Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



1 bericht | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 08 okt 2020, 13:25 
Uno

Berichten: 1
Hai Hai,

Ik ben nieuw op dit forum en ben opzoek naar een groep mensen die het leuk vinden om spellen te spelen. Dit zou eventueel in de buurt van Ermelo kunnen (hier woon ik)
Het lijkt me leuk om 1 x in de 2 weken ongeveer bij elkaar te komen voor een gezellige avond.

Even wat info over mij: Mijn naam is Anouk, ben 23 en woon dus in Ermelo. Eigenlijk vind ik bijna alle spellen leuk om te spelen, Catan, Carcasonne, Scythe, D&D, maar ook kleinere spellen zijn altijd leuk.

Ook lijkt het mij leuk om wat spellen online te spelen, gezien de maatregelen. Dit zou dan wel vaker kunnen. Spellen zoals Uno, Risk of Among us.

Als je dit leuk lijkt kan je mij een berichtje sturen via discord: cptnoukie#6024


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
1 bericht | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Spelliefhebbers gezocht omg Harderwijk/Ermelo (ook online)  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®