Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





9973 berichten | Pagina 626 van 665 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 625, 626, 627 ... 665  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2020, 20:13 
Blije Bordspeler

Berichten: 1124
Woonplaats: Rotterdam
Wij speelden Res Arcana met uitbreiding. Echt een heel fijne enginebuilder die je snel en makkelijk wegspeelt, maar met genoeg diepgang.


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 03 dec 2020, 11:17 
Avatar gebruiker

Berichten: 149
Gister was wat onverwacht een duo-spellenavond. Er kwamen wat kleine spellen op tafel.
Als eerste kwam Tides of madness op tafel, eindelijk. Die stond al iets te lang stof te happen in de kast, ik speel niet heel vaak met 2. Het was mijn eerste potje, we hebben ons er heerlijk mee vermaakt. Het speelt lekker vlot, met prachtig artwork op de kaarten.
Daarna zijn we overgestapt op The Castles of Burgundy: The Dice Game. Deze had ik al eens solo gespeeld, nu dus met zijn 2en. Het blok had voor mij een slag groter mogen zijn, hij oogt wat druk. Eenmaal aan de gang, valt deze ook op zijn plek. Daarom maar meteen een rematch!

_________________
We've got a winner!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2020, 11:49 
3. Ark Nova (2021)
Avatar gebruiker

Berichten: 2076
Woonplaats: Montezuma
Gisteren de eerste twee potjes Wingspan met Oceanië gespeeld. Mijn scepsis vooraf (nieuwe bordjes, nieuwe dobbels, nieuwe regeltjes, moest dat nou?) ben ik alweer kwijt. Het hele spel is opgefrist (na 299 potjes is dat best lekker), de toevoegingen werken uitstekend, ingesleten patroontjes zijn weg, de kaarten zijn prachtig en dito de nieuwe eigenschappen. Geweldige uitbreiding. Enige wat ik jammer vind is dat de nieuwe kaarten niet dat fijne boogje hebben als de andere kaarten. Ze zijn echt plat nu, wat kaarten wegstoppen moeilijker maakt. Andere fabriek in China?
Binnenkort ook de samenwerkvariant eens proberen. Leuk dat die erbij zit.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2020, 13:00 
6. Ticket to Ride: Europe (2005)
Avatar gebruiker

Berichten: 2901
Woonplaats: Noord-Brabant
Ik stop kaarten toch al nooit weg onder de vogels (die ene bonuskaart die daarmee correspondeert heb ik eruit gehaald). Naast het bord maak ik een stapel waar alle weggestopte vogels op liggen.

Woensdag Dice Hospital. Niet helemaal mijn ding. Ik vond het maar een hoop gedoe met die dobbelstenen draaien etc...

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2020, 16:37 
7. Targi (2012)
Avatar gebruiker

Berichten: 176
Na een jaar vrijdag nog eens uit de kast gehaald en verkoren :oops:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2020, 16:48 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 842
Woonplaats: De Meern
WTULTC schreef:
Woensdag Dice Hospital. Niet helemaal mijn ding. Ik vond het maar een hoop gedoe met die dobbelstenen draaien etc...


Wij hebben dinsdag Dice Hospital gespeeld met de baby-uitbreiding. Blijft een grappig spelletje, maar niet meer dan dat.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2020, 20:30 
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Avatar gebruiker

Berichten: 3029
Woonplaats: Nijmegen
gisteren viscounts en it's a wonderful world! Beide goed bevallen!

_________________
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2020, 16:57 
8. Pandemic Legacy: Season 1 (2015)

Berichten: 73
Wingspan met mijn moeder. Ik ben voor de eerste keer over de 100 punten gekomen (102).

Mijn broer en zijn vrouw hadden een domino versie met treintjes. Mijn winkansen lagen een stuk hoger dan bij gewone domino.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2020, 20:04 
kooiker

Berichten: 707
Wij ook Wingspan, en verder Geharrewar in de Sushibar, Maffiosi (dat was lachen :lol:) , Loveletter en Keezen


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 08 dec 2020, 11:34 
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Avatar gebruiker

Berichten: 3029
Woonplaats: Nijmegen
dit weekend etherfields het introductie scenario. Beetje regels lezen, bord opzetten en toen maar eens proberen. Erg leuke ervaring! Nog wel naderhand even in de faq gekeken of we de dingen wel goed deden en een paar vragen te beantwoorden (de spelregels zijn niet fantastisch vind ik), maar wel een erg leuke ervaring! Dit wordt een spel die in de kerstvakantie veel gespeeld gaat worden om de verschillende dromen te ontdekken!

_________________
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 08 dec 2020, 19:00 
Blije Bordspeler

Berichten: 1124
Woonplaats: Rotterdam
humske schreef:
dit weekend etherfields het introductie scenario. Beetje regels lezen, bord opzetten en toen maar eens proberen. Erg leuke ervaring! Nog wel naderhand even in de faq gekeken of we de dingen wel goed deden en een paar vragen te beantwoorden (de spelregels zijn niet fantastisch vind ik), maar wel een erg leuke ervaring! Dit wordt een spel die in de kerstvakantie veel gespeeld gaat worden om de verschillende dromen te ontdekken!


Dit spel ligt hier ook klaar, heb er zin in. Zeker na het lezen van dit soort ervaringen...


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 09 dec 2020, 16:17 
Avatar gebruiker

Berichten: 149
Afgelopen zondag Onirim onder het stof vandaan gehaald. Ik vraag me nog steeds af hoe het zover is gekomen dat er stof op kwam. Daar is ie eigenlijk veel te leuk voor.

_________________
We've got a winner!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: wo 09 dec 2020, 17:20 
Meeple

Berichten: 12
Woonplaats: Rhenen
Gisteren Parks gespeeld. Ik had het al een paar keer solo gespeeld, maar nu met een vriend en dat scheelde een hoop! De uitbreiding is ook net binnen. Misschien wel het mooist uitgevoerde spel in mijn collectie.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 09 dec 2020, 17:21 
Completionist
Avatar gebruiker

Berichten: 2219
Woonplaats: Den Haag
Arjen T. schreef:
Afgelopen zondag Onirim onder het stof vandaan gehaald. Ik vraag me nog steeds af hoe het zover is gekomen dat er stof op kwam. Daar is ie eigenlijk veel te leuk voor.
Zeldzaam bijzonder spel. Zo uniek en met een hoog “nou nog één potje dan” gehalte!

_________________
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 14 dec 2020, 14:39 
8. Race for the Galaxy (2007)
Avatar gebruiker

Berichten: 2076
Woonplaats: Montezuma
Van het weekend de eerste potjes Tapestry gespeeld. Dat spel is werkelijk aan álle kanten asynchroon. De beschavingen, je hoofdstad en de bezienswaardigheden, de fases waarin je speelt, het hoofdbord, de tapijtkaarten: wij ervaren een volstrekte chaos van mogelijkheden. Ik weet nog niet of ik dat nou per se goed vind, maar geinig waren de eerste potjes in elk geval wél. Ondanks de véél te cryptische spelregels trouwens (doe even een normaal boekje dan). En mijn zoon van 8 heeft alles het snelst door en is al een paar keer de spreekwoordelijke runaway leader geweest. Hilarisch.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
9973 berichten | Pagina 626 van 665 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 625, 626, 627 ... 665  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellencafé  
 Feed - Onderwerp - Gisteren speelde ik...  

Gebruikers die deze topic waarderen

11 april, Dierik, Elenitza, Mel25, pleunie.william, Pura Vida, rvlieshout, Shaolin, vdberg1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®