pagina 8 van 14 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: CrowdFinder deals
BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2020, 10:43 
Website beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2470
Aras schreef:
Mistharfare schreef:
Aras schreef:
Benieuwd of deze überhaupt het haalt al dan niet geannuleerd wordt.


Ja, loopt niet zo hard.
Gisteren was er een playthrough van Gaming Rules!, Rahdo praat er in zijn round up ook over (tevens als codesigner zijnde) en heeft er reeds een video over gedaan. Veel promotie voor een first time designer van toch grootte vloggers.

Als het vandaag niet meer dan 2k oplevert dan denk ik dat dit spel het niet haalt of misschien net, aangezien het dan na 3 dagen al stagneert en dan elke dag minimaal 2k moet opleveren om sowieso het funding doel te halen.

Waar dat aan ligt? Verbaasd mij enigzins wel want lijkt mij wel tof en uniek genoeg.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: CrowdFinder deals
BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2020, 12:55 
Mr. group pledge
Avatar gebruiker

Berichten: 845
Woonplaats: Kaprijke, België
Mistharfare schreef:
Aras schreef:
Mistharfare schreef:
Aras schreef:
Benieuwd of deze überhaupt het haalt al dan niet geannuleerd wordt.


Ja, loopt niet zo hard.
Gisteren was er een playthrough van Gaming Rules!, Rahdo praat er in zijn round up ook over (tevens als codesigner zijnde) en heeft er reeds een video over gedaan. Veel promotie voor een first time designer van toch grootte vloggers.

Als het vandaag niet meer dan 2k oplevert dan denk ik dat dit spel het niet haalt of misschien net, aangezien het dan na 3 dagen al stagneert en dan elke dag minimaal 2k moet opleveren om sowieso het funding doel te halen.

Waar dat aan ligt? Verbaasd mij enigzins wel want lijkt mij wel tof en uniek genoeg.


Het stagneert altijd na een aantal dagen. En dan de laatste 48 uur schiet het normaal weer omhoog, omdat veel mensen op de 'remind me' knop drukken en dan pas kijken welke stretch goals enzo er bijgekomen zijn. In dit geval zal het 'gene vette' zijn.

_________________
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: CrowdFinder deals
BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2020, 13:08 
Website beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2470
StanTem schreef:
Mistharfare schreef:
Aras schreef:
Mistharfare schreef:
Aras schreef:
Benieuwd of deze überhaupt het haalt al dan niet geannuleerd wordt.


Ja, loopt niet zo hard.
Gisteren was er een playthrough van Gaming Rules!, Rahdo praat er in zijn round up ook over (tevens als codesigner zijnde) en heeft er reeds een video over gedaan. Veel promotie voor een first time designer van toch grootte vloggers.

Als het vandaag niet meer dan 2k oplevert dan denk ik dat dit spel het niet haalt of misschien net, aangezien het dan na 3 dagen al stagneert en dan elke dag minimaal 2k moet opleveren om sowieso het funding doel te halen.

Waar dat aan ligt? Verbaasd mij enigzins wel want lijkt mij wel tof en uniek genoeg.


Het stagneert altijd na een aantal dagen. En dan de laatste 48 uur schiet het normaal weer omhoog, omdat veel mensen op de 'remind me' knop drukken en dan pas kijken welke stretch goals enzo er bijgekomen zijn. In dit geval zal het 'gene vette' zijn.


Klopt maar meestal wel als deze al funded is. Deze is verre van funded. Je ziet veelal 3 scenario's: funded in uren / dagen, barely funded of niet.

Als je niet gelijk funded bent dan heb je de race al verloren en ben je als spel forgettable.

Daarnaast is Kickstarter niet heilig maar als je niet funded of barely funded bent dan is er gewoonweg niet genoeg steun voor je project en zijn er legio andere spellen die eerder gespeeld gaan worden dan jouw spel.

