Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





2 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 09 okt 2020, 13:34 
8. Cluedo (1949)
Avatar gebruiker

Berichten: 16
Woonplaats: Dordrecht
Hoi,

Zijn er nog mensen die Warhammer Fantasy spelen ? of Age of Sigmar ? (Liefst de oude regels)

Ik heb inmiddels samen met iemand een legertje , ik n legertje van Chaos en hij van Empire.

wij willen graag het spel leren spelen en het liefst adhv de oude regels. Toen wij ooit kennis maakte in een gamesworkshop was dat als eerst middels de oude regels.

na 1,5 jaar wat units te hebben geschilderd gingen we nog eens langs de Gamesworkshop en toen was net alles Age of Sigmar geworden.

Wat ons bij lag was dat de oude regels leuker waren, omdat je toch wat meer gebruik kon maken van de omgeving zoals schuilen in gebouwen, zodat je niet altijd makkelijk geraakt kon worden, met een 'passer' werken etc.

Maar Gamesworkshop deed dat niet meer en moet alles volgens de nieuwe regels van AOS uit gaan leggen....

Wij wonen in de Drechtsteden, zijn 38 jaar, smoken volop, dus zou leuk zijn als er meerdere mensen zijn die in de buurt wonen die nog willen spelen en evt uit willen leggen middels de oude regels. :D


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 22 okt 2020, 22:17 
Snake Eyes...

Berichten: 17
Woonplaats: Papendrecht
Nou... Ik zou graag terug gaan naar de oude regels. Ik heb de benodigde boeken en een fiks leger... Welke editie heb je op het oog?


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
2 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Wargames - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Warhammer Fantasy / Age of Sigmar Zuid Holland / Drechtstede  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®