Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 22 nov 2020, 21:49 
Avatar gebruiker

Berichten: 37
Ik weet niet zeker of dit de juiste categorie is om dit bericht in te plaatsen. Zo niet, hoor ik het graag.

We zijn al een poosje bezig met de ontwikkeling van de nieuwe spellensite Leukomtespelen.nl. De site is zeker nog niet af, maar er is steeds meer informatie te vinden en je kunt ook al verschillende functies gebruiken. Je kunt via de uitgebreide zoek- en filtermogelijkheden op zoek naar leuke spellen. Op de detailpagina van een spel vind je vervolgens beoordelingen, links naar verschillende Nederlandstalige reviews, een video met speluitleg en algemene informatie over het spel. Als je een gratis account hebt aangemaakt kun je ook zelf spellen op verschillende onderwerpen beoordelen en kun je een spel in je spellenkast bewaren of op je verlanglijst zetten.

Op je eigen profielpagina kun je jouw beoordelingen, je spellenkast en je verlanglijst bekijken, maar als je je vrienden als medespelers uitnodigt, kun je ook hun verlanglijst e.d. bekijken.

Zoals gezegd, we gaan zeker nog meer functies toevoegen, maar we wilden de site alvast met jullie delen en we zijn benieuwd naar jullie reacties.

De url van de site is https://www.leukomtespelen.nl/


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2021, 12:52 
Avatar gebruiker

Berichten: 37
De ontwikkelingen op onze website staan niet stil. Op het moment ben ik bezig met het toevoegen van de mogelijkheid om bij te houden welke spellen je hebt gespeeld en met wie. Uiteraard kun je ook gaan bijhouden hoe lang het spel heeft geduurd, wie er heeft gewonnen en met hoeveel punten/geld, waar je het spel hebt gespeeld... Vervolgens zullen de statistieken in mooie grafieken en tabellen kunnen worden bekeken. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie er al een app of site gebruikt om deze statistieken bij te houden en of jullie daarin mogelijkheden missen.

_________________
Leukomtespelen.nl - Dé sociale website voor spellenliefhebbers


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2021, 14:24 
3. Puerto Rico (2002)
Avatar gebruiker

Berichten: 2902
Woonplaats: Noord-Brabant
Ik gebruik daarvoor de app van Boardgamegeek. Ik weet dat er nog uitgebreidere apps zijn, die dan ook gekoppeld zijn met Boardgamegeek. Je zou als je op jou site speelstatistieken wilt krijgen een implantatiemogelijkheid moeten hebben waarmee gebruikers van jouw site hun Boardgamegeek kunnen koppelen. Dat jouw site dus automatisch plays van de gebruikters van jouw website van Boardgamegeek af haalt want ik vrees niet dat mensen een play op meerdere plaatsen gaan registreren.
Voor mij persoonlijk volstaat namelijk Boardgamegeek daarin goed.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 24 mei 2021, 08:08 
Avatar gebruiker

Berichten: 37
Dank voor de tip! Mijn idee was om wel een invoermogelijkheid toe te voegen, maar ik ga de koppeling zeker overwegen. Goed idee!

_________________
Leukomtespelen.nl - Dé sociale website voor spellenliefhebbers


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Beste van het Web  
 Feed - Onderwerp - Nieuwe spellensite: Leukomtespelen.nl  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®