Daarnaast is Plunderous kickstarter exclusief zonder kans dat deze in retail komt, geen retail pledge, geen group pledge e.d. maar wel met genoeg appearance door Dice Tower, Rahdo en Gaming Rules! Als dat de komende dagen niet geholpen heeft dan red het spel het niet.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: CrowdFinder deals
BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2020, 13:19 
Mr. group pledge
Avatar gebruiker

Berichten: 845
Woonplaats: Kaprijke, België
Mistharfare schreef:
StanTem schreef:
Mistharfare schreef:
Aras schreef:
Mistharfare schreef:
[quote="Aras"]
Plunderous, zijn hier plannen voor?

https://www.kickstarter.com/projects/68 ... escription
Benieuwd of deze überhaupt het haalt al dan niet geannuleerd wordt.


Ja, loopt niet zo hard.
Gisteren was er een playthrough van Gaming Rules!, Rahdo praat er in zijn round up ook over (tevens als codesigner zijnde) en heeft er reeds een video over gedaan. Veel promotie voor een first time designer van toch grootte vloggers.

Als het vandaag niet meer dan 2k oplevert dan denk ik dat dit spel het niet haalt of misschien net, aangezien het dan na 3 dagen al stagneert en dan elke dag minimaal 2k moet opleveren om sowieso het funding doel te halen.

Waar dat aan ligt? Verbaasd mij enigzins wel want lijkt mij wel tof en uniek genoeg.


Het stagneert altijd na een aantal dagen. En dan de laatste 48 uur schiet het normaal weer omhoog, omdat veel mensen op de 'remind me' knop drukken en dan pas kijken welke stretch goals enzo er bijgekomen zijn. In dit geval zal het 'gene vette' zijn.


Klopt maar meestal wel als deze al funded is. Deze is verre van funded. Je ziet veelal 3 scenario's: funded in uren / dagen, barely funded of niet.

Als je niet gelijk funded bent dan heb je de race al verloren en ben je als spel forgettable.

Daarnaast is Kickstarter niet heilig maar als je niet funded of barely funded bent dan is er gewoonweg niet genoeg steun voor je project en zijn er legio andere spellen die eerder gespeeld gaan worden dan jouw spel.

Daarnaast is Plunderous kickstarter exclusief zonder kans dat deze in retail komt, geen retail pledge, geen group pledge e.d. maar wel met genoeg appearance door Dice Tower, Rahdo en Gaming Rules! Als dat de komende dagen niet geholpen heeft dan red het spel het niet.[/quote]Ja mij lijkt de kans ook klein dat deze veel binnenhaalt.
Wat sommige creators soms doen is het laatste uur de 'overschot' pledgen om het te funden

_________________
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: CrowdFinder deals
BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2020, 13:46 
Website beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2470
Wauw! Ja ligt eraan natuurlijk hoe lang je nog met je spel zeult als niemand hem wil. Heb dit vaker gezien maar zelf funden, dat gaat wel verder en mag volgens mij ook niet.

Ik hoop dat jullie mij niet verkeerd begrijpen ;-), probeer het voornamelijk te begrijpen waarom dit spel het zo moeilijk heeft terwijl anderen zonder moeite ondersteund worden terwijl daar soms helemaal geen aanleiding voor is.

Hoop dat elk project het haalt en dit spel lijkt mij zeker tof! Maar het valt op dat dit spel ondanks alle goede signalen het moeilijk gaat krijgen alhoewel ik niet begrijp waarom.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: CrowdFinder deals
BerichtGeplaatst: za 03 okt 2020, 00:12 
Mr. group pledge
Avatar gebruiker

Berichten: 845
Woonplaats: Kaprijke, België
Mistharfare schreef:
Wauw! Ja ligt eraan natuurlijk hoe lang je nog met je spel zeult als niemand hem wil. Heb dit vaker gezien maar zelf funden, dat gaat wel verder en mag volgens mij ook niet.

Ik hoop dat jullie mij niet verkeerd begrijpen ;-), probeer het voornamelijk te begrijpen waarom dit spel het zo moeilijk heeft terwijl anderen zonder moeite ondersteund worden terwijl daar soms helemaal geen aanleiding voor is.

