Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





6 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 14 nov 2020, 23:17 
PIONier

Berichten: 2
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar mensen die geïnteresseerd zijn in een DND 5E groep in de regio Dordrecht, met mij als DM. De sessies zullen op een donderdagavond zijn, waarschijnlijk om de week in verband met privé verplichtingen. Ik zou het liefst fysiek beginnen, maar gezien de omstandigheden zou ik best digitaal een avontuur willen spelen om elkaar te leren kennen.

De campagne die ik voor me zie speelt zich af op een eiland met verschillende groeperingen, haakt wat meer in op player backgrounds dan de standaard modules en heeft een goede balans tussen combat, roleplaying en exploration.

Ik zoek naar spelers die hun karakters zien als meer dan hun caracter-sheet, die initiatief willen nemen in de spelwereld en misschien wel het belangrijkste, mensen die gewoon zin in hebben om te spelen.

Mocht je enthousiast geworden zijn hoor ik graag wat over jou, en waarom je met me mee zou willen doen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2020, 21:13 
Snake Eyes...

Berichten: 17
Woonplaats: Papendrecht
Ik zou graag aansluiten :D


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 22 nov 2020, 17:35 
Sojaboon

Berichten: 29
Na wat meer uitleg en een oefenpotje om een idee te krijgen, ben ik hier mogeiijk ook voor te vinden. Laat maar weten, Gabi


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2020, 16:58 
PIONier

Berichten: 2
he hoi!
ben je nog op zoek naar spelers?
groetjes uit rotterdam


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2020, 22:36 
Uno

Berichten: 1
Ik zou graag joinen als daar nog de mogelijkheid voor is. Ik heb wel eerder een paar campaigns meegemaakt en veel overgekeken. zou graag weer spelen. Ik ben al de laaste tijd bezig met een character bedenken met een leuke backstory.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 08 dec 2020, 15:05 
Uno

Berichten: 1
Hai,

Ik heb wel interesse. Heb al ervaring als zowel DM als speler. Ik heb al een gaaf character wat ik al een tijdje wil spelen (een subclass uit Tasha's). Ik ben 18 dus hoop dat mn leeftijd goed aansluit bij wat je in gedachten had. Groetjes uit Utrecht


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
6 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - DM zoekt spelers (Dordrecht eo)  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®