Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 20 okt 2020, 17:03 
Uno

Berichten: 1
Hallo Forum!

Wij zijn een groep van 4 spelers met tussen de 1 en 10jaar D&D ervaring (spelen nu met veel plezier 5e).
De schrijver van dit stuk was altijd DM maar door een overvol privéleven is het helaas niet meer mogelijk om voldoende aandacht in onze homebrew campaign te stoppen en hebben we besloten de boel stil te leggen.
Nu missen we allemaal het spel ontzettend en het lijkt ons leuk om samen als spelers een module (o.i.d.) te runnen en zoeken we een DM die dit leuk lijkt!

We zijn allemaal behoorlijk volhoudende spelers die van een goed potje RP houden, en proberen elke zaterdag avond te spelen.

Zelf zijn we woonachtig regio Groningen echter wegens Corona spelen we nu veel via Roll20 (waar we ook allemaal aardig bekend mee zijn ondertussen). Zelf zijn we rond de 30-35 maar leeftijd maakt ons opzich niet zo veel uit.

Hopelijk tot horens!
Vriendelijke groet,
Bjorn.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020, 10:43 
Joker

Berichten: 5
Hoi Bjorn,

Ik heb al een tijdje het idee dat ik wil DMen voor een groep, ik weet alleen nog niet wat. In het verleden heb ik dat ook wel gedaan, maar ik heb nog niet zo heel veel ervaring. Ik speel RPGs sinds 2003 en D&D sinds 2006. 5e speel ik nu zo'n 2 jaar om de week. Ik heb vooral ervaring met Pathfinder, en dat heeft een beetje mijn voorkeur vanwege de selectie monsters en avonturen. Ondanks dat vind ik toch dat Pathfinder te traag speelt en een te hoge system mastery grens heeft.

Ik kom uit Rotterdam maar ik heb ervaring met roll20. Hoe ik moet DMen met roll20 moet ik nog uitvogelen, maar dat zal me ook wel lukken.

Kan je me meer over jullie groep vertellen? Wat is jullie speelstijl? Hoe gaan jullie om met volwassen thema's? Wat is taboe in jullie groep?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 29 okt 2020, 11:09 
Dungeon Master

Berichten: 15
Wellicht is dit iets voor jullie?

rollenspellen-spelers-gezocht-f91/topic28963.html


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - DM gezocht voor ervaren groep spelers  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®