Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Vol (verwijderen)
BerichtGeplaatst: zo 22 nov 2020, 12:01 
Dungeon Master

Berichten: 15
Vol


Laatst bijgewerkt door SkyGuy op do 10 dec 2020, 10:04, in totaal 3 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2020, 16:54 
Locomotief

Berichten: 30
Niet lullig bedoelt maar dit is echt al de 4e(?) post van jou. Persoonlijk krijg ik hier nu niet bepaald een positief gevoel bij na zoveel pogingen. Heb je meerdere actieve groepen gaande? Daarbij wil 70% - 90% van de spelers D&d in het Engels spelen, niet Nederlands. Dat zou jou een stuk minder werk schelen.

Ipv 50% van je post over geld te laten klinken, zet het er gewoon 1-maal op. Dit is acceptabel hier en houd het er gewoon bij. Houd hierbij wel rekening dat 'iedere' DM al deze boeken al gekocht heeft en bied het aan spelers "zonder kosten". Dat is de passie/hobby van een DM. Waarom zou ik een betalende DM benaderen? Wat verwacht je zelf van spelers? Ondanks dat je 'zoveel werk hebt' bied je vaste campagnes aan met een vrij static line. Dit betekent dat je ook nog eens weinig met backstories hoeft te doen (in meeste gevallen) en dus, betekent dat je een nogmaals een stuk minder werk nodig hebt.

Het is wel tof dat je andere campagnes aanbied maar spelers gaan niet van tevoren opzoeken om modules te spelen. Dat zou betekenen dat ze de modulen al kennen en dus weten ze al wat er gaat gebeuren.

Persoonlijk zou ik eerder een open world gebruiken en vervolgens 4 - 5 groepen erop te laten spelen waarbij het zelfs mogelijk is dat ze elkaar tegen komen. Dat zou het wel een stuk interessanter maken. Maar zelfs dat word gratis aangeboden.

Ik weet dat dit afkrakend over komt... Maar officiele D&D servers (globally) verbieden de 'betalende posts' zelfs.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2020, 19:32 
Dungeon Master

Berichten: 15
..


Laatst bijgewerkt door SkyGuy op do 10 dec 2020, 09:51, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 24 nov 2020, 14:48 
Locomotief

Berichten: 30
Daar geef ik je inderdaad ook gelijk in. Roll20 heeft idd redelijk wat betalende games.

Het ligt ook aan de kwaliteit van de game. Ik wou je eerder ook joinen puur uit nieuwsgierigheid maar D&d in het Nederlands spelen voelt hetzelfde aan als een Nederlandse dub kijken van een film. Erg pijnlijk voor mij.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Vol (verwijderen)  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®