Hoop dat elk project het haalt en dit spel lijkt mij zeker tof! Maar het valt op dat dit spel ondanks alle goede signalen het moeilijk gaat krijgen alhoewel ik niet begrijp waarom.

De prijszetting? Is veel te duur voor wat het is. Denk dat je er niet meer achter moet zoeken.
Ziet er tof uit he, maar ik geef het er niet aan.

_________________
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: CrowdFinder deals
BerichtGeplaatst: za 03 okt 2020, 08:55 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2650
Woonplaats: Etten-Leur
Sowieso. Wat is er mis met een goed spel uitbrengen voor 45 tot 50 euro. Het gaat steeds vaker boven de 70 en dan zit je nog met hoge verzendkosten. Retail kun je naar de winkel of 5 euro verzending via webshop.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: CrowdFinder deals
BerichtGeplaatst: za 03 okt 2020, 17:31 
Critico

Berichten: 2165
Woonplaats: Zaamslag
StanTem schreef:
De prijszetting? Is veel te duur voor wat het is. Denk dat je er niet meer achter moet zoeken.
Ziet er tof uit he, maar ik geef het er niet aan.

Dat dus. Ik keek ook, leek leuk. Toen zag ik de prijs. En toen kwam 7th Citadel uit. Was mijn keuze gemaakt

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: CrowdFinder deals
BerichtGeplaatst: di 30 maart 2021, 21:51 
Jakkiebak!

Berichten: 54
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
Zijn er plannen voor John Company 2nd edition?
https://www.kickstarter.com/projects/12 ... nd-edition

Edit:
Ja dus: https://www.crowdfinder.be/project/709- ... nd-edition
Top!!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: CrowdFinder deals
BerichtGeplaatst: ma 19 apr 2021, 11:05 
PIONier

Berichten: 2
Misschien aan de late kant, maar ik hoop Arena Colossei op Crowdfinder te zien.
https://www.kickstarter.com/projects/to ... escription
Ik heb hem op Tabletop Simulator geprobeerd en was super leuk om te spelen. Alleen de prijs is wat aan de hoge kant vind ik.
Voor retailers is er een speciale pagina/prijs: https://tophat.games/en/games/aclgretailpledgeen


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: CrowdFinder deals
BerichtGeplaatst: di 27 apr 2021, 20:47 
Jakkiebak!

Berichten: 54
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
update: Hoera! https://www.crowdfinder.be/project/736-stationfall

Zijn er plannen voor een Crowdfinder deal voor Stationfall?

https://www.kickstarter.com/projects/45 ... tationfall

Fingers crossed! Deze lijkt me erg gaaf.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: CrowdFinder deals
BerichtGeplaatst: wo 05 mei 2021, 13:01 
El Capitan
Avatar gebruiker

Berichten: 1486
Woonplaats: Beverwijk
Ik ben benieuwd of jullie de volgende gaan toevoegen:
Aldabas: Doors of Cartagena
Vivid Memories
Chai: Tea for 2


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: CrowdFinder deals
BerichtGeplaatst: wo 05 mei 2021, 17:44 
Locomotief

Berichten: 36
Woonplaats: Zaanstad
Aan bovenstaande vraag zou ik ook nog het spel Florence van Braincrack https://www.kickstarter.com/projects/braincrack-games/florence willen toevoegen :thumbup:


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: CrowdFinder deals
BerichtGeplaatst: di 11 mei 2021, 17:28 
Sojaboon
Avatar gebruiker

Berichten: 27
Zelfde voor Hoplomachus!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: CrowdFinder deals
BerichtGeplaatst: di 11 mei 2021, 18:52 
2. Endeavor (2009)

Berichten: 682
Woonplaats: Meijel
Of Mosaic?
https://www.kickstarter.com/projects/95 ... escription


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
199 berichten | Pagina 8 van 14 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 7, 8, 9 ... 14  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - CrowdFinder deals  

Gebruikers die deze topic waarderen

Aras

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags

CrowdFinder, crowdfunding, group pledge



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®